Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Small SD Circuit-Zolder ( NEW RACE FESTIVAL - 27/3 )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Small SD Circuit-Zolder ( NEW RACE FESTIVAL - 27/3 )

    Ok ik zie je daar dan wel

    Ik kom wat vroeger zenne

    Comment


    • #17
      Re: Small SD Circuit-Zolder ( NEW RACE FESTIVAL - 27/3 )

      Dus Zondag zal'k zorgen da'k der tegen 9h20 ben , als iedereen het goed vind zou'k willen afspreken oftewel op p69 (waar ook het 'welcome centertje' is van zolder zelf ) oftewel ietje terug naar de op-en afrit dan aan de manage 'paddock'. Daar het mss de p69 nogal druk gaat zijn.


      Iemand idee voor dagindeling we kunnen mss 's morgens 'n uurke samen op shoek gaan, en daarna terug ergens afspreken in de namiddag zodat we ook met de andere es kunnen afspreken om ons te vervoegen.


      De start van de belcar is natuurlijk niet te missen in de eerste linkse

      Ook in de paddock zelf loont het de moeite om wat rond te lopen.


      'k zal straks nog 'n klein mapje maken voor ieder met de plaatsen op waar het naar mijn mening het beste mogelijk is om wat mooie plaatjes te maken.


      Grtz en let the wheatergods be with us
      A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
      pics @ www.thejudge.be

      Comment


      • #18
        Re: Small SD Circuit-Zolder ( NEW RACE FESTIVAL - 27/3 )

        meuwi, het je mss hier over het team firstmotorsport ?? met de 3 porsches ??
        A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
        pics @ www.thejudge.be

        Comment


        • #19
          Re: Small SD Circuit-Zolder ( NEW RACE FESTIVAL - 27/3 )

          Wij zijn zowel zaterdag als zondag de hele dag in Zolder. Moet foto's nemen voor Autosportjaarboek en Autonews. Zaterdag vanaf 7.30h ter plaatse, zondag ergens rond 9h.
          Last edited by Raceshot; 25 maart 2005, 09:27.

          Comment


          • #20
            Re: Small SD Circuit-Zolder ( NEW RACE FESTIVAL - 27/3 )

            ik weet niet waar p69 is en ook niet waar de manage 'paddock' is.
            is dit nog buiten het circuit, anders kunnen we daar niet komen zonder kaartjes.
            Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

            Comment


            • #21
              Re: Small SD Circuit-Zolder ( NEW RACE FESTIVAL - 27/3 )

              Oorspronkelijk geplaatst door wilco v dijk
              ik weet niet waar p69 is en ook niet waar de manage 'paddock' is.
              is dit nog buiten het circuit, anders kunnen we daar niet komen zonder kaartjes.
              idem hier

              Kan er iemand niet gewoon een duidelijke plaats aangeven?

              Comment


              • #22
                Re: Small SD Circuit-Zolder ( NEW RACE FESTIVAL - 27/3 )

                Manège Paddock en Parking 69 :

                Als je de autostrade afkomt, en je rijdt richting circuit is de manège op je rechterkant, juist nadat je langs de vijvers gepasseerd bent. Parking 69 is een paar honderd meter verderop aan de rechterkant (ingang waarlangs de meeste wagens richting parking rijden). Op parking 69 staat een cabine waar persaccreditaties, kaarten, enz. kunnen afgehaald worden.

                Comment


                • #23
                  Re: Small SD Circuit-Zolder ( NEW RACE FESTIVAL - 27/3 )

                  ha dat moet te vinden zijn. thanks

                  even aan denken dat de tijd een uur vooruit gaat zaterdagnacht.
                  Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

                  Comment


                  • #24
                    Re: Small SD Circuit-Zolder ( NEW RACE FESTIVAL - 27/3 )

                    Oorspronkelijk geplaatst door TheJudge
                    meuwi, het je mss hier over het team firstmotorsport ?? met de 3 porsches ??
                    nee,over m-s-e (www.m-s-e.org)rijden met de marcos mantis en de mondeo turbo en de bmw m3!

                    ik zal de meesten van jullie dan wel zien op de grote molshoop in de 1ste linkse,bij de start van de belcar zekers?! hou maar een plaatske voor me vrij!
                    Last edited by meuwi; 25 maart 2005, 19:29.
                    grts; M

                    Comment


                    • #25
                      Re: Small SD Circuit-Zolder ( NEW RACE FESTIVAL - 27/3 )

                      Hallo mensen,

                      Heb net naar het weerbericht gekeken en nog evne dubbel checked op internet en iedereen is er zeker van dat het een natte (tot zéér natte) zondag wordt. Mijn ervaring als (amateur)fotograaf leert me dat je dan toch niet zo'n goede foto's kan maken.

                      Ik haak dan ook af , moest er verandering in het weerbeeld komen, laat ik wel iets weten.

                      mvg Sven

                      Comment


                      • #26
                        Re: Small SD Circuit-Zolder ( NEW RACE FESTIVAL - 27/3 )



                        voila dit zal wel heel wat meer duidelijkheid brengen, punt A is de paddock manege, punt B is parking 69.
                        A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
                        pics @ www.thejudge.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: Small SD Circuit-Zolder ( NEW RACE FESTIVAL - 27/3 )

                          als U dit nog leest.
                          hoe kunnen wij U herkennen.

                          dus het is bij punt A dat wij U daar treffen.
                          mij vriend en ik hebben een gele ferrari jas aan.
                          Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

                          Comment


                          • #28
                            Re: Small SD Circuit-Zolder ( NEW RACE FESTIVAL - 27/3 )

                            uhuh ik zal aan punt A staan, is makkelijkst daar't redelijke druk zal zijn morgen als'k iedereen mag geloven. Ik zal zorgen da'k tegen 9h20-9h25 daar sta zonder fout, zal hier wachten tot 9h45 om de tickets en mapje af te geven, en mss nog iets verder af te spreken. Ik rijd met een opel met aan de achterkant een bestickering van TheJudge.BE.


                            Dus eens van de autostraden af richting circuit rijdende, komt u eerst rechts van u een groot wit oud gebouw tegen, de paddock manege waar'k zal wachte licht net achter deze draai daar. Dus normaal geen probleem om te vinden.


                            Hopen da de rest dit nu ook nog leest en da komt da in orde ...
                            Indien da der nog dit lezen post even iets aub. Moesten er nog zijn die willen komen np, er zijn nog kaarten, alleen voor 9h45 op punt A zijn.

                            gRtz en tot morgen ...



                            aha , aan iedereen die morgen in de omgeving van Zolder komt, er zullen zoals steeds de gewoonte is als er iets te doen is op zolder, snelheidscontroles gehouden worden, kan zijn ter hoogte van lummen of/en in houthalen.
                            Last edited by TheJudge; 26 maart 2005, 19:52.
                            A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
                            pics @ www.thejudge.be

                            Comment


                            • #29
                              Re: Small SD Circuit-Zolder ( NEW RACE FESTIVAL - 27/3 )

                              Oorspronkelijk geplaatst door TheJudge

                              aha , aan iedereen die morgen in de omgeving van Zolder komt, er zullen zoals steeds de gewoonte is als er iets te doen is op zolder, snelheidscontroles gehouden worden, kan zijn ter hoogte van lummen of/en in houthalen.
                              Vooral 's avonds oppassen als je terug naar huis rijdt. Ik ben er daarstraks 3 tegengekomen in de richting van Antwerpen (net voorbij Lummen, Geel (in 2 richtingen) en Massenhoven). Zeker oppassen op E 313, de flikken zetten zich daar achter bruggen waardoor je ze vrijwel niet opmerkt.

                              Comment

                              Working...
                              X