Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

    Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
    Schrijf nr 68 maar in
    Ben es benieuwd hoe ik het er ga vanaf brengen
    Volgens mij ben je te laat.. Ik ben nr 68, en zie na mij nog twee die zich melden (kan er naast zitten hoor..)
    Canon Eos 10D - Canon 50mm F1.8 - Sigma 50-500mm- Sigma 150mm Macro F2.8 - Mijn foto's op: http://mrfotografie.nl

    Comment


    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

      Nou, als het max aantal is bereikt moet men de thread sluiten zou ik zo denken, en aangezien dat niet het geval is hoop ik dat ik erbij ben
      Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

      Comment


      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

        Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
        Nou, als het max aantal is bereikt moet men de thread sluiten zou ik zo denken, en aangezien dat niet het geval is hoop ik dat ik erbij ben
        Volgens mij ben je te laat, maar het afsluiten laat ik aan de organisatie over.

        Normaal gezien komt Mic vanavond wel even piepen en dan zal ie wel een afsluitend woordje neerpennen.

        mvg Sven Michiels

        Comment


        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

          uh... het kan zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien, maar ik weet van geen deelnemersstop inschrijvingen + 'thread sluiten'(wat zo-wie-zo niet gebeurd).

          Comment


          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

            Lijst met kandidaten: (Inschrijvingsstop 70 fotografen)
            Dit staat op de eerste pag...
            Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

            Comment


            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

              Ik zou de post niet sluiten !!!!
              Stel dat er mensen zijn die zich op het laatste ogenblik bedenken, niet kunnen, of wegens andere omstandigheden niet kunnen vrijmaken, dan komen er plaatsen vrij !!!
              Ik zou voorstellen de lijst gelijk ze is te laten, en de eerste 70 ingeschreven kandidaten "mogen" mee.
              Indien er een plaatsje vrijkomt, dan kan nr 71 in deze plaats komen enz...
              Lijkt mij het meest logische en eerlijkste.
              Het verwondert mij ook dat er een stop is (misschien ook wel om praktische redenen).
              70 fotografen voor 35 modellen, das bijna een alleenrecht
              In winterslag waren we met veel meer !
              We zullen wel horen !
              Alé, dit is mijn gedacht hé

              Yvan
              Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

              Comment


              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                Zoals reeds eerder gemeld, de topic word zeker NIET gesloten, waarom zou men.. + dat is voor niets nodig.

                De rest zal Mic + umco wel antwoorden, desnoods/mogelijk (en zoals in het verleden is gebeurd) zal er een reservelijst opgesteld worden en/of mogen andrere BD'rs wel komen 'kijken'.

                Nogmaals dat beslissen Mic & Umco.

                Comment


                • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                  Voor alle duidelijkheid, ik bedoelde thread sluiten ivm nog op te nemen deelnemers hé
                  Niet meer en nie minder hé mannen, 't lijkt bijna of ik die Thread hier wil laten sluiten, da's zeker NIET de bedoeling hé (ik heb me slecht verwoord vrees ik )
                  Enfin, we zien wel hé, we zullen wel iets horen van Mic en Co
                  Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                  Comment


                  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                    Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                    Voor alle duidelijkheid, ik bedoelde thread sluiten ivm nog op te nemen deelnemers hé
                    Niet meer en nie minder hé mannen, 't lijkt bijna of ik die Thread hier wil laten sluiten, da's zeker NIET de bedoeling hé (ik heb me slecht verwoord vrees ik )
                    Enfin, we zien wel hé, we zullen wel iets horen van Mic en Co
                    Met een beetje geluk kan je gewoon mee.. mijn eerste optie is afgevallen aan vervoer vanavond weet je het!
                    Canon Eos 10D - Canon 50mm F1.8 - Sigma 50-500mm- Sigma 150mm Macro F2.8 - Mijn foto's op: http://mrfotografie.nl

                    Comment


                    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                      Idd het aantal van 70,50 is bereikt.
                      Haai8 staat er nog bij... vond dat het echt niet op één man steekt.
                      Dus normaal hebben we 72 fotografen. Er zijn er altijd enkelen die die dag net niet kunnen komen.

                      We sluiten nu de inschrijvingen...
                      De volgende kunnen zich nog opgeven als reserve als er iemand uitvalt...
                      Spijtig maar we moeten een stop erop zetten omdat het anders onoverzichtelijk wordt en er teveel fotografen zijn.
                      Sommige fotografen brengen vriend, vriendin of echtgeno(te) mee dus het aantal zal over de 70 liggen...
                      Voor Winterslag was deze inschrijvingsstop niet nodig omdat daar niet enkel een modellenshoot was maar ook omgeving. Vrij rondlopen dus. Je zag dus niet dat we daar met 120 BDers rondliepen.
                      Hier is t' enigssinds anders.
                      Het terrein van Koolmijn Waterschei is die zondag enkel voor ons gereserveerd. Dus geen andere toeristen. We zetten verschillende lokaties op met autos, mottos enz...
                      We gaan weer groepjes maken van enkele fotografen die dan schuiven tussen de lokaties(om te starten he,)
                      We vragen weer de regels in acht te houden.. Maar daar maak ik me bij de BDers geen zorgen over.
                      Natuurlijk gaan we dit topic niet sluiten . Ik denk dat dit ergens een misverstand was.
                      Want we moeten nog veel info en gegevens doorgeven voor we veertien dagen verder zijn.
                      Het gaat weer een plezante dag worden dat staat vast.

                      Dus 72 ingeschreven fotografen zijn genoteerd.
                      Moest je om één of andere reden niet kunnen komen laat dit dan effe weten, dan kan iemand anders misschien in jou plaats komen. Je weet maar nooit dat je het geluk moetst hebben dat je schoonmoeder plots st.....
                      Last edited by mic; 8 augustus 2005, 18:35.

                      Comment


                      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                        Wel ik vertrek vanuit Wetteren, en er kunnen 3 passagiers in mijn autootje. Dus als er mensen zijn die een probleem hebben om aan vervoer te komen, kan er misschien wel iets bedacht worden. PM me maar.

                        Dave
                        pixelpusher

                        Comment


                        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                          Haai8 staat er nog bij... vond dat het echt niet op één man steekt
                          Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                          Comment


                          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                            Ik val helaas af.. toch geen vervoer kunnen regelen. Volgende keer maar beter.. Dus iemand anders kan zich opgeven in mijn plaats..
                            Canon Eos 10D - Canon 50mm F1.8 - Sigma 50-500mm- Sigma 150mm Macro F2.8 - Mijn foto's op: http://mrfotografie.nl

                            Comment


                            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                              in winterslag begonnen we in de middag, wat ik eigenlijk laat vond.
                              hoelaat is de bedoeling hier te beginnen.
                              Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

                              Comment


                              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                                Mic: kan je soms op voorhand een overzichtje maken van de modellen en de mogelijkheden enz?
                                http://www.duister.org

                                Comment

                                Working...
                                X