Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de vrouw van mijn maat moet werken dus hij kan niet mee, dan is ook tevens mijn vervoer een probleem geworden.
dat was een diesel en scheelt in de brandstof kosten (400km voor mij die dag)
ik heb geen auto, ik probeer nog voor die tijd iets te regelen, als het niet lukt valt ook 1 model weg, maar ik doe mijn best om daar toch te komen.
Vanwaar moet je komen?
Misschien kan een collega BDer je oppikken?
Ik heb een probleem
de vrouw van mijn maat moet werken dus hij kan niet mee, dan is ook tevens mijn vervoer een probleem geworden.
dat was een diesel en scheelt in de brandstof kosten (400km voor mij die dag)
ik heb geen auto, ik probeer nog voor die tijd iets te regelen, als het niet lukt valt ook 1 model weg, maar ik doe mijn best om daar toch te komen.
Hoeveel mensen wil je vervoerd zien? Ik heb nog 2 plaatsen over in de auto. Ik moet een vriend gaan ophalen aan het station van Tilburg... Als jij tot station Tilburg kan komen kan ik 2 mensen en gear meenemen...
Ik kom uit Uden Nederland (noordbrabant) 20 km boven s'hertogenbosch.
ik kom op het moment met mijn nicht maar mischien neemt zij een knappe vriendin mee. (ik had alleen gevraagt of ze een knappe meid wilde meenemen), maar dat is nog niet zeker.
Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX
Ik kom uit Uden Nederland (noordbrabant) 20 km boven s'hertogenbosch.
ik kom op het moment met mijn nicht maar mischien neemt zij een knappe vriendin mee. (ik had alleen gevraagt of ze een knappe meid wilde meenemen), maar dat is nog niet zeker.
WOW.. dat ziet er helemaal niet slecht uit Desnoods rij ik wel ff? wat om(vanuit Antwerpen).
Comment