Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Graag zou ik mij nog inschrijven (onder voorbehoud; zie PB).
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Na het gebeurde van 16 maart ( hartinfarct ) ben ik nog niet zeker om mee te gaan zoals ik wel gepland had..... Ik bekijk het nog even...
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Helaas en tot mijn grote spijt moet ik voor zondag afhaken. Ik had er echt graag bij geweest, alvast hou in de agenda voor komende activiteiten in de gaten.
Kunnen Tom en Ik ook nog meekomen ?
Groetjes,
Rudy
Zou niet weten waarom niet?
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
potverdorie ik had er zo naar uitgekeken ,maar door een longinfectie die nu al een 3 tal weken aansleept zal ik moeten afhaken ,het is ook besmettelijk en zou niet graag hebben dat mijn vrienden ook ziek worden ! zal voor een volgende keer zijn
Grtjs Patrick (bopatje )
Niet vergeten dat het zomeruur actief wordt zondagochtend ...... 02.00h wordt 03.00h
Het begint hier wat op het wielerpeloton te lijken met al die zieken ...
Dus vanavond ook de wekker een uur vooruitzetten en ik hoop dat ze dat ook doen in de dierenhokken.
Anders gaan we morgen veel slaperige beestjes te zien krijgen
We kijken er al naar uit om jullie terug te zien na toch wel een lange periode van inactiviteit door corona
Comment