Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2005 - Ireland shooting weekend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: 2005 - Ireland shooting weekend

    Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
    wel eigenlijk kent Dolly Molly M. goed en ja dat deel gelijkt er ook wel een beetje op
    wacht maar totdat dolly dit gaat lezen dan zal het er......................
    dan krijgt ge molly rond uw.............oren
    gr, eb

    Comment


    • #77
      Re: 2005 - Ireland shooting weekend

      Oorspronkelijk geplaatst door trebs
      Hi All,

      Just to let you know, nothing has been forgotten. I'm in contact with a ex-hotelier in Dublin and he's scouting about looking for a suitable place/places for us to stay as a group, amongst his colleagues.
      I've just had another mail from him to ask the single/double occupancy. I have noticed that some people want to bring family, that is no problem as long as you can give an idea of how many.

      As for the date, well it looks like the Irish don't rush anything, so realistically this trip is going to be for the spring of 2006.. first thoughts were to coincide with St Patrick's day (17th March) but I've already been advised that the hotel prices would be busy and more expensive then.

      So, please mail me (easier than PM) if you plan to be coming alone or with partner/children/mother in law, etc.

      rob@stillmation.com

      regards, Trebs.
      Hey Trebs,

      is there a maximum of participants? If the date suits for me I'd like to participate ...

      Greetz, RonnyE

      Comment


      • #78
        Re: 2005 - Ireland shooting weekend

        Waarom gaan jullie niet naar een camping ?
        Ik heb er anders eentje aan te raden op 20min van Dublin met de bus
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #79
          Re: 2005 - Ireland shooting weekend

          Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun
          Waarom gaan jullie niet naar een camping ?
          Ik heb er anders eentje aan te raden op 20min van Dublin met de bus
          Omdat het geen kampeerweer is in Ierland?
          Ik geef toch echt de voorkeur aan een hotel in het centrum... geld speelt geen rol
          Meer foto's op Mukblog

          Comment


          • #80
            Re: 2005 - Ireland shooting weekend

            Oorspronkelijk geplaatst door Jacki
            Ik geef toch echt de voorkeur aan een hotel in het centrum... geld speelt geen rol
            Idem hier, maar het weekend moet ook niet de helf van m'n fototoestel gaan kosten hé.

            Svenmichiels

            Comment


            • #81
              Re: 2005 - Ireland shooting weekend

              Oorspronkelijk geplaatst door Jacki
              Omdat het geen kampeerweer is in Ierland?
              Ik geef toch echt de voorkeur aan een hotel in het centrum... geld speelt geen rol
              Ik geef ook de vookeur aan een hotel. Maar ik ben niet zinnens mijn volledig vankatiebudget te spenderen aan 1 weekend.
              Groetjes
              http://www.vehe.be

              Comment


              • #82
                Re: 2005 - Ireland shooting weekend

                Gaan kamperen doe ik niet. Hotel, uiteraard. Moet niet superdeluxe zijn, en moet niet in het centrum zijn. Iemand al gehoord van openbaar vervoer ? Taxi ? Moet toch kunnen...
                natwork.be

                Comment


                • #83
                  Re: 2005 - Ireland shooting weekend

                  Klein vraagje: is dit ook voor de 'modellen' onder ons?

                  want zo'n shoot op verplaatsing trekt me wel aan ...

                  en ik moet nog vééééééééél oefenen

                  Comment


                  • #84
                    Re: 2005 - Ireland shooting weekend

                    Ik zie niet in waarom je niet zou mee kunnen/mogen Becky. Dan kunnen we ineens Ronse goedmaken
                    natwork.be

                    Comment


                    • #85
                      Re: 2005 - Ireland shooting weekend

                      Ik weet wel een reden te verzinnen, namelijk dat het een shooting-weekend is en geen modellenweekend, maar met mij hoeven jullie geen rekening te houden want de kans dat we meegaan is toch vrij nihil...
                      Het zou echter wel leuk zijn als het tóch doorging
                      Meer foto's op Mukblog

                      Comment


                      • #86
                        Re: 2005 - Ireland shooting weekend

                        Ah, het was niet de bedoeling om hier een euvel van te maken.
                        Eigenlijk was het gewoon uit nieuwsgierigheid en ik wil hier zeker niemand mee voor het hoofd stoten.

                        Kan er anders niet voor gezorgd worden dat de modellen die willen eventueel de laatste (of een bijkomende laatste) dag afzakken naar Ierland?

                        Op die manier hebben jullie als fotograaf alle gelegenheid om ongestoord te werken. En voor de fotografen die dan nog met de modellen willen werken, zou dit dan al een soort van voorbereiding kunnen zijn (ik wil maar zeggen, al locatie's gaan verkennen e.d.)

                        Dus, excuseer als mijn vraag wat 'ongepast' zou geweest zijn, maar ziehier een alternatief!

                        Comment


                        • #87
                          Re: 2005 - Ireland shooting weekend

                          Hee Becky,

                          Sorry dat mijn reactie op jouw vraag een beetje scherp was. Was niet zo bedoeld hoor. Ik hou namelijk helamaaaaal niet van modelfotografie omdat die meestal zooo afgezaagd en "makkelijk" is. (is een beetje een persoonlijk stokpaardje van me...) Uiteraard mag je mee als model indien er fotografen zijn die je willen fotograferen natuurlijk.
                          Ierland biedt vast prachtige modellenlocaties.
                          Ik zou graag een keertje naar Ierland gaan, maar ik denk dat ik toch niet met BD ga, hoewel, je weet maar nooit.
                          Succes en veel plezier met je modelbezigheden.

                          Jacki
                          Meer foto's op Mukblog

                          Comment


                          • #88
                            Re: 2005 - Ireland shooting weekend

                            Jacki,

                            ik neem het zeker niet persoonlijk op hoor.
                            ben een beetje een 'leek' en wou hier echt niemand voor het hoofd stoten, vandaar de reactie ...

                            wel spijtig dat modelfotografie je ding niet is, zo zal ik je waarschijnlijk nooit in levende lijve tegenkomen

                            alvast bedankt voor de aanmoedigingen!

                            Groetjes,

                            Rebecca

                            Comment


                            • #89
                              Re: 2005 - Ireland shooting weekend

                              Al bij al blijft het, hoe meer zielen, hoe meer vreugd
                              http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                              Comment


                              • #90
                                Re: 2005 - Ireland shooting weekend

                                Zijn er hier nog vorderingen in de zaak?

                                Is dit project afgeblazen of gaat het zeker door?

                                Sven

                                Comment

                                Working...
                                X