Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

    Wat ik alleen spijtig vind, is het feit dat er in Genk geen respect wordt getoond aan datgene dat het groot heeft gemaakt ...

    De jongeren van nu zullen dan het huidige museum kunnen bezoeken, maar denk nooit de sfeer zullen kunnen voorstellen die er heerste ... Alles is nu zo proper en koel ... alsof het niets was om er te werken...

    Het had een groot museum kunnen worden met enkele gebouwen die misschien andere bestemming zouden krijgen (feestzalen, tentoonstellingsruimten en dergelijke) dan zou het zicht tenminste behouden blijven.

    Gewoon spijtige zaak he ...

    Alee niet langer treuren en uitkijken naar de volgende SD
    [Nikon D5100 & Nikon D70]
    [Yves en Liesbeths blog Resort]

    Comment


    • Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

      Oorspronkelijk geplaatst door Bizzeke
      Wat ik alleen spijtig vind, is het feit dat er in Genk geen respect wordt getoond aan datgene dat het groot heeft gemaakt ...

      De jongeren van nu zullen dan het huidige museum kunnen bezoeken, maar denk nooit de sfeer zullen kunnen voorstellen die er heerste ... Alles is nu zo proper en koel ... alsof het niets was om er te werken...

      Het had een groot museum kunnen worden met enkele gebouwen die misschien andere bestemming zouden krijgen (feestzalen, tentoonstellingsruimten en dergelijke) dan zou het zicht tenminste behouden blijven.

      Gewoon spijtige zaak he ...

      Alee niet langer treuren en uitkijken naar de volgende SD

      en wie gaat dat dan weer betalen, museum dan (verbouwing maar vooral onderhoud) ?
      Als er 50 km verder in beringen net hetzelfde zou staan.
      en wacht maar, er komt nog een klein museum, met de tunnelgang die nu aan het georama in kattevenia staat.

      geef nu toe, de mooiste zalen worden behouden, en ik ben er rotsvast van overtuigde dat het hele project een meerwaarde zal hebben als het eenmaal allemaal klaar gaat zijn. ... en het uiterlijk zal helemaal niet/niet helemaal verloren gaan.
      Ik ben er zeker van dat de nieuwe gebouwen met zeer veel respect voor de 'historiek' ontworpen zijn.

      Ik denk niet dat Genkse jongeren rap de sfeer zullen vergeten, De Put leeft nog steeds in vele gezinnen. en dit niet alleen in de positieve zin, ...

      enfin, zo rap mogelijk een SD in waterschei, en deze keer zal ik, absolut ook aanwezig zijn.

      PS.
      Mic, ik heb deze fantastische SD in winterslag moeten missen, duty called,
      daar ik me wel ervoor ingeschreven had zou ik graag mijn bijdrage willen storten. uiteraard in ruil voor dat beloofde stuk taart en tas koffie

      Ik ben wel zeer verrast door de vele prachtige fotos hier gepost. Een heel andere kijk op mijn mijn ...
      Less is only more where more is no good

      Comment


      • Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

        Oorspronkelijk geplaatst door absolut
        en wie gaat dat dan weer betalen, museum dan (verbouwing maar vooral onderhoud) ?
        Als er 50 km verder in beringen net hetzelfde zou staan.
        en wacht maar, er komt nog een klein museum, met de tunnelgang die nu aan het georama in kattevenia staat.

        geef nu toe, de mooiste zalen worden behouden, en ik ben er rotsvast van overtuigde dat het hele project een meerwaarde zal hebben als het eenmaal allemaal klaar gaat zijn. ... en het uiterlijk zal helemaal niet/niet helemaal verloren gaan.
        Ik ben er zeker van dat de nieuwe gebouwen met zeer veel respect voor de 'historiek' ontworpen zijn.

        Ik denk niet dat Genkse jongeren rap de sfeer zullen vergeten, De Put leeft nog steeds in vele gezinnen. en dit niet alleen in de positieve zin, ...

        enfin, zo rap mogelijk een SD in waterschei, en deze keer zal ik, absolut ook aanwezig zijn.

        PS.
        Mic, ik heb deze fantastische SD in winterslag moeten missen, duty called,
        daar ik me wel ervoor ingeschreven had zou ik graag mijn bijdrage willen storten. uiteraard in ruil voor dat beloofde stuk taart en tas koffie

        Ik ben wel zeer verrast door de vele prachtige fotos hier gepost. Een heel andere kijk op mijn mijn ...
        Die euro?
        Geen nood hoor.. Je gaat in de komende dagen wel een aangetekende brief ontvangen. Daarmee moet je naar de post en er een zegel van 1 euro op kleven en deze dan terug sturen...

        Neenee we hadden centen genoeg.
        Ik moest het mijnbeheer 75 euro voorschieten om de SD te mogen houden.
        Dus moest ik iedereen 1 euro vragen... ik had om 15.00 uur 98 euro in mijn zakje... dus alles is terugbetaald en ik heb zelfs over voor de volgende shoot...

        Comment


        • Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

          Oorspronkelijk geplaatst door mic
          Tja, gezien 't succes van zondag... kunnen we nie anders he?
          Dus in Augustus komt er een tweede mijnshooting... of gaan we het mijnmodellenshoot noemen... of modelmijn? of mijn model? enfin we zullen wel zien... eerst moet ik wat gaan liggen
          Mic, mij mag je alvast noteren als helper

          Aan het onthaal, om richtingaanwijzers op te hangen, het maakt niet uit..
          (Alleen het spandoek aan de schachttoren bevestigen zie ik niet echt zitten )
          Is this the real life? Is this just fantasy?
          Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

          Comment


          • Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

            Ik wil dat spandoek wel gaan bevestigen. Wil er iemand mee om mijn fototas en statief te dragen? Alhoewel statief? De schacht zal wel stevig genoeg zijn zeker?

            Comment


            • Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

              Bha, ik weet nie? Zouden ze nogwel zo'n tweede mijnmodelshooting willen?
              Deze was een grandioos succes... zouden we niet stoppen op ons hoogtepunt? Ziet dat er naar een tweede modelshooting in zo'n koolmijn niemand meer komt??? Ze hebben 't al eens gezien he? meer dan 100 BDers hebben t' al gezien... wie gaat er dan nog komen?
              Tja, ik weet niet...

              Comment


              • Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

                als jullie de bovengrond al zo leuk vonden, vind ik het jammer dat de meeste nooit echt de ondergrond hebben bezocht....
                dan kan je echt voelen, wat het betekend om 2 a 3 honderd meter op handen en voeten te kruipen en dat soms bij 30 a 35 graden...
                moet je dan nog bedenken dat er 2 a 3 % minder zuurstof in de lucht zit...
                anyway, de meeste die ooit 'n pijler bezocht hebben, hebben aanzienlijk meer respect voor de gewone, ordinaire koolputter...

                Comment


                • Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

                  Oorspronkelijk geplaatst door mic
                  Bha, ik weet nie? Zouden ze nogwel zo'n tweede mijnmodelshooting willen?
                  Deze was een grandioos succes... zouden we niet stoppen op ons hoogtepunt? Ziet dat er naar een tweede modelshooting in zo'n koolmijn niemand meer komt??? Ze hebben 't al eens gezien he? meer dan 100 BDers hebben t' al gezien... wie gaat er dan nog komen?
                  Tja, ik weet niet...
                  Kies een andere mijn misschien?

                  of misschien ander industrieel erfgoed?
                  [Nikon D5100 & Nikon D70]
                  [Yves en Liesbeths blog Resort]

                  Comment


                  • Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

                    Waterschei? Maar als 't dan regent???

                    Comment


                    • Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

                      Doe het toch maar Mic, ik denk dat veel BDers zitten te watertanden
                      naar weer zo een SUPER sd. regen in Waterschei mmmmmmmmm denk van niet hoor.

                      Comment


                      • Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

                        Ja, dit was echt een mega shoot he? Was goed meegevallen. Is idd voor herhaling vatbaar.

                        Comment


                        • Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

                          DOEN, DOEN,DOEN ....... als de datum ons past (lees als we niet in ons carravaneke in de ardennen zitten) , willen we erg graag weer van de partij zijn .... en dit keer zelfs met uitbreiding aan "the fuji family " namelijk onze jongste zoon van 14, die krijgt eind deze maand zijn eigen toestel ... en is al even erg gebeten door de fotografie microbe als Swa en ik ..... dus zeker doen, wij kijken al uit naar weer zo een gezellige dag
                          groetjes, Nina en swa en Robin aka the fuji family
                          trotse eigenaar van een fuji S602Z :)
                          Member of the Han Fan Clan
                          http://ninasgallery.fotopic.net
                          http://ninas--tutorials.fotopic.net

                          Comment


                          • Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

                            Oorspronkelijk geplaatst door mic
                            Ja, dit was echt een mega shoot he? Was goed meegevallen. Is idd voor herhaling vatbaar.
                            yep zeker doen ...

                            Alleen ja , hopen op goed weer he

                            Maar der moet zeker nog 1 komen ...
                            [Nikon D5100 & Nikon D70]
                            [Yves en Liesbeths blog Resort]

                            Comment


                            • Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

                              Oorspronkelijk geplaatst door Bizzeke
                              yep zeker doen ...

                              Alleen ja , hopen op goed weer he

                              Maar der moet zeker nog 1 komen ...
                              Jep het nieuw topic Waterschei is geopend... enne de datum staat erbij ! Modellenshoot in de koolmijnen.

                              Comment

                              Working...
                              X