Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

Hallo,

Net thuis,

Toffe bende
    Toffe plaats,
    Toffe modellen
    (super organisatie )

dus ...

EEN mega shoot

We kregen zelfs een inleidend woordje van "the big boss":

Wie er niet bij was, zo ging het eraan toe:

Merci allemaal

Sven Michiels
    Last edited by Svenmichiels; 5 juni 2005, 22:23.

Comment

Een korte samenvatting van deze SD:
      Prachtige oude mijngebouwen vol met prachtige oude machines, prachtige modellen (heb ik van horen zeggen ), maar vooral een hele bende flitsende en klikkende fotografen

Bedankt organisatiecomitee!

Comment

Bedankt Mic en organisatie.
        Nikon body's plus wat Nikkor glas.
        Nieuwe website: http://verschuerensphotos.smugmug.com/

Comment

Nen dikke merci aan de organisatie van deze mega shoot, ge moogt van mij een pluim bijsteken op jullie klak, mannen proficiat!
          En natuurlijk aan alle BD'ers, bedankt voor de toffe namiddag.
          Groeten.
          KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
          http://www.photopat.be

Comment

Heb een heel toffe dag meegemaakt !
            Prachtige organisatie.
            Veel mensen leren kennen !!!

Proficiat aan allen die dit tot stand hebben gebracht !

Yvan
            Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

Comment

TOPPIE MIC en CO!

Goe gelachen als steeds en supper lang en goe gegeten!

Verdomd mooie streek en gebouwen en modellen, vele oude en nieuwe gezichten gezien!

Comment

Yup, it was fun to meet all those guys I knew existed but never saw in real life.

Well organized!
                http://www.duister.org

Comment

Heel erg bedankt Mic & Co voor deze fijn georganiseerde dag.
                  Het was genieten in die mooie gebouwen met van die komieke machines.
                  Het was super in orde.

groejtes

Skitch
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

Comment

't was mijn eerste SD, maar in één woord : wéérga-loos.

Bedankt Mic en Co voor de puike prestatie !

Jo
                    Last edited by Exile®; 5 juni 2005, 23:26.
                    Size doesn't matter, achievement does ...
                    Canon 7D ~ EF-S 17-55 IS + EF 24-105 L IS + EFS 18-135 IS + EF 70-300 DO IS ~ Canon Speedlite 420EX ~ Manfrotto 055CB + 322RC2 / Avatar © pdeco

Comment

Mic & Co, ook van deze kant hartstikke bedankt voor de gezellige SD-dag.
                      grt. Chiel
                      lidnummer: BD0033NL

Comment

organisatie

modellen

bd'ers

mijn fotokes tja, nog afwachten hé.........

groetjes iedereen en laat die shots maar komen hier, 'k ben benieuwd wat jullie ervan gemaakt hebben

Alex
                        Canon 300d ; bg-E1 ; kitlens ;canon 100mm 2.0 en 50 mm 1,8 II ; Metz 54 MZ-3

Comment

Mic, Lut, Annieck, Karel, Umco, Bjokke en iedereen die meegewerkt heeft bij het organiseren van deze dag : Hardstikke bedankt !
                          Perfect georganiseerd en alles liep dus op rolletjes, grote klasse mensen.
                          Het was weer een mooie "bende" en ook weer wat gezichten kunnen plaatsen bij wat voor mij nieuwe BD-ers.

groeten, Jan.
                          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Veel spijt dat ik er niet bij kon zijn nu ze in de buurt waren :'(
                            Aan de foto´s te zien was het de moeite!

De volgende misschien.
                            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

BEDANKT allemaal voor het komen en deze leuke reakties.
                              Het was idd de grootste BD shooting ooit...
                              Er waren 98 BDers gekomen, dan nog zonder de andere "losse" bezoekers te rekenen. Dus een SD met meer dan 100 deelnemers. wow, mercikes allemaal om deze dag tot een prachtige dag te maken.
                              En geeft toe, die 100 mensen liepen elkaar nooit in de weg he? Er was plaats voor wel 1000 mensen, dus je zag 't niet dat er zoveel volk was. Ook al was er soms wat regen, dan bleven de locaties binnen een overbod aan foto's leveren.
                              Allereerst zeggen dat het wel veel werk was, vooral de voorbereiding en organisatie, maar we hebben genoten van jullie.
                              Zonder Umco, Bjokke, Lut, K@rel en Anick had ik 't niet kunnen doen, Bedankt Winterslagcrew.
                              En bedankt aan alle modellen die gisteren zo bereidwillig meewerken om deze dag te laten slagen, zonder jullie was dit niet mogelijk geweest. Jullie beloning volgt, als jullie honderden mooie foto's in de bus krijgen.
                              De WinterslagCrew zat om 12.30 aan de ingang om jullie op te vangen:

even later was het aanschuiven aan de deur... massa's volk.

De locatie was prachtig... De Koolmijn van Winterslag was een knap decor voor duizende foto's.
                              De mooie baren zaal lag er om 11.00 uur verlaten bij.

En om 14.00 uur zat 't vol BDers en modellen...
                              Er waren 8 modellenlocaties die om het half uur wisselden... Te veel om te volgen eigenlijk. We hadden materiaal om een heel weekend mee te vullen. Nu slechts van 13.00 tot 18.00 uur.

En er waren veel locaties waar je met een paar BDers een model ter beschikking had... Zelfs de BDers die dit nog nooit gedaan hadden hebben leren portretten maken.

Vele modellen, meer dan twintig... dus keuze genoeg...

en zelfs cabrio's... Deze prachtige blauwe audi in een woeste werfomgeving.

Fotografen konden de hele namiddag hun hartje ophalen aan de modellen, gebouwen, werf en machines..Alles was toegankelijk voor BD. Voor ieders wat wils.

Terwijl er keuze genoeg was werden er op ander lokaties geoefend om trouwfoto's te maken.
                              Dit koppeltje had mooie trouwfoto's... Vooral de graffitie.. prachtige locatie met verschillende muren kleurijke prenten en vervallen gebouwen. normaal streng verboden voor publiek. Maar carte Blache voor BD !

Soms werd 't gevaarlijk en moesten we de fotografen op afstand houden... We hebben idd wat afgelachen ook.

Maar al bij al vond ik het keitoffe ervaring zo'n BD SD organiseren.
                              Het was idd veel werk, weken voorbereiding en meetings, maar 't loond de moeite als je al die lachende gezichten ziet. Enne bedankt voor de complimentjes... daar doen we 't voor.
                              Bedankt ook aan de BDcrew die deze Sd's mogelijk maakt. en natuurlijk de aanwezige Crewleden Wim en Peter1.
                              Ik kijk uit naar jullie mooie winterslagfoto's en albums.
                              Ale ben pas wakker.. maar ik ga direct weer wat werken... ik ga de BDwegwijzers opruimen...
                              BEDANKT
                              Last edited by mic; 6 juni 2005, 13:35.

Comment

Van harte bedankt aan Mic, Lut, Annick, Umco, Bjokke en K@rel voor de organisatie en aan de modellen voor hun inzet.
                                Een schitterende locatie en dito modellen, de ene beginnend, de ander met wat ervaring, allemaal hebben ze hun beste beentje voorgezet.
                                Jammer dat het doorschuifsysteem wat in het honderd gelopen is, maar daar zaten de regendruppeltjes zeker voor iets tussen.

Volgend jaar opnieuw, Mic?

seppuku.

Comment

Working...
                                X