Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD 'Pix in the City' Mechelen - 25 september

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD 'Pix in the City' Mechelen - 25 september

    zunoel
    2 personen
    Zandpoortvest
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #17
      Re: SD 'Pix in the City' Mechelen - 25 september

      Bedankt Jaja.
      Ik heb met de stad Mechelen gebeld en ze hebben me gezegd dat de fietspaden niet helemaal gesperd zouden zijn. Maar het kan wel gebeuren dan af en toe gestopt worden (vooral als de rennen aankomen).
      Ik schrijf mij dus in voor 1 persoon aan St.-Rombouts.
      Ik zal mijn best doen om op tijd te zijn. Tot dan.

      GTrotter

      Comment


      • #18
        Re: SD 'Pix in the City' Mechelen - 25 september

        EEN UPDATE:

        Beste deelnemers,

        Zaterdag 25/9 vinden we elkaar terug in Mechelen voor de allereerste Pix in the city van BD. De afspraak is en blijft om 14u aan het portaal van de St Romboudtskathedraal.


        Die dag krijgen we enige concurrentie van het wereldkampioenschap wielrennen voor vrouwen op de weg. Die komen tussen 11 en 12u voorbij en zullen dus al ver weg zijn.
        Toch zou het kunnen - dat hopen ze alleszins in Mechelen - dat veel fietssupporters er een dagje van maken. En dat bv. de parking van de Zandpoortvest volzet is.


        Hierbij alvast mijn gsmnummer (Xavier 0496502988 of Jaja 0492485246) om te melden als één van jullie te laat zou zijn.
        Er is alleszins één andere vaste afspraak: om 14u30 aan de poort van Manufactuur De Wit, Schoutetstraat 7, op enkele minuutjes wandelen van de kathedraal.


        Verder ziet het definitieve circuit er als volgt uit:
        - 14u: St Romboutskathedraal en Grote Markt
        - 14u30: Manufactuur De Wit
        - Daarna:
        - Binnenkoer van het Hof van Busleyden (vrije toegang)
        - Door het centrum en langs de Kuub en een gezellig terrasje, naar de vroegere brouwerij Lamot
        - Waar het Dijlepad begint, dat gaat tot
        - De kruidtuin,
        - waar we afscheid nemen van elkaar rond 18u.


        Voor wie energie over heeft, is een bezoek aan het Grote Begijnhof en de aanpalende brouwerij Het Anker zeker de moeite waard.
        We zien elkaar in Mechelen.

        Tot dan,

        Het bestuur.
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #19
          Re: SD 'Pix in the City' Mechelen - 25 september

          Bedankt Xavier voor de puike organisatie en het uitzonderlijk bezoek aan de Koninklijke Manufacture De Wit. Echt uniek en de afwezigen hebben echt iets gemist.

          Ook leuk om terug met BD-fotografen op pad te gaan.

          Peter

          Comment

          Working...
          X