Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

11 juli 2020 SD Beekse Bergen (datum in overleg verplaatst)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 11 juli 2020 SD Beese Bergen (datum in overleg verplaatst)

Voor mij is een kleine hap nadien in 't park een prima voorstel - daar zitten we buiten.

Lees de maatregelen mbt. de wok - dat valt wat tegen... De wok is enkel binnen en met ventilatie - dus moet men zo'n maatregelen nemen, het kan gewoon niet anders.

Dus ik volg Rob - al hoop ik natuurlijk dat we de volgende meeting - wel naar de Wok kunnen gaan...

Comment

Zoals Ivo opmerkt, het concept is aangepast, dus prijs is exclusief drank en maaltijden worden aan de tafel gebracht... Maar het staat een ieder vrij om daar te gaan eten mits plaats.
      Sony en Olympus
      Fotoseries

Comment

Ik heb nog enkele kortingkaarten liggen inclusief een bakje troost en kan mij morgen vrijmaken
        dus ik zal er bij zijn.
        Ik heb reeds gereserveerd om in het tijdsslot ts 9u30 en 10u binnen te mogen.

Ben er een 2tal weken geleden geweest en geen enkele ginder ondervonden van het eenrichtingsverkeer.
        Er zijn terug enkele interessante dingen te zien. Baby gorilla, 2 pasgeboren chimps en 2 pasgeboren Hyena's die net
        voor het eerst uit hun hol kwamen piepen, Kleine Okapi, enz.

Tot morgen,

Groetjes,

Dirk

P.S. wegens de gekende veiligheidsmaatregelen kan ik geen carpool aanbieden vanuit Oost-Vlaanderen

Comment

Bij deze wensen we Rob te bedanken voor de 12e SD in de Beekse Bergen. Het deed deugd na de lockdown.
          Nu eerst mijn schijven opruimen - want het wordt tijd m'n hoofdmachine z'n ssd staat een beetje aan de volle kant. Ik wil daarop nooit tot 90% gaan.
          Dus de enkele beelden die we gaan selecteren - zullen nog even op zich laten wachten, want we gaan ook de scrubbing eerst doorvoeren van de raid-volumes.

Comment

Zitten we al aan de 12e SD in Beekse Bergen?
            Amaai, wat gaat de tijd toch snel. Ooit gestart daar met een Canon Powershot pro1

Is er toevallig iemand die iets speciaals heeft opgemerkt bij de welpen van de Hyena's en er foto's of film van heeft?
            Mariska (hoofdverzorgster van de roofdieren) kwam mij enkele vragen stellen en vroeg of ik filmopnames kon maken
            van de welpen op grote mm'ers, maar ik heb de welpen niet kunnen waarnemen.

Groetjes,

Dirk

Comment

Ondertussen is het probleem bij de Hyena's opgelost.

Er was iemand die melding had gemaakt over een probleem bij 1 van de 2 welpen bij de Hyena's maar
              de verzorgers hadden zelfs nog niets kunnen vaststellen vandaar Mariska vroeg of ik post kon gaan vatten
              bij de Hyena's om een filmpje te maken zodat ze dit dan kan laten zien aan de dierenarts en er al of niet
              moet worden ingegrepen. Ikzelf heb de welpen niet gezien.

Deze morgen kreeg ik bericht van Mariska dat de verzorging ondertussen is gebeurd bij 1 van de welpen.
              Het beestje heeft een zwaar verstuikt pootje. Dus, dit komt wel in orde.

Groetjes,

Dirk

Comment

@Dirk: nu begrijp ik waarom je bij elk bezoek gratis koffie krijgt!
                Sony en Olympus
                Fotoseries

Comment

Working...
                X