Hier een kort verslagje van een Fantastische dag in Gent.
Dank aan de Belgium digital Crew voor een Super geslaagde dag.
Werkelijk af, tot in de puntjes verzorgd.
Eerst het jaarverslag...zag er goed uit en veelbelovend naar 2005 toe. Veel goede dingen werden door Jaja en Peter opgesomd...
Daarna een rondleiding met een keigoede gids naar de vismijn, in de vismijn en onder de vismijn. Prachtige locatie en keigoede uitleg van diennen gids. Met foto's.
Nu weten we allemaal wat die vismijn was... Wel veel volk bij BD, en veel fotografen in Gent...
En er was een kerstmarkt en alle winkels bleven open voor BD.
En wie kwamen we daar tegen?
De Kerstman himself...
Daarna daalden we (met gids) af in de katakomben van Gent... En je geloofd 't niet, maar in die gangen viel het licht uit. We hebben daar wat afgelachen... heb nog buikpijn...
Dan vlak voor het avondeten, die nightshooting met weer een ander gids met deskundige uitleg... Werkelijk de BD crew had kosten nog moeite gespaard om dit een super SD te maken...
Het was een keigoede shooting en vergadering.
Ik heb weer veel nieuwe gezichten gezien en oude bekende weer terug gezien.
Aan zo'n SD's zie je de keigoede sfeer van BD ... een toffe bende vrienden.
Beste Crew en organisatoren. Hartstikke bedankt voor die supermooie dag. Het zijn zulke dagen die het leven plezant maken.
Voor mijn part mag je iedere maand een algemene vergadering houden...
Dank aan de Belgium digital Crew voor een Super geslaagde dag.
Werkelijk af, tot in de puntjes verzorgd.
Eerst het jaarverslag...zag er goed uit en veelbelovend naar 2005 toe. Veel goede dingen werden door Jaja en Peter opgesomd...
Daarna een rondleiding met een keigoede gids naar de vismijn, in de vismijn en onder de vismijn. Prachtige locatie en keigoede uitleg van diennen gids. Met foto's.
Nu weten we allemaal wat die vismijn was... Wel veel volk bij BD, en veel fotografen in Gent...
En er was een kerstmarkt en alle winkels bleven open voor BD.
En wie kwamen we daar tegen?
De Kerstman himself...
Daarna daalden we (met gids) af in de katakomben van Gent... En je geloofd 't niet, maar in die gangen viel het licht uit. We hebben daar wat afgelachen... heb nog buikpijn...
Dan vlak voor het avondeten, die nightshooting met weer een ander gids met deskundige uitleg... Werkelijk de BD crew had kosten nog moeite gespaard om dit een super SD te maken...
Het was een keigoede shooting en vergadering.
Ik heb weer veel nieuwe gezichten gezien en oude bekende weer terug gezien.
Aan zo'n SD's zie je de keigoede sfeer van BD ... een toffe bende vrienden.
Beste Crew en organisatoren. Hartstikke bedankt voor die supermooie dag. Het zijn zulke dagen die het leven plezant maken.
Voor mijn part mag je iedere maand een algemene vergadering houden...
Comment