Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 juli SD: Koeheide en Doode Bemde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 3 juli SD: Koeheide en Doode Bemde

    Sorry Mac,dit weekend kan ik niet maar volgende maal ben ik zééééééééééééker paraat.Heb van U al enkele omgeving foto's gezien en het is gewoon PRACHTIG .Lekker weer en veel fotogenot
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #17
      Re: 3 juli SD: Koeheide en Doode Bemde

      Ik zou ook heel graag mee gaan maar mijn madam moet werken en ik geraak er niet .

      Hopelijk een volgende keer.
      't amusement in ieder geval .
      Cypho
      Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

      Comment


      • #18
        Re: 3 juli SD: Koeheide en Doode Bemde

        Ik ga mijn best doen om er ook te geraken. Voorlopig heb ik echter geen vervoer (vanuit Schiplaken, Boortmeerbeek).
        Dus als iemand uit richting van Mechelen of E19 afrit Zemst komt en me wilt oppikken...
        Zoniet wordt het fiets (en dat is volgens routeplanner minstens 18 kilometer )
        Stijn Swinnen
        Dank u om mijn website te bezoeken - Lenske Boortmeerbeek
        I am not a gear whore showing off my glass collection

        Comment


        • #19
          Re: 3 juli SD: Koeheide en Doode Bemde

          Blijkbaar niemand die me kan oppikken en ik heb de auto niet dus ik moet verstek laten gaan Mac
          [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

          Comment


          • #20
            Re: 3 juli SD: Koeheide en Doode Bemde

            Eddy, ik ben op dit moment nog aan 't herstellen van enkele dagen serieus ziek zijn, maar als het zo blijft beteren, mag je mij en Annick noteren voor morgen (dus nog even onder voorbehoud)
            En zo is de reeds aangekondigde invasie van Limburgers in Koeheide alweer versterkt
            Is this the real life? Is this just fantasy?
            Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

            Comment


            • #21
              Re: 3 juli SD: Koeheide en Doode Bemde

              De Limburgers van België en Nederland verzamelen om 13.00 op de carpoolparking in Lummen en rijden in file verder naar de Koeheide.

              Comment


              • #22
                Re: 3 juli SD: Koeheide en Doode Bemde

                Ik ben nog aan het verzinnen langs welke weg ik het best naar daar rij. De routeplanner stuurt mij over de Antwerpse ring, en dan over de E19 naar Brussel om daar weer een stukje ring te doen. Hoe lang ik er dan over ga rijden, dat is niet te zeggen, maar de laatste keer dat ik op de Antwerpse ring zat heb ik er 3 uur over gedaan .

                Ik kan ook via Herentals, daar de E313 op en dan in Lummen richting Brussel (Leuven). dat is wel iets verder, maar waarschijnlijk veel sneller.

                Nog een optie is binnendoor via Herentals, Olen, Herselt, Aarschot en daar de snelweg op, maar tussen Herentals en Aarschot ligt de gemiddelde snelheid op zondag volgens mij onder de 40km/h .

                Het beste is dat ik heel vroeg vertrek en dan maar iets ga drinken in dat café als ik te vroeg ben .

                En het weerbericht moet ik ook nog bekijken om te weten of een regenjas nodig zal zijn. Maar of dat weerbericht te betrouwen is, dat is nog een andere zaak. Vandaag zou het vrij mooi weer worden (weerbericht van donderdag, want dat van gisteren heb ik niet gezien), maar het regent hier al de hele voormiddag.

                Ze kunnen twee dagen op voorhand nog niet voorspellen welk weer we krijgen, en beweren ze dat de aarde gaat opwarmen (of zelfs afkoelen) over vele tientallen jaren .

                Tot morgen dus, als ik er op tijd geraak.Het is zo'n 80-100 km afhankelijk van de gekozen route, en ik zorg ervoor dat ik ten laatste om 12 uur vertrek, dan zou dat wel moeten lukken .
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #23
                  Re: 3 juli SD: Koeheide en Doode Bemde

                  I'll be joining you later in the afternoon as I'm going to Zolder (classic racing) in the morning.
                  Until then..

                  Trebs.

                  Comment


                  • #24
                    Re: 3 juli SD: Koeheide en Doode Bemde

                    @Trebs, je passeert Lummen en ...
                    je weet wel om 13.00 vertrekt de file daar!

                    @B B, overweeg een ommetje langs L..., dan kan je met ons mee en ...
                    voor dat weerbericht: Luister maandag morgen, dan weet je het met zekerheid.

                    Comment


                    • #25
                      Re: 3 juli SD: Koeheide en Doode Bemde

                      Oorspronkelijk geplaatst door lut
                      @Trebs, je passeert Lummen en ...
                      je weet wel om 13.00 vertrekt de file daar!
                      Lut, it will be later than 13.00. I'll call someone when I arrive to see where everyone is.

                      Comment


                      • #26
                        Re: 3 juli SD: Koeheide en Doode Bemde

                        Ik mag morgen per hoge uitzondering de gsm van mijn vrouw gebruiken :-)
                        We zijn dus morgen in het veld te bereiken op het nummer: O484619413
                        Voor als BB op café zit en Trebs ons wil vinden.
                        Van het weer en de files zou ik me niets aantrekken: ik ben net terug van de Clarissen 50 eieren gebracht voor het weer en 25 tegen de files.
                        Tot morgen om 14u00 in Bertem
                        Mac
                        enne... k@rel...ikheb een brevet 100 m EHBO en mijn vrouw is verpleegster..dus dat kan ook geen probleem zijn

                        Comment


                        • #27
                          Re: 3 juli SD: Koeheide en Doode Bemde

                          Is de Koeheide een beetje opgedroogd? Worden het schoenen of laarzen?

                          Comment


                          • #28
                            Re: 3 juli SD: Koeheide en Doode Bemde

                            Oorspronkelijk geplaatst door lut
                            Is de Koeheide een beetje opgedroogd? Worden het schoenen of laarzen?
                            schoenen zijn voor de Koeheide ok...voor de Doode Bemde zijn laarzen dan weer beter.
                            Mac

                            Comment


                            • #29
                              Re: 3 juli SD: Koeheide en Doode Bemde

                              Het weer ziet er goed uit, niet te nat niet te warm, dus ik ga samen met mijn Marie-Louise (mag alleen ni buiten ) eens tot daar komen zie.
                              mvg,
                              Ludo V.

                              Comment


                              • #30
                                Re: 3 juli SD: Koeheide en Doode Bemde

                                En ik zal moeten passen deze keer
                                Aan alle deelnemers een hele boeiende namiddag gewenst
                                Is this the real life? Is this just fantasy?
                                Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

                                Comment

                                Working...
                                X