Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Beeksebergen 16-4-2005

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: SD Beeksebergen 16-4-2005

    Oorspronkelijk geplaatst door monsi
    Niet overdrijven hee !!!!, Dit is duidelijk in de carwash !!!
    Bestaan er in Nederaland Carwashes met 4 giraffen op de achtergrond???

    Toch vreemd, niet?

    Sven

    Comment


    • Re: SD Beeksebergen 16-4-2005

      Je wilt niet weten wat je hier in Nederland allemaal tegen kunt komen
      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

      Comment


      • Re: SD Beeksebergen 16-4-2005

        sorry dat ik zo laat ben maar het was een fijne dag ,ook voor sloefke mini

        helaas geen enkele foto ben zo slim (of beter stom ) geweest tijdens de pauze mijn kodakske te dopen met een cola (nee niet sloefke mini)vlug afgedroogd maar tijden het tweede gedeelte kon ik niet mee scherpstellen en daar kwam nog cola uit toen ik op het knoppeke duwde(had eigenlijk geen dorst meer )
        na de busrit zijn we dan nog met mini gaan wandelen en daarna huiswaarts gekeerd.
        we hebben dan ook niemand meer gezien voor totziens te zeggen.
        dit wil ik dan ook nu doen,dus aan iedereen die daar was de groetjes van sloefke ,sloefke 2 en sloefke mini.
        en jullie geloven het of niet maar mijn kodakske werk weer (zal niet meer roesten??)
        maar mijn memorystick kan ik niet meer gebruiken(eigenaardig mischien)
        een zaak weet ik nu wanneer ik nog eens aan tafel zit nooit meer het kodakske op tafel wanneer er drank op staat.

        of zou hij nu goed gesmeerd zijn? oef!!
        allee zal maar zeggen een volgend keer beter(stommer eu slimmer)
        gr.erik

        ps: ben ik nu een gelukzak? of.........? jullie mogen het tweede of het tiende zelf invullen.

        monsi en meserage groetjes
        Last edited by sloefke; 23 april 2005, 17:47.
        gr, eb

        Comment

        Working...
        X