Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

    Purlut en Skitch, bedankt om de gebroken draad van de SD weer te lassen.
    Het was een heerlijke dag. Ik zal elke dag wat fotootjes komen bekijken, maar de mijne blijven onaangeroerd tot na Pasen.
    Dringende zaken gaan voor één keer voor

    Comment


    • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

      Bedankt Purlut en Skitch Het was een heel geslaagde SD en er is wel degelijk heel veel moois te zien in Dendermonde Heel vlug mijn foto's bekeken maar het bewerken dat zal iets voor de volgende dagen zijn.
      Groetjes Vicky

      Comment


      • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

        Bedankt Purlut en Skitch, het was een heerlijke dag. Ik heb er echt van genoten, plezierig ook van de mensen te leren kennen achter al de namen hier op BD.
        Freyake

        Comment


        • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

          Oorspronkelijk geplaatst door Nat
          Voila. Dat is dat. Deze post gebeurt waarschijnlijk terwijl nog de helft van de ploeg in Dendermonde is..
          Hier zijn 2 links met een allereerste impressie van vandaag.
          De eerste link zijn de foto's getrokken door Dries (9 jaar) met de Casio, niet bewerkt.

          Groeten,

          Carine / Nat / Dries.
          WOW, Dien Dries schiet met z'n Casio'tje plaatjes waar menigeen jaloers op zou kunnen worden! Er zitten pareltjes tussen hoor! De Zelfportretten, het prima portret van Lut, de Bielzen en Bouten, 057 de Boom, 061 hond aan de lijn, en 87, lijkt wel een "Razzi"! Mijn complimenten!
          Echt van genoten van deze serie!
          Groets, Gerhard
          Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

          Comment


          • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

            Hallo allemaal,

            Zo te zien en te lezen was de SD te Dendermonde een succes - met dank aan de organisatoren vanwege BD ...

            Op naar de volgende SD

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

              Dag beste mensen ,

              ik vond het gisteren echt een heel leuke dag.Dat is onder meer te danken aan Purlut en Skitch Maar we mogen de gidsen natuurlijk niet vergeten die ons heel veel informatie gaven. Maar het meeste wil ik jullie bedanken voor de prachtige Sd-Dendermonde. Ik heb niet veel foto's gemaakt omdat ik overal waar we geweest waren zeker al een stuk of 5 foto's op mijn pc heb staan. Ik keek vooral naar jullie , hoe jullie omgingen met die spiegelreflextoestellen. 1 maand geleden wist nog niet eens wat een spiegelref. was ... Ik heb ook gekeken hoe jullie werkten met de statieven. Dat was voor mij ook een nieuwe ervaring. Ook heb ik een nieuwe soort van fotografie ontdekt -> RUGfotografie Wat ik ook niet wist dat er speciale waterdichte fotorugzakken bestonden.Enzo heb ik nog heel wat bijgeleerd dankzij jullie !

              Allemaal heel erg bedankt en hopelijk tot de volgende keer ...


              Groeten Eranosian Artur
              [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

              FotoBlog

              Comment


              • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

                Purlut en Skitch, het was weer een goed georganiseerde SD dag,dat enkel met groot inzet was te verwezelijken.De dag was top en zo ook de het weer, en niet te vergeten het was weer een gezellige groep BDers bijeen, dus iedereen bedankt voor de gezellige dag

                Groetjes NoName en Coby

                PS, ben al bezig met de foto,s ze staan dus zo snel mogelijk op onze homepage
                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                www.langenacker.nl

                Comment


                • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

                  het was een fijne en een leuke dag alles zat mee .toffe bende plezant
                  prachtig georganiseerd bedank purlut en skitch zo ook aan de gidsen gr.aan iedereen
                  erik & en da mag nie (magda)

                  ps. was wel een beetje moe
                  gr, eb

                  Comment


                  • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

                    Oorspronkelijk geplaatst door eranosian
                    Dag beste mensen ,

                    ik vond het gisteren echt een heel leuke dag.Dat is onder meer te danken aan Purlut en Skitch Maar we mogen de gidsen natuurlijk niet vergeten die ons heel veel informatie gaven. Maar het meeste wil ik jullie bedanken voor de prachtige Sd-Dendermonde. Ik heb niet veel foto's gemaakt omdat ik overal waar we geweest waren zeker al een stuk of 5 foto's op mijn pc heb staan. Ik keek vooral naar jullie , hoe jullie omgingen met die spiegelreflextoestellen. 1 maand geleden wist nog niet eens wat een spiegelref. was ... Ik heb ook gekeken hoe jullie werkten met de statieven. Dat was voor mij ook een nieuwe ervaring. Ook heb ik een nieuwe soort van fotografie ontdekt -> RUGfotografie Wat ik ook niet wist dat er speciale waterdichte fotorugzakken bestonden.Enzo heb ik nog heel wat bijgeleerd dankzij jullie !

                    Allemaal heel erg bedankt en hopelijk tot de volgende keer ...


                    Groeten Eranosian Artur
                    Ja Artur, het was inderdaad een hele toffe dag.
                    En dat van die rugzakken. er zijn er zelfs die een waterdichte rugzak hebben met een extra zakje, maar zelf weten ze dat niet.
                    Daar hebben ze mensen met grijze haren voor nodig om dat onderwerp aan te snijden en andere BD'ers om hen een beetje te helpen. Nietwaar????
                    Maar ik noem geen namen anders hebben ze hier rode kaken

                    Comment


                    • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

                      Oorspronkelijk geplaatst door Nat
                      Dat zou ik dus niet kunnen hé. Zonder te kijken naar de foto's in bed kruipen... Ik zou er de hele nacht van wakker liggen, dus dat helpt ook niet...
                      Nat, wacht maar tot je zoveel grijze haren hebt als ik dan klap je wel anders
                      Ik ben vandaag gewoon doodop.
                      En de foto's nog altijd niet bekeken.
                      Ik denk dat ik gewoon te bang ben

                      Comment


                      • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

                        En de foto's nog altijd niet bekeken
                        Ik denk dat ik gewoon te bang ben
                        Allez Act ! Nu dat ge zo blij zijt met uwen D70 !!! 't Is nie mogelijk hé

                        Comment


                        • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

                          Ja mensen, ik weet het.
                          ik heb ze juist bekeken er zitten wel een paar goeie bij hoor
                          Ik kruip nu in mijn bed.
                          ik ben niet meer van de jongsten hé?
                          ik ben gewoon kapot.
                          en het is ook examen hé?
                          ik moet de pc delen met mijnen puber hé?
                          die heeft zijn foto's ook nog niet bekeken.

                          Comment


                          • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

                            vanwege Dolly en roland (**********) een meer dan hartelijk proficiat zowel voor de prima organisatie door Purlut en Skitch, en de zeer leerrijke uitleg van de onvermoeibare gidsen. Het patrimonium van Dendermonde is zeer gevarieerd en rijk zowel kwa inhoud en aantal, nogmaals dank voor jullie inzet en volharding en voor de rest was het ook weer tof
                            Last edited by Guest10; 21 maart 2005, 20:45.

                            Comment


                            • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

                              Vrienden, vriendinnen, ... dank aan allen. Wat baten een organisatie als de sfeer er niet in zit. De sfeer, dat is het hart, de ziel van BD en die is er , gewoon, belangeloos.
                              Ik denk dat ik hier ook in naam van Skitch mag spreken. Een gemeende dank aan iedereen.
                              Een welgemeende proficiat aan de het stadsbestuur voor de welwillende medewerking.
                              Een gemeende dank aan Marc Seghers onze natuurgids en aan de lieve dame die ons met verwoede groepsbehoudpogingen in de namiddag Denderlmonde en zijn historische rijkdom liet proeven. Indien de dame zich kenbaar maakt, kunnen we hier haar naam vermelden.
                              Mag ik ook nog eens uiden naar de -18 wedstrijd. Reeds twee BD-ers ingeschreven namelijk Dries en Eranosian. Wie ontbreekt ?

                              Purlut & Skitch

                              PS. Niet de enquete vergeten aub (data-garing, dus de op- en aanmerkingen, hoeveel kg aan materiaal, ... fotomateriaal voor de SD-DVD die zoals stilaan blijkt een must-have zal zijn en van heel, heel hoge kwaliteit).
                              Last edited by SD-Dendermonde; 21 maart 2005, 20:59.

                              Comment


                              • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

                                Allee, ik zal maar starten:
                                9 kg materiaal meegesleurd. 1 accu in depanage gegeven aan Gerda


                                9,00 kg incl statief Purlut
                                5,20 kg excl statief Nad
                                9,00 kg excl bodymass flap
                                4,26 kg Avatar
                                9,50 kg excl statief Noname (74kg plezier of bodymass )



                                Last edited by Wim.Vanmaele; 24 maart 2005, 14:54. Reden: Add weight
                                https://www.fotospotter.be
                                Je suis content d’être heureux

                                Comment

                                Working...
                                X