Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zou zeker met z'n tweeen mee willen maar wat ons betreft kunnen wij alleen op zaterdag 14 mei. Dus als de zaterdag het wordt dan zijn we zeker van de partij, anders gaat het ons niet lukken!
Als dat niet lukt is het jammer , zien we de volgende keer maar weer
Naar mijn mening de mooiste zoo die ik ooit bezocht. Als de datum past wil ik er ook wel bij zijn. Een weekendje zoo combineren met een fietstocht op de Veluwe zie ik wel zitten. Midden in de week kan het voor mij zeker niet.
Ik zal er alleszins al niet bij kunnen zijn. 'k Zit dat weekend in Lissabon. 't Zal voor een volgende keer zijn. Inderdaad een mooie zoo, voor zover ik het me nog van een goeie 12 jaar geleden herinner.
Hoi, Trikker,
We hebben het er nog over gehad op SD Beekse Bergen.
Ik wil zeker graag komen, maar dat weekend ben ik weg.
Dus als het 10/5 of 12/5 wordt, zal ik zeker van de partij zijn.
freyake
Naar mijn mening de mooiste zoo die ik ooit bezocht. Als de datum past wil ik er ook wel bij zijn. Een weekendje zoo combineren met een fietstocht op de Veluwe zie ik wel zitten. Midden in de week kan het voor mij zeker niet.
Maar zoals ik al zei ... als de datum past
Als je ooit de gelegenheid hebt om de zoo van Kopenhagen te bezoeken zeker doen is ook een prachtzoo .En voor de houders van een abbo op de zoo is het gratis.
Ik zal er alleszins al niet bij kunnen zijn. 'k Zit dat weekend in Lissabon. 't Zal voor een volgende keer zijn. Inderdaad een mooie zoo, voor zover ik het me nog van een goeie 12 jaar geleden herinner.
seppuku.
Dan is het zeker de moeite waard om nog eens te gaan, want er is in die 12 jaar aardig wat veranderd, en het meeste alleen maar ten goede
He Triker,
Foutje in de OP:
Ik en mijn vechtgenote staan op donderdag 12 mei. Nou weet ik van de vechtgenote niets te zeggen tot er een datum vast staat, want ze zal misschien vrij moeten vragen van haar werk. Maar ik ga voor elke datum hoor!
NIETS kan me nog tegenhouden
Edit: ik moet leren lezen... Domme plofke Lees ik dat er gewoon 2 datums doorgaan???
He Triker,
Foutje in de OP:
Ik en mijn vechtgenote staan op donderdag 12 mei. Nou weet ik van de vechtgenote niets te zeggen tot er een datum vast staat, want ze zal misschien vrij moeten vragen van haar werk. Maar ik ga voor elke datum hoor!
NIETS kan me nog tegenhouden
Edit: ik moet leren lezen... Domme plofke Lees ik dat er gewoon 2 datums doorgaan???
Laat me maar weten welke datum jullie het beste schikt, ik kan jullie zo verschuiven
Hey Triker tof initiatief wij willen er ook nog eens bij zijn en graag op zaterdag 14 mei.
Dus schrijf ons maar in Aandi = alex & Inge
En we blijven je volgen in de Busch
Comment