Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nog even in extremis: is er ook een plaats voorzien waar de modellen zich kunnen omkleden en opfrissen met een beetje privacy? Want naar ik kan merken hebben mijn meisjes een enorme garderobe bij...
Nog even in extremis: is er ook een plaats voorzien waar de modellen zich kunnen omkleden en opfrissen met een beetje privacy? Want naar ik kan merken hebben mijn meisjes een enorme garderobe bij...
daar wordt voor gezorgd dat de dames een plaatsje krijgen waar ze zich kunnen omkleden en hun GROTE valies veilig kunnen achterlaten
Sensor gereinigd
Alle akku's geladen (3x BP 511 + 12x AA voor de flitser)
Geheugenkaartjes leeggemaakt
Alle nodige spullen in de fototas gestopt (20D, 18-50, 70-200, 150mm, 580EX...)
Auto volgetankt (dat was alweer lang geleden want die komt zelden buiten)
Routeplannen van Mic uitgeprint zodat ik niet verloren rijd (dat hoop ik toch )
Tot morgen dus
Ik breng ook nog 3 gebruikte Sensor-Swabs mee, misschien kan iemand die nog gebruiken om er een verse Pecpad over te trekken. De vorige heb ik per post verstuurd, maar dan moeten de verzendkosten betaald worden.
De 3 eerste die ernaar vragen krijgen er ééntje morgen.
(op=op ) GRATIS dus
Sensor gereinigd
Alle akku's geladen (3x BP 511 + 12x AA voor de flitser)
Geheugenkaartjes leeggemaakt
Alle nodige spullen in de fototas gestopt (20D, 18-50, 70-200, 150mm, 580EX...)
Auto volgetankt (dat was alweer lang geleden want die komt zelden buiten)
Routeplannen van Mic uitgeprint zodat ik niet verloren rijd (dat hoop ik toch )
Tot morgen dus
Ik breng ook nog 3 gebruikte Sensor-Swabs mee, misschien kan iemand die nog gebruiken om er een verse Pecpad over te trekken. De vorige heb ik per post verstuurd, maar dan moeten de verzendkosten betaald worden.
De 3 eerste die ernaar vragen krijgen er ééntje morgen.
(op=op ) GRATIS dus
Die route heb je niet nodig... Er staan tientalle Belgiumdigital wegwijzers van de afrit 31 Genk Centrum tot op de parking... dus volg gewoon de BD wegwijzers...
En het weer zal meevallen. Een beetje zon een een beetje zon achter de wolken. Kans* op een bui, maar dat is vooral in het westen.
Echt foto weer dus.
*kans : Dat is zoals bij de monopoly.
Als ik wat te laat ben..... 'k ben eerst nog met eieren onderweg.
Tot morgen.
Groetjes
Skitch
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment