Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Centraal Station Antwerpen, zaterdag 30 november 2019 om 13.00 uur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: SD Centraal Station Antwerpen, zaterdag 30 november 2019 om 13.00 uur

Frans Klaassen FKVK 1 personen willen ook meedoen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
      Rij dan met de auto naar Mechelen, en neem daar de trein naar Antwerpen.

Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk
      Ik ga dit in elk geval doen (met de wagen tot Mechelen en daar de trein). Parkeren bij Mechelen station kost maar 3,57 voor een hele dag.

Comment

hmmm, ik wil wel mee doen. Ik laat morgenavond weten of ik mee kan. Ben niet zeker van de agenda zaterdag.

Comment

Ter info: Voor wie van uit Brugge de trein zou nemen er rijden zaterdag geen treinen tussen Brugge en Gent wegens werken aan het spoor in Beernem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
            Ter info: Voor wie van uit Brugge de trein zou nemen er rijden zaterdag geen treinen tussen Brugge en Gent wegens werken aan het spoor in Beernem.
            klopt, ze zijn reeds enkele decennia aan het proberen om 2 sporen extra aan te leggen, en aan dat tempo zal het nog veeele jaren duren.
            Gistermorgen waren er meer werfopzichters aanwezig tov echt werkmensen.

In China leggen ze 15000 km hoge snelheidslijn aan op 3 jaar tijd, wij in ons sukkel landje slagen er niet in om enkele km'ers aan te leggen in enkele decennia.
            Last edited by fotosdirk; 1 december 2019, 10:39.

Comment

Dank aan de persoon die er voor gezorgd geeft dat we daar vrij mochten fotograferen.
              Ik heb er alvast van genoten en misschien zitten er wel enkele mooie waarnemingen tussen die ik heb proberen vastleggen.

Mijn avontuur met het openbaar vervoer is gelukt, maar ipv 2u over 86km trein heb ik er 3u over gedaan in het doorgaan.
              Die vervangende pendelbus is namelijk 's morgens niet op de voorziene plaats voorbijgereden, wel 1km verder en als
              reiziger moeten je een speurneus zijn om dat te weten. Dus maar een uurtje gewacht tot de volgende bus.
              In de terugweg moest ik de buschauffeur vragen om te stoppen in de ruime omgeving waar ik 's morgens was opgestapt, want hij reed
              een geheel ander traject.

Ja, op zijn Belgisch dus, maar het belangrijkste? Mijn missie is geslaagd en in ben in Antwerpen geraakt en terug thuis met het openbaar vervoer.
              In totaal dus 5 uren reistijd om in totaal 172km te overbuggen. Met de trein is het altijd een beetje reizen he.

Groetjes,

Dirk

Comment

Dirk toch... als je persé 5 uur wil reizen, ga dan volgende keer met mij mee naar Moscow! Ik was op 5 uur terug tot aan mijn deur. En bovendien, ge kunt daar ook mooie fotos maken [emoji48]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Andre De Locht
                aldlfoto.wordpress.com
                +32 476 870 354

Comment

Working...
                X