Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

Mercikes, we doen ons best.
    Er is al veel werk verzet...ik wist wel dat er veel werk bij zo'n shooting kwam kijken, want heb er al een aantal mede georganiseerd.... maar nu wordt 't toch heel veel.
    Daarom doe ik 't ook niet alleen... Dat zou ook niet kunnen. Ik heb hulp van een vijftal BDers.
    Zo is er een aparte organisatie voor de modellenshoot. Twee BDers zijn hier nu dagelijks mee bezig om die modellenshoot te runnen en s'avonds zitten we op MSN te meeten en afspraken te maken.
    Weer twee anderen doen de gebouwen en omgeving en ikzelf... heu.. he... doe de supervisie en coördinatie van 't geheel.
    Kortom er is voor ieders wat wils...

Comment

[QUOTE=mic]Er kan dus aan modellenshooting gedaan worden.
      En dit is volledig gratis... maar....
      We vragen om de foto's, de beste foto's aan de organisatie te bezorgen. En dit ten laatste voor 8 Juli.
      Dat is toch het minste wat je kan geven he? Een CD of een mail met je modellenfoto's. Die meisjes werken de hele dag voor jou en al wat ze terug willen is enkele mooie foto's van zichzelf.
      Dus dat gaan we zeker doen...
      Anders zullen zo'n gratis modellenshootings geen lang leven beschoren zijn, denk ik.

De BDers die zich aanmelden op de modellenshoot krijgen van de twee modellenbeheerders (Umco en Bjokke) alle inlichtingen en adressen voor het opsturen of verzenden van de foto's.

Dus ook al heb je nog nooit aan een modellenshooting meegedaan... hier is je kans. Je wordt bijgestaan door echte vakmensen... en stuur daarna je foto's door of zet ze op een CD en stuur ze naar het verkregen adres. Dat is al wat deze mensen vragen als loon.
      op voorhand bedankt he...
      QUOTE]

bedankt mic om dit even toe te lichten. De modellen die via mij mee doen die dag( momenteel 9) zijn zeer enthousiast en blij dat ze die dag in de kijker staan van een hele boel fotografen. Achteraf willen ze graag het resultaat zien. Vandaar dat we toch even elke fotograaf er wilde attent op maken dat ze een aantal goeie foto's zouden bezorgen aan de modellen. We hebben dan besloten om de foto's tot bij ons te laten komen. Van al de binnengekomen foto's maak ik dan een compilatie voor elk model. Ik geef ook de gegevens van elke fotograaf mee op de cd zodat de modellen achteraf terug contact kunnen opnemen met de fotograaf. Ik ga ervoor zorgen dat elke fotograaf onze gegevens krijgt zodat ze via de post een cd kunnen versturen of via e-mail een aantal foto's kunnen doorsturen. Graag hadden we het aantal fotografen geweten die zich aan de modellen gaan wagen zodat we een planning kunnen opmaken om een vlotte doorschuiving te kunnen voorzien die dag, zodat elke fotograaf een aantal modellen kan doen op verschillende lokaties ter plaatse.
      Last edited by Bjokke; 23 mei 2005, 18:30.

Comment

Hoe weten we welke foto's naar welk model gestuurd moeten worden? Want als er zoveel verschillende modellen zijn, dan kan ik onmogelijk alle namen onthouden en achteraf bij het juiste model plaatsen. Ik heb een heel slecht geheugen als het op namen aankomt .

Ik wil alleen voorkomen dat alle foto's op de verkeerde plaats terechtkomen .
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
          Hoe weten we welke foto's naar welk model gestuurd moeten worden? Want als er zoveel verschillende modellen zijn, dan kan ik onmogelijk alle namen onthouden en achteraf bij het juiste model plaatsen. Ik heb een heel slecht geheugen als het op namen aankomt .

Ik wil alleen voorkomen dat alle foto's op de verkeerde plaats terechtkomen .
          niet moeilijk hoor ... al je foto's mogen naar het adres dat je krijgt van ons gestuurd worden...wij beschikken over de gegevens van de modellen en bezorgen de juiste foto's bij de juiste modellen
          vandaar dat we opteren om een centraal punt te nemen voor de foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bjokke
            niet moeilijk hoor ... al je foto's mogen naar het adres dat je krijgt van ons gestuurd worden...wij beschikken over de gegevens van de modellen en bezorgen de juiste foto's bij de juiste modellen
            vandaar dat we opteren om een centraal punt te nemen voor de foto's
            Dan is het gemakkelijk .

Ik wil ook modelfoto's maken (toch proberen om er iets van te maken), maar hopelijk blijft er dan nog tijd genoeg over om foto's van de omgeving te maken.
            Misschien is het mogelijk om de planning zo te maken dat er eerst nog wat tijd is om andere dingen te fotograferen voor we aan de modellen beginnen.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
              Dan is het gemakkelijk .

Ik wil ook modelfoto's maken (toch proberen om er iets van te maken), maar hopelijk blijft er dan nog tijd genoeg over om foto's van de omgeving te maken.
              Misschien is het mogelijk om de planning zo te maken dat er eerst nog wat tijd is om andere dingen te fotograferen voor we aan de modellen beginnen.
              Dat kan je kiezen. Er zijn BDers die eerst aan modellenshooting doen en daarna omgevingen en anderen doen net omgekeerd.... Allemaal tegelijk de modellen shooten gaat toch niet.
              Er staat een maximum van vijf fotografen per sessie. Op sommige locaties iets meer .. sommige locaties iets minder. Maar dat wordt je allemaal medegedeeld op de shoot.

Comment

Mic,

lks712 en groep willen graag 60% modellenshoot en 40% gebouwen.

Thanks, Kris.
                My work: VICTORIE.com

Comment

Beste organisator(en),

Is er nog plaats voor mij en een collega voor deze SD?

Zo ja, wil je dan mij (Edward) en Hans erbij zetten, we eten niet mee.

Alvast bedankt,

aevh
                  Olympus four thirds en Panasonic micro four thirds

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lks712
                    Mic,

lks712 en groep willen graag 60% modellenshoot en 40% gebouwen.

Thanks, Kris.
                    OK ik zal een zaag meebrengen... Moeilijker zal zijn om jullie zo nauwkeurig door te zagen.. 60/40 mmm maar 't zal wel lukken...

Hahahaha nee hoor komt in orde. Veel plezier op de shooting

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aevh
                      Beste organisator(en),

Is er nog plaats voor mij en een collega voor deze SD?

Zo ja, wil je dan mij (Edward) en Hans erbij zetten, we eten niet mee.

Alvast bedankt,

aevh
                      Tuurlijk jullie zijn van harte welkom.
                      Vergeet niet je naam op te geven als je ook aan de modellenshoot wil deelnemen... Dit enkel om organisatorische redenen om het vlot te laten verlopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Owanneke
                        Ik zou niets liever proberen, alleen stijgt de kans dagelijks dat ik om persoonlijke redenen niet aanwezig zal kunnen zijn...
                        Als ik kom wil ook wel wat vlees voor mijn lens. Als....
                        I need more time in my life. Don't you? :-) http://www.ramael.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Owanneke
                          Als ik kom wil ook wel wat vlees voor mijn lens. Als....
                          Vlees? mmm er is een frituur in de buurt.. een sitostick en hamburger???... (Er zijn toch BDers met rare behoeften als 't op fotografie aankomt)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mic
                            Tuurlijk jullie zijn van harte welkom.
                            Vergeet niet je naam op te geven als je ook aan de modellenshoot wil deelnemen... Dit enkel om organisatorische redenen om het vlot te laten verlopen.
                            Mic,

Hartelijk dank, wij zullen er zijn. Wij willen graag de Koolmijn fotograferen dus helaas geen modellen voor ons deze keer.

Tot 5 juni.

Groet,

aevh
                            Olympus four thirds en Panasonic micro four thirds

Comment

Vlees? mmm er is een frituur in de buurt.. een sitostick en hamburger???... (Er zijn toch BDers met rare behoeften als 't op fotografie aankomt)
                              Liever een stel lekkere bouletten
                              I need more time in my life. Don't you? :-) http://www.ramael.be

Comment

Maar ik zit nu met een vraag...
                                Om organisatorische redenen zou ik graag weten wie er aan die modellenshooting wil meedoen?
                                Er zullen fotografen zijn die dit graag willen doen en er zullen er anderen zijn die liever oude gebouwen, vergezichten enz... willen fotograferen.
                                Dus als je effe opgeeft of je al dan niet ook aan modellenshooting wil meedoen... Dan kan ik de tijd en de modellen wat indelen per fotograaf.
                                Mercikes he.
                                Ik ga dus voor de modellen. En ik breng nog extra de jongste fotograaf mee (12 jaar), want je moet het toch eens beginnen leren. De foto's van Nancy en Sandra op de site mag je gerust publiceren - zij werken nog maar een drietal maanden als model en zoeken nog bekendheid.
                                Een vraagje: is er stroom beschikbaar? Of moeten we op batterijen werken?
                                Fullator
                                Fotostudio Candela Zone
                                website: http://www.chronax.be
                                website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Working...
                                X