Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zondag 19 december Winter Efteling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Zondag 19 december Winter Efteling

    Morgenavond is vroeg genoeg!

    Triker, vriendelijk bedankt voor alle organisatie, en het regelen van het prachtige weer! (En dat zonder BD-eitje....)
    Groets, Gerhard
    Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

    Comment


    • #77
      Re: Zondag 19 december Winter Efteling

      Ik kan eigenlijk weinig zeggen .. was al te laat en moest dan nog es tegendraads doen

      Maar het was leuk om jullie toch even ontmoet te hebben ...

      en resultaat van mijn perso shooting zal dan asap online komen

      en Sven ... volgende keer spreken we misschien vroeger af dat je meerijdt, dan hou ik zeker het zitje warm
      Last edited by Bizzeke; 19 december 2004, 22:04.
      [Nikon D5100 & Nikon D70]
      [Yves en Liesbeths blog Resort]

      Comment


      • #78
        Re: Zondag 19 december Winter Efteling

        Wat een mazzel hebben wij toch gehad met het weer?!
        De zon straalde, van 's morgens vroeg al stond er een blauwe lucht aan de hemel, en die is er gebleven tot de zon uiteindelijk helemaal ondergezakt was.
        In de middag was het werkelijk genieten: warme zonnestralen goten een mooi zacht licht over het groen. Moeite noch tijd werden duidelijk gespaard om de Efteling volledig om te toveren naar een schitterend kerstspektakel
        We hebben genoten van de warme chocomelk, van de gluhwein én van de oliebollen! Bij tijd en stond (heel geregeld dus) warmden we ons op aan de prachtige vuurhaarden. Het was top, Triker!! Bedankt voor deze organisatie ... Het was héél fijn om bepaalde bekende gezichten terug te zien!
        Maar, waar is Mic gebleven??

        We zijn echter rond 18h45 weggegaan, omdat we om 18h30 niemand meer troffen bij de laatste afsprak (nr.4, bij de Poffertjes)
        Sam greetzzzzzzz U
        -------------------------------------------
        Never apologize for showing feeling.
        When you do so, you apologize for the truth.
        -------------------------------------------
        Canon Stuff

        Comment


        • #79
          Re: Zondag 19 december Winter Efteling

          Ja, waar was Mic??
          Ik was veel te moe om mee te kunnen gaan.
          Zaterdag voormiddag had ik mijn Workshop lessen. (Zoals iedere zaterdag)
          Zaterdag na de middag heb ik verder aan mijn dak gewerkt. (Ze zijn hier een volledig nieuw dak aan 't leggen)
          Niet het dak zelf , dat doen de werkmannen, maar de isolatie vanbinnen... ik wist van geen ophouden en werkte door tot s'avonds... Natuurlijk kon ik er zondagmorgen niet uit (uit m'n bed) om naar de SD te komen. Ben tot na de middag blijven liggen. (Ben geen 20 meer)
          Hopelijk hebben jullie een plezante dag gehad... Maar dat zal wel, want een BD SD is altijd goed.
          En zeker als het van Triker komt.
          Nu heb ik natuurlijk spijt dat ik er niet bij was...
          Ik kijk uit naar jullie mooie foto's.
          Vind het ook spijtig, want dan had ik Sammeke, Girly en Bizzeke eens teruggezien... Dat is al bijna één jaar geleden dat ik die nog gezien had.
          Het spijt me, het zal voor een volgende keer zijn.

          Comment


          • #80
            Re: Zondag 19 december Winter Efteling

            Oorspronkelijk geplaatst door mic
            Ja, waar was Mic??
            Ik was veel te moe om mee te kunnen gaan.
            Zaterdag voormiddag had ik mijn Workshop lessen. (Zoals iedere zaterdag)
            Zaterdag na de middag heb ik verder aan mijn dak gewerkt. (Ze zijn hier een volledig nieuw dak aan 't leggen)
            Niet het dak zelf , dat doen de werkmannen, maar de isolatie vanbinnen... ik wist van geen ophouden en werkte door tot s'avonds... Natuurlijk kon ik er zondagmorgen niet uit (uit m'n bed) om naar de SD te komen. Ben tot na de middag blijven liggen. (Ben geen 20 meer)
            Hopelijk hebben jullie een plezante dag gehad... Maar dat zal wel, want een BD SD is altijd goed.
            En zeker als het van Triker komt.
            Nu heb ik natuurlijk spijt dat ik er niet bij was...
            Ik kijk uit naar jullie mooie foto's.
            Vind het ook spijtig, want dan had ik Sammeke, Girly en Bizzeke eens teruggezien... Dat is al bijna één jaar geleden dat ik die nog gezien had.
            Het spijt me, het zal voor een volgende keer zijn.
            Flauwerik ... Waren wij ook véél te moe hoor, om te komen opdagen ... De zaterdag héél d'n dag op schok geweest met broer, van 's morgens vroeg al (tot 20h00), achter allerlei keukenmateriaal (Ikea! Hiephiep Hoera!) en heerlijke, broodnodige proviand (een man die alleen gaat wonen, heeft soms wat begeleiding nodig hé )
            Dan die zaterdagavond E.I.N.D.E.L.I.J.K uit eten met ons moeder en broer (3 uren tafelen, tot een gat in de nacht ... het is met wat é?!) en dan de zondagmorgen vroeg uit het nest, om naar de SD Efteling te siezen Met dat laatste had ik uiteindelijk toch niet zoveel last, wegens reeds om en bij de twee jaar slechts 5 uren slaaprust gemiddeld (onverklaarbaar zere rug nacht na nacht, die me telkens weer uit m'n slaap kiepert ... om er kierewiet van te worden!!!!!)
            Dus Mic, ge kunt zien dat g'r de volgende keer bij zijt, want we hebben je gemist!!! Nondepotver ... !!!
            Sam greetzzzzzzz U
            -------------------------------------------
            Never apologize for showing feeling.
            When you do so, you apologize for the truth.
            -------------------------------------------
            Canon Stuff

            Comment


            • #81
              Re: Zondag 19 december Winter Efteling

              Ik excuseer me dan ook duizend maal bij jullie.
              en volgende keer zal ik er zeker bij zijn.
              Ik zal dan drie dagen op voorhand niets meer doen en om 18.00 uur in m'n bed kruipen.
              Sorry Sammeke, had jullie graag nog eens gezien... is al van de SD van Antwerpen, oo nee van Olmen geleden, dat ik jullie nog in levende lijve heb gezien...
              Ik keek er ook naar uit... Maar heb me verslapen en kon er echt niet uit. Noem me maar flauwerik, dat is je goed recht, ik pleit schuldig.

              Comment


              • #82
                Re: Zondag 19 december Winter Efteling

                Als eerste Triker bedankt voor de organisatie en de gezellige dag en als tweede en laatste iedereen die ervoor zorgden dat het zo'n gezellige en lollige dag werd we hebben ervan genoten.
                Mijn foto's moeten jullie nog even op wachten (tijdgebrek) ik hoop het einde van de week wat te kunnen laten zien.

                Groetjes Coby En NoName
                Nikon D100,
                Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
                www.langenacker.nl

                Comment


                • #83
                  Re: Zondag 19 december Winter Efteling

                  Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Triker, je bent heel erg bedankt voor de heerlijke fijne dag in de Efteling.
                  Het was echt supergezellie, maar ook super koud!!!!
                  Fijn om bekende gezichten weer terug gezien te hebben, was heel leuk na zo'n lange tijd
                  Tja we waren idd eigenlijk ook te moe om op te dagen, maar ben blij dat ik me erdoor gesleept heb ...
                  Ennuh, ikke moest deze morgen om 9.00 alweer werken!!!
                  'k Was een wrak op mijn werk vandaag
                  Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
                  -------------------------------------------
                  Girly
                  --------------------------
                  Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
                  --------------------------

                  Comment


                  • #84
                    Re: Zondag 19 december Winter Efteling

                    Aan allen die zondagochtend op mij moesten wachten omdat ik te laat was. De wekker ging netjes op tijd af, m'n hand strekt uit en zet de wekker netjes uit... ik dommel weer lekker weg en 5 minuten later gaat de andere wekker af die aan de andere kant van de slaapkamer staat. Ik ken mezelf, dus vandaar die twee wekkers als ik ergens op tijd wil en moet zijn!!! Ik spring onder de douche, die nacht ervoor nog een verjaardag gehad dus m'n oogjes half open... ik kleed me aan en wil m'n spullekes in de auto gooien.

                    Damm, deuren zitten vast gevroren... of is het het slot? Ook de kofferklep wil niet open, anders kon ik vast de auto starten, maar nix hoor!!! Heeft me bijna 3 kwartier gekost om in de auto te komen. En omdat ik de deur van de woning ook al achter me had gesloten met een sleutel aan de binnenkant van het slot was m'n ochtend compleet. Ik kon de woning niet meer binnen en de auto niet binnen

                    Al bij al was ik om 10:50 bij de Efteling waar jullie allemaal al stonden te wachten. Ik moet zeggen, jullie zijn geweldig, echt toppie, ik kijk met veel plezier terug naar deze dag die zonder jullie niet mogelijk was geweest.

                    Dus een dikke knuffel aan jullie allemaal, of je nu kort of lang aanwezig ben geweest. Ook voor diegeen die niet konden, ook een kerst knuffel, we laten jullie hopelijk een beetje mee genieten van onze foto's

                    Een ieder alvast de beste wensen die ik op deze dag heb ontmoet, en ja, die slagroom smaakt heerlijk op de Efteling HAHAHAHAAHA
                    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                    Comment


                    • #85
                      Re: Zondag 19 december Winter Efteling

                      Het was dringen geblazen om al die BD'rs en MF'rs binnen te krijgen

                      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                      Comment


                      • #86
                        Re: Zondag 19 december Winter Efteling

                        Zo veel volk

                        Dan heb ik dan maar klein deeltje ontmoet

                        Natuurlijk waren het de beste en trouwste he
                        [Nikon D5100 & Nikon D70]
                        [Yves en Liesbeths blog Resort]

                        Comment


                        • #87
                          Re: Zondag 19 december Winter Efteling

                          Hahahaa, waren mensen van 2 forums bij elkaar
                          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                          Comment

                          Working...
                          X