Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

    Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
    Nja maar dan heb ik vooral problemen met het feit: Wat vinden modellen goed en wat vinden fotografen goed?

    Jullie hebben dikwijls zo'n verschillende visie over foto's...
    Van al mijn fotografen krijg ik de volle cd met natuurlijk de echt onbruikbare, zoals vreselijk onscherp enzo, er niet bij...
    Maar al de rest wel en als we ze dan bespreken zien we dikwijls dat het geheeeeeeeeeel andere visies zijn...
    Fotografen kiezen eerder technisch perfecte foto's voor hun portfolio, terwijl modellen eerst kijken of hun expressie en pose goed zijn en daarna of de kwaliteit ok is...
    Als ik een technisch goede foto heb van een model met een foute pose of expressie is die foto mislukt. Die zou dan dus echt nooit in mijn portfolio terechtkomen. De foto's die ik opstuur zijn niet alleen de foto's die ik zelf mooi vind. Ook de overige geslaagde in onze ogen misschien mindere foto's komen er ook gewoon bij. Juist omdat meningen verschillen en andere mensen andere dingen belangrijker vinden. Van Djamila heb ik echter zowieso maar een paar foto's

    Comment


    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

      Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
      Nja maar dan heb ik vooral problemen met het feit: Wat vinden modellen goed en wat vinden fotografen goed?

      Jullie hebben dikwijls zo'n verschillende visie over foto's...
      Van al mijn fotografen krijg ik de volle cd met natuurlijk de echt onbruikbare, zoals vreselijk onscherp enzo, er niet bij...
      Maar al de rest wel en als we ze dan bespreken zien we dikwijls dat het geheeeeeeeeeel andere visies zijn...
      Fotografen kiezen eerder technisch perfecte foto's voor hun portfolio, terwijl modellen eerst kijken of hun expressie en pose goed zijn en daarna of de kwaliteit ok is...
      Hahahaa LOL, Als voor ons de foto techisch ok is... Dan is het een goede foto. Al sta jij der ondersteboven op.
      Dat is het verschil tussen de fotograaf en z'n model.
      Nee, jij kijkt natuurlijk direct hoe jij erop staat, of je look, je haar, je ogen goed zijn. Wij kijken idd iets anders naar een foto.
      Bv een foto waar jij zeer goed opstaat, maar je staat in 't midden van de foto.. Voor jou is dit een perfecte foto... wij gooien ze in de vuilbak vanwege de foute kadrering. (of we gaan er een stuk afcroppen natuurlijk)
      En dan is er ... smaken verschillen. Wat ik mooi vind, vind jij maar niets... en zo kunnen we uren doorgaan.
      Je zal heus wel een hoopje knappe foto's krijgen van de Waterschei shoot. Ik heb er toch al knappe van jou gezien... Alé, naar mijn smaak dan he?

      Comment


      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

        Het was heeel leuk in waterschei echt waar ik heb mij goed gamuseert hoor
        ik ben wel benieuwt naar mijn foto's hoor

        Comment


        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

          Oorspronkelijk geplaatst door NaNcyke
          Het was heeel leuk in waterschei echt waar ik heb mij goed gamuseert hoor
          ik ben wel benieuwt naar mijn foto's hoor
          Daar hebben wij (de organisatie) het voor gedaan. Voor het plezier van de fotografen en hun modellen. En dat is goed gelukt he? Er is daar idd wat afgelachen.
          Nog goed dat er geen vreemden, niet Bders, op het terrein binnenmochten... anders zouden ze zeggen "Wat een zotte bende is datte?"
          Nogmaals, bedankt voor je medewerking aan deze geslaagde dag.

          Comment

          Working...
          X