Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hehe, eindelijk die laatste 2 pagina's door gelezen, ondertussen al enkele reacties gegeven
Wat zal ik ervan zeggen verders..... helemaal nix Maak er een gezellige en leuke dag van en probeer eens een paar mooie fotookes te maken. Aan de locatie zal het niet liggen, de weersvoorspellingen zijn momenteel goed, de fotografen zijn stuk voor stuk toppers, net als de modellen en medewerkers van deze dag.
Ik moet zeggen dat ik nu al benieuwd ben naar het eindresultaat wat jullie gaan leveren
Zoals Mic al aangaf, en enkele anderen ook, blijft het bij het oude plan.
Dit is een fout die niet meer gemaakt gaat worden, omdat iedereen blijkbaar verschillende manieren van werken heeft.
Dus, toegang voor de fotografen 2€, modellen gratis. Willen zij opgemaakt worden moet er tussengekomen worden, niks aan te doen. Op deze korte tijd kunnen wij geen andere regeling treffen, moest dat 2 weken eerder zijn gebeurd, dan hadden we er wss wel een mouw aan kunnen passen.
Mijn bewondering gaat echter uit naar de jovialiteit onder jullie cfr. de voorstellen om een bokaal te vullen ..... Maw, ik vind dit een goed idee (lees : noodoplossing) waardoor de kost meer dan waarschijnlijk een beetje lichter gemaakt kan worden.
Er zijn momenteel 25 bevestigde modellen, echter, dit zijn ze niet allemaal. Mijns insziens zullen er meerdere zijn, ik verwacht een update later op de dag.
Wat betreft de prijzenpolitiek, zoals ik zei, alles blijft bij het oude, maar in de toekomst zullen we (of een andere organisatie) daar WEL rekening mee houden (de spreekwoordelijke ezel met steen, niwaar ?).
Enfin, het liep iets te vlotjes blijkbaar, en echt grote problemen hadden we nog niet gehad, dus laat het bij dat ene van gisteren blijven .......
Zet op de tafel bij de inschrijvingen een bokaal, waar elke fotograaf een bijdrage in kan steken voor die kosten van de visagiste. Als iedereen dat hier leest, dan zal er op die manier wel een deel van de kosten gerecupereerd kunnen worden .
Ik maak er geen probleem uit om op die manier mee te betalen voor iets waaruit we allemaal voordeel halen
Ik wil geen oude koeien uit de gracht halen... Pas vandaag de hele discussie kunnen lezen over de bijdrage voor de vigasiste... Als diene bokaal er staat, wil ik maar wat graag een duit in het bokaaltje doen. 2 ook nog. Ik kan mij geen betere manier inbeelden om in aanraking te komen met modelfotografie als zo'n SD. Inclusief de BBQ ben je voor minder dan 20 EUR een hele dag onder de pannen. Waar krijg je nu nog een hele dag plezier voor 20 EUR? Zelfs Walibi is duurder.
Nog eens een vraagje: Ik zag dat Canon er voorstelling gaf van printers. Ik zou zo graag eens foto's willen maken en testen met wat L lenzen bijv. een 70-200 2.8
Zou wel fijn zijn moest Canon dat kunnen regelen maar nu ben ik misschien te veel aant vragen?
Er zullen daar zeker wel een aantal er mee rondzeulen, gewoon op de man/vrouw afgaan en het lief vragen, zijn/haar hartje zal dan smelten bij de aanblik van uw verlangen, weigeren zal moeilijk zijn/worden...
Nog eens een vraagje: Ik zag dat Canon er voorstelling gaf van printers. Ik zou zo graag eens foto's willen maken en testen met wat L lenzen bijv. een 70-200 2.8
Zou wel fijn zijn moest Canon dat kunnen regelen maar nu ben ik misschien te veel aant vragen?
Greetz, RonnyE
Neen, onze man van Canon heeft afgehaakt...
Spijtig maar geen printers of lenzen aanwezig op deze shooting...
Comment