Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Dendermonde: Geposte albumkes en ontvangen beeldmateriaal !: 13 april 2005

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD-Dendermonde: Geposte albumkes en ontvangen beeldmateriaal !: 1 april 2005

    het doet mij echt deugt te zien dat er zoveel respons is op het opsturen van de CD's, dat men nog eens durf zeggen dat BD geen actieve club is en dat de leden en sympathisanten geen inspanningen doen om het zo te houden en of zelfs beter te maken, nogmaals dank aan Purlut en Skitch voor de perfecte organisatie en aan iedereen voor de medewerking, hip hip hoera
    wat was er daar eigenlijk wel te zien

    Comment


    • #17
      Re: SD-Dendermonde: Geposte albumkes en ontvangen beeldmateriaal !: 1 april 2005

      Ik heb in "mensen" een close up van Walt gepost. Wel niet "full frontal" (ahum) maar van opzij.
      Ook de CD is vandaag op de post.
      natwork.be

      Comment


      • #18
        Re: SD-Dendermonde: Geposte albumkes en ontvangen beeldmateriaal !: 13 april 2005

        ALLE CD's zijn binnen !!! Hiep hiep hiep, hoera !!!
        Nu nod vier fotokes en van Noud en middas de persoonlijke gegevens !!
        We zoeken nog een fotoke, mag een cropke zijn, wordt gebruikt als een soort pasfoto nodig van volgende figuranten:
        - middas
        - Noud
        - yammee
        - henri (avatar)


        Indien er mensen zouden merken dat de lijst onvolledig is, graag zo snel een reactie hierop.

        Comment


        • #19
          Re: SD-Dendermonde: Geposte albumkes en ontvangen beeldmateriaal !: 13 april 2005

          Hey tof. Aan iedereen een kus van de juffrouw en een bank vooruit !
          (Ik wil wel de eerste kus hebben )
          natwork.be

          Comment


          • #20
            Re: SD-Dendermonde: Geposte albumkes en ontvangen beeldmateriaal !: 13 april 2005

            Oorspronkelijk geplaatst door Nat
            .........
            (Ik wil wel de eerste kus hebben ).....
            Bezint voor je begint......

            ('k zou eerst die juffrouw eens willen zien....)


            ANONIEM
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • #21
              Re: SD-Dendermonde: Geposte albumkes en ontvangen beeldmateriaal !: 13 april 2005

              Oorspronkelijk geplaatst door Skitch
              ANONIEM
              LOL
              natwork.be

              Comment

              Working...
              X