Omdat de Algemene Leden op 4 juli gepland is, heb ik in overleg met enkele belangstellenden de datum voor de SD in de Beekse Bergen verplaatst naar 11 juli. Bij de Beekse Bergen dient van te voreneen toegangsbewijs te worden gekocht en de geplande inkomtijd te worden vastgelegd, daarna is toegang de gehele dag geregeld. Ook leden met een abonnement op de Beekse Beregen dienen zelf de inkomtijd te reserveren. Een aantal zaken momenteel nog niet functioneel, zoals de bus- en boot-safari. Per 1 juli zou die situatie kunnen veranderen. De wandelsafari kent eenrichtingsverkeer (goed te doen en er zij n ook shortcuts om stukken van de route te herhalen. De horeca is halverwege de route geopend met zeer ruime afstand. Het kan zijn dat er maatregelen per 1 juli versoepeld worden maar dat zien we tegen die tijd wel.
We maken gebruik van de mogelijkheid om tussen 9.30 en 10.00 binnen te gaan. De vraag is of we na afloop iets te eten moeten plannen. Wil je deelnemen, stuur me dan een berichtje met
1 Nickname
2 naam
3 telefoonnummer
4 aantal personen
5 wens om wel of niet iets te eten te regelen na afloop (einde voorzien rond 16.30)
Deelnemers:
1 bernyby (2 personen)
2 mutley69
3 jeevanhoof
4 EtienneVdH (2 personen)
5 Newfy
6 JePe
7 ALDL
We maken gebruik van de mogelijkheid om tussen 9.30 en 10.00 binnen te gaan. De vraag is of we na afloop iets te eten moeten plannen. Wil je deelnemen, stuur me dan een berichtje met
1 Nickname
2 naam
3 telefoonnummer
4 aantal personen
5 wens om wel of niet iets te eten te regelen na afloop (einde voorzien rond 16.30)
Deelnemers:
1 bernyby (2 personen)
2 mutley69
3 jeevanhoof
4 EtienneVdH (2 personen)
5 Newfy
6 JePe
7 ALDL
Comment