Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zondag 26 juni - SD Trouwreportage - Hasselt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Zondag 26 juni - SD Trouwreportage - Hasselt

    Moest er iemand komen die in de omgeving van de kust vertrekt dan zou ik eventueel wel mee willen komen ... Jullie zien er namelijk beide erg fotogeniek uit

    Comment


    • #17
      Re: Zondag 26 juni - SD Trouwreportage - Hasselt

      tja, of iemand vanuit a'pen... voor mij dan. trein onmogelijk(te lang onderweg, en savonds nog afspraak)

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #18
        Re: Zondag 26 juni - SD Trouwreportage - Hasselt

        .... en het gaat warm worden...

        .... en dan blijf ik beter binnen
        Last edited by theokus; 24 juni 2005, 20:35.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #19
          Re: Zondag 26 juni - SD Trouwreportage - Hasselt

          ik probeer te komen, maar reken niet op mij. als ik kom, zal yvan me hopelijk onder zijn hoede nemen (dikke vrienden he ), dus trek je niets aan van mij...

          ben ik er niet, moet je niet wachten. tis echt een last-minute-beslissing die zal genomen worden...scuses daarvoor, maar alle vervoersmogelijkheden zijn opgebruikt, behalve eentje, en dat is dus onzeker

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #20
            Re: Zondag 26 juni - SD Trouwreportage - Hasselt

            Ik moet passen !!!!
            Sh*t

            Yvan
            Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

            Comment


            • #21
              Re: Zondag 26 juni - SD Trouwreportage - Hasselt

              Weer kennis gemaakt met enkele zeer toffe mensen.
              Tof koppeltje dat goed weet hoe mensen te ontvangen.
              Ook de beide BD'ers uit het zuiden van de provincie.
              Een mooie dag gehad. Er is een spreekwoord met "afwezigen...." wel, dit klopt

              Comment


              • #22
                Re: Zondag 26 juni - SD Trouwreportage - Hasselt

                ik ben er zeer jammerlijk dus niet geraakt, maar had het enorm graag gedaan...

                zal jaloers zijn op de foto's....

                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                Comment


                • #23
                  Re: Zondag 26 juni - SD Trouwreportage - Hasselt

                  Ik moet mijn voorgaande woorden intrekken !
                  Ik heb op de valreep toch nog kunnen gaan, weliswaar met stekende pijn in de voet, maar dit kon de pret niet drukken ! Ik had een belofte gemaakt en toch geprobeerd te houden.
                  Bij deze een klein woordje van dank aan de pas-gehuwden Veerle en Kurt !
                  Ze waren inderdaad zeer gelukkig, een zeer tof koppel om mee te werken, en wat mij betreft mogen ze gerust nog eens huwen !!!!!
                  Ze vullen mekaar goed aan en passen bij mekaar, albijal een tof koppeltje.
                  Kurt jongen, soigneer ze goed, ge hebt er één uit de duizend, en ze is nog zeer knap ook .
                  Veerle, voor jou uiteraard hetzelfde.
                  Op dit moment ben ik m'n 250 foto's aant kopieren, vandaar deze lange tekst
                  Ze wisten ons inderdaad zeer goed te ontvangen, en het was precies alsof ik ze al jaren kende, zo'n aangename sfeer.
                  Prachtig weer en mooie lokaties zullen ongetwijfeld voor mooie beelden zorgen (hoop ik toch).
                  Ze zullen eerstdaags wel te bewonderen zijn !
                  Ook kennis gemaakt met een sympatieke nieuwe BD'er (Alé, ik ben er tot nu toe geen ander tegengekomen )
                  Nogmaals bedankt voor deze gelegenheid !!

                  Veel geluk met je huwelijk, en nog mooie jaren (samen uiteraard!)
                  En vergeet het nageslacht niet !
                  Yvan
                  Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

                  Comment


                  • #24
                    Re: Zondag 26 juni - SD Trouwreportage - Hasselt

                    Ik ben zeer blij dat Yvanovich toch is kunnen gaan en ik bijgevolg dus ook, alvast mijn dank .
                    Het was mijn eerste "trouwshoot" en moet zeggen een supperkoppel dat lang in mijnmijn geheugen zal rondzweven. Super vriendelijke mensen, zeer relax en warm onthaal. Leuke gezonde versnaperingen en drankjes.
                    Ook de BD'ers waren super, gemotiveerd en behulpzaam.
                    Heb zo een 2 GIG geschoten, dus hopelijk zitten er goeie tussen anders stop ik ermee lol, just kidding.
                    Mensen die niet gekomen zijn amaaaai krijg bijna compassie
                    De locaties waren ook zeer mooi, amaaaaai zenne
                    Nu even werk met al deze platen nog een beetje te bewerken.

                    Het koppel wens ik dan ook een zeer mooi leven toe en dat ze elkander nog veel genot kunenn schenken en met een glimlach door het leven mogen gaan.

                    Na 4 uur raw-conversie : http://users.pandora.be/dommi/20050626Veerle_Kurt/

                    Dommi
                    Last edited by Dommi; 26 juni 2005, 23:11.
                    Canon 20D/40D + Canon 25-105 4L + Canon 70-200L f4 + Canon 100 2.8 Macro + Canon 50 1.4 + Ext 1.4 II + Flash 580Ex

                    Comment


                    • #25
                      Re: Zondag 26 juni - SD Trouwreportage - Hasselt

                      hehe als ik dit allemaal lees jammer dat k er niet bij kon zijn
                      moest op het laaste nippertje in vallen voor een zieke collega

                      kijk uit naar de foto's
                      groetjes pam

                      Comment


                      • #26
                        Re: Zondag 26 juni - SD Trouwreportage - Hasselt

                        Oorspronkelijk geplaatst door Dommi
                        Ik ben zeer blij dat Yvanovich toch is kunnen gaan en ik bijgevolg dus ook, alvast mijn dank .
                        Het was mijn eerste "trouwshoot" en moet zeggen een supperkoppel dat lang in mijnmijn geheugen zal rondzweven. Super vriendelijke mensen, zeer relax en warm onthaal. Leuke gezonde versnaperingen en drankjes.
                        Ook de BD'ers waren super, gemotiveerd en behulpzaam.
                        Heb zo een 2 GIG geschoten, dus hopelijk zitten er goeie tussen anders stop ik ermee lol, just kidding.
                        Mensen die niet gekomen zijn amaaaai krijg bijna compassie
                        De locaties waren ook zeer mooi, amaaaaai zenne
                        Nu even werk met al deze platen nog een beetje te bewerken.

                        Het koppel wens ik dan ook een zeer mooi leven toe en dat ze elkander nog veel genot kunenn schenken en met een glimlach door het leven mogen gaan.

                        Na 4 uur raw-conversie : http://users.pandora.be/dommi/20050626Veerle_Kurt/

                        Dommi

                        Dominique,
                        Graag gedaan, no problemo
                        Heb trouwens je foto's eens bekeken, die mogen er best wezen !!!
                        Ik heb echter ondervonden dat de lichtomstandigheden niet optimaal waren, het was niet makkelijk om de juiste belichting te kunnen vaststellen door de overdadige zon, maar daar passen we een mouw aan (rawshooter )
                        Volgende investering zal zeker een Gossen lichtmeter zijn !!

                        Yvan
                        Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

                        Comment


                        • #27
                          Re: Zondag 26 juni - SD Trouwreportage - Hasselt

                          Oorspronkelijk geplaatst door Dommi
                          Schitterende foto's.
                          Ik denk dat het koppel hier heel blij mee gaat zijn.

                          Spijtig genoeg kon ik in laatste instantie toch niet komen.
                          Nu ik deze foto's gezien heb, vind ik het NOG erger

                          hesy.be
                          BD0319BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: Zondag 26 juni - SD Trouwreportage - Hasselt

                            Oorspronkelijk geplaatst door Dommi
                            Bij deze was mijn eerste indruk dat die kerel ergens met zijn mouw was aan blijven haperen.

                            Knappe reeks overigens!

                            seppuku.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Zondag 26 juni - SD Trouwreportage - Hasselt

                              Hah,

                              neen toch niet blijven hangen ... maar 't is wel grappig.

                              Dommi, Yvannovich en Vinstermik bedankt voor jullie aanwezigheid; 't was een leuk excuus om mijn vrouwke nog eens in haar trouwkleed te zien.

                              Dommi: Mooie foto's ... 'k ben benieuwd naar de andere.

                              Groeten Ghole

                              Comment


                              • #30
                                Re: Zondag 26 juni - SD Trouwreportage - Hasselt

                                Spijtig genoeg heb ik BD te laat ontdekt , anders was ik zeker meegegaan!

                                Mooie foto's Dommi! Zijn er ook ergens foto's van de anderen te zien?

                                Waar waren jullie nu geweest om deze foto's te maken?
                                Ik ben zelf ook op zoek naar mooie locaties om trouwfoto's te maken (omgeving Sint-Truiden, Hasselt).
                                Als iemand nog ideeën heeft, laat maar horen!

                                Zeker tot een volgende keer ,

                                Lien

                                Comment

                                Working...
                                X