Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Aha, dat waren jouw modellen. Komt Nathalie deze keer niet mee?
"MIJN" is msschien een beetje zwaar uitgedrukt, ze hebben me gecontacteerd en gaan enkele shoots samen doen en ze vroegen ook of ik ze kon inschrijven.
Komt de modellenlijst op voorhand online of kan er iemand mij bevestigen of mijn 3 modellen goed ingeschreven zijn?
Ik nam dus volgende modellen mee:
- Joke MAES
- Bianca SCHEELEN
- Sarah MICHELLE
mvg Sven Michiels
Heb je de namen aan Umco doorgegeven?
Zie eerste pagina. Willen alle mensen die modellen meebrengen dit effe doormailen op info@jnmodels.com
Ingeschreven modellen met bevestiging
Misschien nog een vraagje....
Als je bv je vriendin of echtgenote en kinderen meebrengt... en je wil BBQ. Geef dan op hoeveel maal je BBQ wil... Anders zit jij daar te eten en je vriendin moet op je vingers kijken...
Heb je de namen aan Umco doorgegeven?
Zie eerste pagina. Willen alle mensen die modellen meebrengen dit effe doormailen op info@jnmodels.com
Ingeschreven modellen met bevestiging
ik heb daar naar toe gemaild maar krijg steeds dat mailtje terug met een error melding.
IK neem twee Modellen mee.
Isabelle Walther was al bekend.
Jill Tijssen wil ook graag mee, of het nog nodig is weet ik niet, maar ik neem ze wel mee.
ze wil dit wel eens mee maken
Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX
ik heb daar naar toe gemaild maar krijg steeds dat mailtje terug met een error melding.
IK neem twee Modellen mee.
Isabelle Walther was al bekend.
Jill Tijssen wil ook graag mee, of het nog nodig is weet ik niet, maar ik neem ze wel mee.
ze wil dit wel eens mee maken
idem hier, dat e-mailadres werkt precies niet.
Ik heb ook nog altijd geen bevestiging dat de 3 modellen die ik meeneem ingeschreven zijn.
Als ik dat hier zo een beetje nakijk zijn er seffes meer modellen dan fotografen.
Even een vraag aan de ervaren modellen fotografen. Zijn er nog zaken naast extra cf kaartjes, pak batterijen , statief. Die handig zijn om mee te nemen cq te hebben? En dan bedoel ik geen nieuwe lens maar bv een Omnibounce. Is het de raadzaam om nog ff langs de fotowinkel te rennen voor zo’n ding of andere kleine dingetjes?
Grtx Johan
Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII
Comment