Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2005 - Ireland shooting weekend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: 2005 - Ireland shooting weekend

    Ik lees hier niet veel meer over is dit stilgevallen?
    Groetjes
    http://www.vehe.be

    Comment


    • #62
      Re: 2005 - Ireland shooting weekend

      Ze zijn misschien in de whiskey gevlogen

      Comment


      • #63
        Re: 2005 - Ireland shooting weekend

        Als het doorgaat, ga ik ook mee. Kan ik mijn verjaardag misschien daar vieren. Maar als de groep té groot wordt, ga ik toch niet trakteren hoor
        Hoop dat er snel een datum wordt gekozen, want er staan er al een paar volgeboekt
        Stijn Swinnen
        Dank u om mijn website te bezoeken - Lenske Boortmeerbeek
        I am not a gear whore showing off my glass collection

        Comment


        • #64
          Re: 2005 - Ireland shooting weekend

          Ge moogt mee gaan , maar geen mensen meer fotograferen die op verboden terrein staan !!!

          Comment


          • #65
            Re: 2005 - Ireland shooting weekend

            Hi All,

            Just to let you know, nothing has been forgotten. I'm in contact with a ex-hotelier in Dublin and he's scouting about looking for a suitable place/places for us to stay as a group, amongst his colleagues.
            I've just had another mail from him to ask the single/double occupancy. I have noticed that some people want to bring family, that is no problem as long as you can give an idea of how many.

            As for the date, well it looks like the Irish don't rush anything, so realistically this trip is going to be for the spring of 2006.. first thoughts were to coincide with St Patrick's day (17th March) but I've already been advised that the hotel prices would be busy and more expensive then.

            So, please mail me (easier than PM) if you plan to be coming alone or with partner/children/mother in law, etc.

            rob@stillmation.com

            regards, Trebs.

            Comment


            • #66
              Re: 2005 - Ireland shooting weekend

              Hoop voor jou dat je niet ALLE soorten whisky hebt moeten proeven alvorens tot die conclusie te komen....

              Heb nog geen Ierse gedronken, er zal vast en zeker ook goede zijn, maar voorlopig beperk ik me tot de Schotse...

              PS Haggis heb ik me ook nog niet aan gewaagd...

              Jo.

              Oorspronkelijk geplaatst door Fullator
              Vergelijk ierse whiskey maar eens met schotse whisky.
              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
              Nikon stuff

              Comment


              • #67
                Re: 2005 - Ireland shooting weekend

                Oorspronkelijk geplaatst door jwllms
                Hoop voor jou dat je niet ALLE soorten whisky hebt moeten proeven alvorens tot die conclusie te komen....

                Heb nog geen Ierse gedronken, er zal vast en zeker ook goede zijn, maar voorlopig beperk ik me tot de Schotse...

                PS Haggis heb ik me ook nog niet aan gewaagd...

                Jo.
                Een whisky-degustatie en avondmaal met Haggis moet er toch zeker bijzitten als we dit weekend doen, vinden jullie niet?

                Sven

                Comment


                • #68
                  Re: 2005 - Ireland shooting weekend

                  If anyone wants some Irish Haggis...

                  Irish haggis recipe

                  Comment


                  • #69
                    Re: 2005 - Ireland shooting weekend

                    Oorspronkelijk geplaatst door trebs
                    If anyone wants some Irish Haggis...

                    Irish haggis recipe

                    ROFLMAO ! ! ! ! ! ! You go first Trebs..... I'l follow you if you're still alive after 5 minutes
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #70
                      Re: 2005 - Ireland shooting weekend

                      In Ierland zal het dan een Whiskey degustatie zijn...
                      Evt met haggis op Trebse wijze...

                      Jo.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
                      Een whisky-degustatie en avondmaal met Haggis moet
                      er toch zeker bijzitten als we dit weekend doen, vinden jullie niet?

                      Sven
                      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                      Nikon stuff

                      Comment


                      • #71
                        Re: 2005 - Ireland shooting weekend

                        Oorspronkelijk geplaatst door jwllms
                        Hoop voor jou dat je niet ALLE soorten whisky hebt moeten proeven alvorens tot die conclusie te komen....

                        Heb nog geen Ierse gedronken, er zal vast en zeker ook goede zijn, maar voorlopig beperk ik me tot de Schotse...

                        PS Haggis heb ik me ook nog niet aan gewaagd...

                        Jo.
                        Wel, dit wordt verschrikkellijk off topic, maar misschien komt het nog van pas

                        Het Ierse water is zuiverder dan het Schotse (samenstelling van de bodem). En Ierse whiskey wordt driemaal gedistilleerd, Schotse meestal maar tweemaal. Je kan het verschil proeven (in de distilleerderij van Midleton kan je zelfs een diploma halen als je alle Schotse whisky van Ierse whiskey kan onderscheiden). De Midleton Very Rare is overigens een van de beste whiskeys ter wereld. Niet te verwonderen, voor zijn prijs van 300 €. Ik heb hier nog een flesje staan, voor het geval de shooting in Ierland niet doorgaat
                        Fullator
                        Fotostudio Candela Zone
                        website: http://www.chronax.be
                        website: http://www.marquisemodels.eu

                        Comment


                        • #72
                          Re: 2005 - Ireland shooting weekend

                          Is shannon afgeschoten? Het is daar in de omgeving veel mooier dan in County Dublin.
                          Bodies: Fujifilm x-t3
                          Lenses: Fujifilm 18-55mm, Fujifilm 55-200mm, samyang 12mm

                          Comment


                          • #73
                            Re: 2005 - Ireland shooting weekend

                            Afhankelijk van vertrekdatum en -plaats en het budget zou ik ook wel interesse hebben.
                            Mijn werkgever stelt ons nl een budget ter beschikking wanneer we 5 jaar in dienst zijn. Dat budget mag gebruikt worden voor o.a. projecten als persoonlijke ontwikkeling, self awareness enz... Sommige plannen werden standaard opgezet, doch we mogen ook zelf iets voorstellen dat binnen het kader past.

                            En dit zou er volgens mij perfect binnen passen.

                            Ik kijk dan ook vol verwachting uit naar de verdere ontspinning van dit verhaal
                            En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

                            Comment


                            • #74
                              Re: 2005 - Ireland shooting weekend

                              Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
                              when we have the possibility to arrive in time with the train in Charleroi you may count us in ( Dolly & **********)
                              Dolly has something with Molly Mallone

                              ANNULATION sorry
                              Haha, toch toevallig dit stuk nie ? (PS : dit is echt Molly Malone hoor)

                              Comment


                              • #75
                                Re: 2005 - Ireland shooting weekend

                                Oorspronkelijk geplaatst door Tom
                                Haha, toch toevallig dit stuk nie ? (PS : dit is echt Molly Malone hoor)

                                wel eigenlijk kent Dolly Molly M. goed en ja dat deel gelijkt er ook wel een beetje op

                                Comment

                                Working...
                                X