Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

Idd de regen heeft het ietsje verschoven... Maar de eerste groepindeling was een start..
    Later merkten we dat de fotografen zelf onderling wisselden... Naar BD normen heel gedisiplineerd. Nooit was er een overrompeling op één locatie. De organisatie moest nooit ingrijpen. Het bleven steeds kleine gezellige groepjes. Dus het doorschuifsysteem was toen al niet meer nodig en hebben we 't dan maar aangepast aan de situatie.

Maar ik ben vooral heeeeel blij met de complimentjes...
    Dan weet ik, dat ons voorbereidend werk niet voor niets was.
    Ik heb met heel veel BDers gepraat, maar 't was onmogelijk om jullie allemaal te woord te staan daar was de massa te groot voor.
    Ook vertelden me BDers dat dit hun eerste SD was en dat ze het enorm plezant vonden en zeker aan volgende SD's zullen deelnemen.
    Anderen vertelden me dat ze nog nooit een koolmijn van binnen hadden gezien en onder de indruk waren dat het zo immens groot was. Maar dat de tijd te kort was om alles te bekijken.
    "We komen hier zeker nog terug" heb ik veel horen zeggen.
    Wel beste mensen, deze Winterslagse Koolmijn is iedere zondag in de zomer open voor bezoek.
    Maar dan beperkt. Sommige locatie's en gebouwen waar jullie gisteren toegang hadden zullen jullie nooit meer te zien krijgen. Verboden voor publiek.
    Ook de werf waar vroeger de bad- en kleedzalen waren, die nu omgebouwd wordt tot bioscoop zal nooit iemand meer zien. Die graffitiemuren verdwijnen voor altijd, één van de volgende weken worden deze gebouwen gesloopt...
    Dus jullie foto's zijn een blijvende herrinnering aan vervlogen tijden.

Comment

Man man dat moet daar plezant geweest zijn! Eigenlijk wel een zeer mooie locatie zelfs als het regent

En die kleuren! Spijtig dat dit niet meer aandacht verdient. Wat mij ook opvalt is dat er nogal wat BD'rs tussenlopen met serieus wat materiaal En dan spreken we meestal van 'hobby' of passie
      Misschien nog een opmerking: nogal logisch dat de meeste modellen vrouwelijk waren, maar waren er ook mannelijke modellen en jeugd en ouderen?

Vond het echt spijtig dat ik er niet bij kon zijn en hoop de volgende keer wel eens mee te kunnen gaan.

Greetz, RonnyE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
        Man man dat moet daar plezant geweest zijn! Eigenlijk wel een zeer mooie locatie zelfs als het regent

En die kleuren! Spijtig dat dit niet meer aandacht verdient. Wat mij ook opvalt is dat er nogal wat BD'rs tussenlopen met serieus wat materiaal En dan spreken we meestal van 'hobby' of passie
        Misschien nog een opmerking: nogal logisch dat de meeste modellen vrouwelijk waren, maar waren er ook mannelijke modellen en jeugd en ouderen?

Vond het echt spijtig dat ik er niet bij kon zijn en hoop de volgende keer wel eens mee te kunnen gaan.

Greetz, RonnyE
        Er zat helaas maar 1 mannelijk model tussen het gezelschap. Kristof samen met zijn vriendin Evelyn. Een koppeltje dat zich graag een keertje in de kijker wilde zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bjokke
          Er zat helaas maar 1 mannelijk model tussen het gezelschap. Kristof samen met zijn vriendin Evelyn. Een koppeltje dat zich graag een keertje in de kijker wilde zetten.
          Group 1 worked with Kristof & Evelyn. A nice couple. I hope we can give them some great images too.

Trebs.

Comment

idd tof koppel...

Maar er waren ook oudmijnwerkers in mijnwerkerskostuum die op de foto wilden... en enkele kinderen.

Comment

Mic en Co bedankt voor de organisatie van deze super-gezellig shooting alhoewel ik soms niet wist in welke mijn we waren, hebben we ons goed geamuseerd, nieuwe bd-ers ontmoet, bekende bd-ers terug gezien en eens goed gelachen en och ja ook nog fotookes genomen.
              Groetjes Vicky

Comment

Alles is opgeruimd... De zalen zijn leeg en de BD wegwijzers zijn allemaal verwijderd... Er is terug rust in Winterslag...

't is voorbij...'t is mooi geweest...Dag Winterslag.
                Last edited by mic; 6 juni 2005, 18:27.

Comment

ik mis nog enkele foto's van een aantal modellen, van zodra ik die heb ga ik een words-bestand posten hier waar je een foto van elk model kan terugvinden met haar/zijn naam op. Heel handig om achteraf je album kunnen klaar te maken.
                  Moest je hem hier in de drukte niet vinden mag je me altijd contacteren en dan verzend ik hem met alle plezier via mail naar je toe

Ter info: Mimmo was de eerste die mij zijn album al had verstuurd naar rond 2u30 vanmorgen.

Comment

wow Mimmo jij hebt dus die Canon gewonnen? Proficiat hoor !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mic
                      wow Mimmo jij hebt dus die Canon gewonnen? Proficiat hoor !!!
                      Michel toch niet dienen Powershot Pro 1 die achtergelaten was in een van die zalen, heb hem ook zien liggen, medewerker van BD heeft hem meegenomen, Michel probeer eens een SD te organiseren op de Ford fabrieken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mimmo
                        Michel toch niet dienen Powershot Pro 1 die achtergelaten was in een van die zalen, heb hem ook zien liggen, medewerker van BD heeft hem meegenomen, Michel probeer eens een SD te organiseren op de Ford fabrieken.
                        Ford??? Neen danke... ik heb daar 26 jaar m'n broek versleten... Da's genoeg he... trouwens Ford mag je wel bezoeken.. maar geen foto's nemen... dan zijn we daar niets mee he?

Comment

• Wat is een steenkoolmijn zonder.....

Mijnwerker.

Comment

Ja mimmo, dat was dat meest gefotografeerd model... alé, mannelijk model he God, die man kon vertellen he?Als je naar hem luisterde was 't alsof je terug in de mijn zat in de jaren zestig... prachtige boeiende verhalen.

Comment

Mic, Lut, Annieck, Karel, Bjokke bedankt dat ik er mocht aan meewerken
                              Met spijt moest ik al om 17.30h de sd verlaten wegens andere verplichtigen maar wil wel hierbij vertellen dat de bd'rs weer echt top waren en niet klaagden over indelingen enz. Zoals Mic al vertelde hebben de verschuivingen wegens de regen wat aangepast moeten worden maar jullie hebben dat zelf mooi opgelost waarvoor heel hartelijke dank.
                              We gaan zekers in augustus opnieuw zo'n dag organizeren en zal volgende week maandag de datum vastleggen en er iets speciaal van maken.
                              Ik hoop dat de crew van winterslag weer mee doet aan deze dag.
                              Zal proberen op elk album te repleyen maar mocht ik iemand vergeten thx toch al van hier uit.
                              Mvg
                              Marc ..... Umco
                              Respect begint bij uzelve

Comment

Tja, gezien 't succes van zondag... kunnen we nie anders he?
                                Dus in Augustus komt er een tweede mijnshooting... of gaan we het mijnmodellenshoot noemen... of modelmijn? of mijn model? enfin we zullen wel zien... eerst moet ik wat gaan liggen

Comment

Working...
                                X