Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
ik heb mijn nicht gesproken en ze wil er graag bij zijn.
ook heb ik haar gevraagt of ze nog een hele mooie vriendin had, dan kan die ook mee, is zij niet alleen daar tussen al die vreemde kerels/dames/mensen.
wij eten onderweg terug wel ergenst anders wordt het zo laat als we aan de tap belanden.
Prachtig.... wat meer modellen kan geen kwaad... Dan moeten de fotografen niet te lang wachten op een sessie.
Jullie mogen ons van de lijst halen.
Redenen :
- datum niet geschikt, zoon moet studeren
- te ver, gisteren naar Haspengouw deed ik er 3 uur over .. kweetet, 't was wel een weekdag maar toch .. van 2 op de 3 ongevallen gisteren in het avondnieuws had ik last .. 's morgens omrijden van Aalst via Ninove om op de ring te geraken (1 uur tijdverlies) + omrijden tussen Tienen en St-Truiden (nog es misreden dan ook, nog es een kwartier kwijt): 7u vertrokken, 10u30 in Borgloon .. amai !
En dan nog es 's avonds omrijden door ongeval in Aalter.. ook weer een half uur ..
'k Heb er (lange autoritten) voorlopig weer mijne buik van vol.
Sorry, maar tot volgende keer !
Jullie mogen ons van de lijst halen.
Redenen :
- datum niet geschikt, zoon moet studeren
- te ver, gisteren naar Haspengouw deed ik er 3 uur over .. kweetet, 't was wel een weekdag maar toch .. van 2 op de 3 ongevallen gisteren in het avondnieuws had ik last .. 's morgens omrijden van Aalst via Ninove om op de ring te geraken (1 uur tijdverlies) + omrijden tussen Tienen en St-Truiden (nog es misreden dan ook, nog es een kwartier kwijt): 7u vertrokken, 10u30 in Borgloon .. amai !
En dan nog es 's avonds omrijden door ongeval in Aalter.. ook weer een half uur ..
'k Heb er (lange autoritten) voorlopig weer mijne buik van vol.
Sorry, maar tot volgende keer !
Okidokie tot een volgende keer dan...
idd het verkeer op de Belgische snelwegen??? 't begint dicht te slippen...
'k Ben vandaag boodschappen wezen doen in Düren. 'k Tel dus vanaf nu helemaal mee. 'k Kan komen zonder de angst dat iemand m'n analoge (vies woord) camera vernietigt.
M.a.w. Schrijf mij ook maar in inclusief eten voor één persoon (zoveel honger heb ik meestal niet).
'k Ben vandaag boodschappen wezen doen in Düren. 'k Tel dus vanaf nu helemaal mee. 'k Kan komen zonder de angst dat iemand m'n analoge (vies woord) camera vernietigt.
M.a.w. Schrijf mij ook maar in inclusief eten voor één persoon (zoveel honger heb ik meestal niet).
Ok, nu je mag je analoge gerust meebrengen hoor...
Maar je ben naar Düren gaan shoppen? Een digitale gekocht dus...
Je staat genoteerd voor één persoon plus eten.
de vrouw van mijn maat moet werken dus hij kan niet mee, dan is ook tevens mijn vervoer een probleem geworden.
dat was een diesel en scheelt in de brandstof kosten (400km voor mij die dag)
ik heb geen auto, ik probeer nog voor die tijd iets te regelen, als het niet lukt valt ook 1 model weg, maar ik doe mijn best om daar toch te komen.
Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX
Comment