Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Helaas zit ik tot over m'n oren in het werk en kan het financieel niet uit, dus mij mag je schrappen, sorry, had er graag gezijn, maar ja, het is niet anders
Ok , dan is het zo... Misschien zie ik je dan wel eens op een volgende shooting als 't beter uitkomt. Groetjes.
misschien kan je je uitgraven ? het zou me sterk wezen moest daar geen materiaal meer voor zijn ...
(ik kan je via een achterpoortje misschien wel wat kruipolie brengen om die oude glorie terug aan het bollen te krijgen) ...
hmmm achterpoortje ...
Het project op het terrein heeft nu ook een officiële naam gekregen:
C-MINE (c van cultuur, creativiteit, en cinema ) ??
jammer dat het voorstel reMINEd niet verkozen werd (veel beter concept )...
dan had ik, absolut mijn ixusje kunnen aanvullen met een LBCAST-sensor + body...
Voor alle duidelijkheid, waar en hoe laat komen wij zondag bijeen ???
We komen samen aan de ingang van het koolmijngebouw Winterslag om 13.00 uur. Alé, 't begint om 13:00 uur dus zorg dat je een paar minuten vroeger bent voor de inschrijving. Volg de wegwijzers van BelgiumDigital.
[QUOTE=mic]Beste Bders... Kijk eens op de eerste pagina van deze Thread... of je naam erbij staat ??? en vooral dat hij in 't groen staat ???
Dan is je deelname bevestigd. Zonder deelnemerskaart kom je der niet in. (ook al betaal je de security duizenden euros omkoopgeld)
QUOTE]
Ik zie mijn naam + twee modellen (Nancy, Sandra) er wel bij staan, maar niet de jongste fotograaf die ik ook had aangekondigd (Barry). Die blijft ook eten. Kan dit nog worden aangepast? Zo niet, aan wie moet ik die duizenden euros omkoopgeld?
Mic, ik was nog vergeten te vermelden dat ik als het mogelijk is me zou willen inschrijven voor de omgeving en voor de modellen. Dan kan ik daar ook iets van bijleren van de profs.
Beste Bders... Kijk eens op de eerste pagina van deze Thread... of je naam erbij staat ??? en vooral dat hij in 't groen staat ???
Dan is je deelname bevestigd. Zonder deelnemerskaart kom je der niet in. (ook al betaal je de security duizenden euros omkoopgeld)
QUOTE]
Ik zie mijn naam + twee modellen (Nancy, Sandra) er wel bij staan, maar niet de jongste fotograaf die ik ook had aangekondigd (Barry). Die blijft ook eten. Kan dit nog worden aangepast? Zo niet, aan wie moet ik die duizenden euros omkoopgeld?
Mic, ik was nog vergeten te vermelden dat ik als het mogelijk is me zou willen inschrijven voor de omgeving en voor de modellen. Dan kan ik daar ook iets van bijleren van de profs.
Dat kan perfect.
Schrijf je bij 't binnenkomen in en geef je op als modellenshooter. Er zijn een paar profs aanwezig en als je dit wil wordt je wegwijs gemaakt in modellen en portretfotografie.
Mic, zoals je wel weet stel ik mij ook deze keer weer kandidaat als zitbank , zodat de modellen op mijn schoot kunnen zitten om uit te rusten, iemand moet het doen hé!
Mic, zoals je wel weet stel ik mij ook deze keer weer kandidaat als zitbank , zodat de modellen op mijn schoot kunnen zitten om uit te rusten, iemand moet het doen hé!
Wow een zitbank... als Sherrif? Fijn we gaan je zeker kunnen gebruiken. mercikes Teddy-bear
Comment