Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: SD Koolmijn Winterslag

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
    De gemakkelijkste oplossing is volgens mij om de bewerkte (of onbewerkte) foto's op cd naar Mic te sturen. Een cd via de post versturen is niet zo duur, en op die manier kunnen er meer foto's (in betere kwaliteit) doorgestuurd worden dan via e-mail.
    Deze site (http://www.yousendit.com/) doet wonderen

Mogelijkheid van doorsturen van bestanden tot 1 gig.

Maar een zip-bestand en stuur het door.

Via deze site ben je zeker dat het aankomt, met de post is het altijd een vraag.

Sven

Comment

ik heb pas een workshopje gehad en daar heb ik de adressen van de modellen gevraagd.
      ik heb met vier modellen gewerkt die dag en heb ze ieder een cd toegestuurd.

afspreken dat de modellen de cd kunnen ontvangen binnen 4 weken.
      dan hebben wij genoeg tijd om de foto's netjes te bewerken en op te sturen.
      Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wilco v dijk
        ik heb pas een workshopje gehad en daar heb ik de adressen van de modellen gevraagd.
        ik heb met vier modellen gewerkt die dag en heb ze ieder een cd toegestuurd.

afspreken dat de modellen de cd kunnen ontvangen binnen 4 weken.
        dan hebben wij genoeg tijd om de foto's netjes te bewerken en op te sturen.
        Neem je die modellen ook mee?

4 weken bewerkingstijd is goed voor mij

mvg Sven

Comment

ook heb ik de foto's in 3 verschillende maten op de cd gezet.
          600 x 800 voor website, 20 x 30cm, 30 x 45cm.
          die modellen kunnen nu zo naar de afdrukcentrale om ze af te drukken
          Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

Comment

een van de modellen is mijn nicht, ik kan vragen of zij mee wil.

Comment

Overleg met Mic (hij organiseerd alles hé)

Maar van mij mag ze mee zenne

Sven

Comment

ooo, fijn, hoe meer modellen hoe meer vr..foto's...Als er meer modellen zijn. Moeten de BDers wat minder lang wachten tot er ééntje vrij is. Want ik neem aan dat er toch velen zullen zijn, die niet alleen de oude mijngebouwen willen fotograferen, maar ook die gebouwen met een model in de voorgrond...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mic
                  ooo, fijn, hoe meer modellen hoe meer vr..foto's...Als er meer modellen zijn. Moeten de BDers wat minder lang wachten tot er ééntje vrij is. Want ik neem aan dat er toch velen zullen zijn, die niet alleen de oude mijngebouwen willen fotograferen, maar ook die gebouwen met een model in de voorgrond...

Onmiddellijk mee vragen
                  Yvan
                  Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels

Via deze site ben je zeker dat het aankomt, met de post is het altijd een vraag.

Sven
                    Is het ook goed dat ik ze in je bus steek ... tis te zot om te mailen als ik op 3 straten van je woon
                    [Nikon D5100 & Nikon D70]
                    [Yves en Liesbeths blog Resort]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels

Sven
                      Hallo

Hier de begeleider van die 3 modellen.

Deze methode lijkt me best goed. Zodra ik het weet (jullie emailen mij) zal ik de bestanden dan downloaden en ervoor zorgen dat ze bij het juiste model terecht komen.
                      Je mag het ook via de organisatie doen en je cd-rom daar inleveren.

Op dit moment hebben toegezegd:

Evelien Foto's van Evelien
                      Denise Model Denise
                      Shelly Foto's van Shelly
                      Laura Model Laura

Tot de 5de juni.

Ton Kriens
                      lid van www.ZNAM.nl
                      Last edited by Antonius; 24 april 2005, 11:12.
                      Luister, luister ijdeltuiten. Schoonheid zit van binnen maar ook van buiten.

Comment

Mic,

Wij hadden nog niet bevestigt. Bij deze... Alleen weten we nog niet of mee gaan eten. Mag ik dat na het weekend bevestigen?

Zet maar bij op het lijstje voor de shooting day: LKS712, bogey, lkeuppens en Robert den Ouden.

Kris.
                        My work: VICTORIE.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Antonius
                          Hallo

Hier de begeleider van die 3 modellen.

Deze methode lijkt me best goed. Zodra ik het weet (jullie emailen mij) zal ik de bestanden dan downloaden en ervoor zorgen dat ze bij het juiste model terecht komen.
                          Je mag het ook via de organisatie doen en je cd-rom daar inleveren.

Op dit moment hebben toegezegd:

Evelien Foto's van Evelien
                          Denise Model Denise
                          Shelly Foto's van Shelly

Het is goed mogelijk dat ik nog een 4de meid meeneem, maar dat zal ik hier bijtijds bekend maken.

Tot de 5 juni.

To Kriens
                          lid van www.ZNAM.nl
                          Prachtig... Drie mooie modellen... en misschien wel een vierde... ons geluk kan niet op.
                          Ze zullen ongetwijfeld vele mooie foto's krijgen hoor. Want hier zitten mannen en vrouwen tussen de BD fotografen die wat van modelfotografie kennen.
                          We zullen wel zorgen dat ze hun foto's krijgen.

De BDers die modelfoto's nemen stemmen er natuurlijk in toe dat hun foto's aan de modellen gegeven worden en deze ze mogen gebruiken.

@lks712 heb je erbij gezet... Voor het avondmaal kan je idd nog wachten, daar staat nog niets vast.

Comment

Beste BDers... kijk eens even op de eerste pagina of je naam in 't groen staat?
                            Zo niet bevestig dan even of je op 5 juni komt of niet...
                            Zo kunnen wij rekenig houden met het aantal verwachte fotografen.
                            Iedereen is natuurlijk welkom... BD vzw lid of niet... allemaal welkom.

Comment

Ik wil bij deze graag bevestigen dat ik + echtgenoot kom.
                              Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                              --------

Comment

ik heb mijn nicht gesproken en ze wil er graag bij zijn.
                                ook heb ik haar gevraagt of ze nog een hele mooie vriendin had, dan kan die ook mee, is zij niet alleen daar tussen al die vreemde kerels/dames/mensen.

wij eten onderweg terug wel ergenst anders wordt het zo laat als we aan de tap belanden.

Comment

Working...
                                X