Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fish en Super-groothoek SD in Brugge -Zondag 3 april
Re: Fish en Super-groothoek SD in Brugge -Zondag 3 april
Je staat er "onder voorbehoud" by Teddy-Bear .
Na de shooting is er een nababbeltje voorzien in de Ierse Pub ...
'k weet het... 'k weet het.....je zou iets Aziatisch willen hé .
Maar ik drink zo graag een Guinness en voor die gelegenhied halen ze misschien de Guinness kaas boven...... en andere snacks.
Eens vriendelijk in de ogen van het vrouwtje kijken ??
Hoi,
Met spijt in het hart moet ik afzeggen voor dit groots opgezette evenement, wegens familiale verplichtingen.
Ik blijf vanzelfsprekend erg geïnteresseerd in de ervaringen, en hoop dan ook dat jullie die openbaar maken hier op het forum.
Jan
Hallo,
kben nieuw hier, en kheb geen camera, maar mijn pa wel (--> SKITCH), en ik wou dat hij het hier zette, maarja, dat wou hij dus niet :mad: . Maar hij wel wat 'leiden' :rolleyes: als jullie actief en enthousiast gaan reageren. :D .
Dus, om te beginnen, moest dit een echt shooting day worden : er worden gen kosten
Hallo
Ik wil graag zondag 3 april mee (als het mag) met jullie groep. Alles moet eens de eerste keer zijn. Heb wel geen echte groothoek buiten de efs 18-55 en een sigma 17-35 (met defecte hsm) maar dat moet ook lukken.
Comment