De SD in de Beekse Bergen, een van de jaarlijkse Belgium Digital klassiekers.
Het dierenpark, waar de dieren meestal in een natuurlijke omgeving te fotograferen zijn, is gelegen in Hilvarenbeek, enkele km ten zuiden van Tilburg.
De afgelopen jaren hebben de meeste deelnemers via internet kaartjes met korting kunnen kopen, dus daar gaan we nu ook weer van uit.
Voor uitrijmunten met korting kan ik zorgen.
9.30 bijeenkomst bij de ingang.
10.00 naar binnen (aanbiedingen regelmatig op internet te vinden, meestal goedkoper dan een groepsticket, uitrijmunt 8 euro) Voor goedkoper uitrijmunten zorg ik.
Eenmaal binnen kunnen we het beste meteen beginnen met de wandelsafari beginnen, dan is er nog het minste publiek.
12.30 meegebrachte lunch of frietje eten.
16.30 afscheid van de Beekse Bergen.
17.00 Wokbuffet in Wokgarden (Biest-Houtakker), kosten 28,50 euro voor 2 uur onbeperkt eten en (normale) dranken (kinderen krijgen korting).
(prijswijzigingen voorbehouden)
19.30 einde
Inschrijven middels PM met
1. Nickname en eventueel vzw-lidnummer
2. Naam
3. aantal personen
4. Telefoonnummer
5. Mee eten ja of nee.
Voorstellen en verzoeken voor carpool het beste in een reactie in dit onderwerp.
1. Fotosdirk *
2. Lightyear
3. Baloo *
4. mutley69
5. MP61, verhinderd
6. Lut (2 personen) *
7. Jeevanhoof (3personen) *
8. Newfy *
9. FKVK, 2 personen *
10. Wim.vanmaele 1 of 2 personen *
Het dierenpark, waar de dieren meestal in een natuurlijke omgeving te fotograferen zijn, is gelegen in Hilvarenbeek, enkele km ten zuiden van Tilburg.
De afgelopen jaren hebben de meeste deelnemers via internet kaartjes met korting kunnen kopen, dus daar gaan we nu ook weer van uit.
Voor uitrijmunten met korting kan ik zorgen.
9.30 bijeenkomst bij de ingang.
10.00 naar binnen (aanbiedingen regelmatig op internet te vinden, meestal goedkoper dan een groepsticket, uitrijmunt 8 euro) Voor goedkoper uitrijmunten zorg ik.
Eenmaal binnen kunnen we het beste meteen beginnen met de wandelsafari beginnen, dan is er nog het minste publiek.
12.30 meegebrachte lunch of frietje eten.
16.30 afscheid van de Beekse Bergen.
17.00 Wokbuffet in Wokgarden (Biest-Houtakker), kosten 28,50 euro voor 2 uur onbeperkt eten en (normale) dranken (kinderen krijgen korting).
(prijswijzigingen voorbehouden)
19.30 einde
Inschrijven middels PM met
1. Nickname en eventueel vzw-lidnummer
2. Naam
3. aantal personen
4. Telefoonnummer
5. Mee eten ja of nee.
Voorstellen en verzoeken voor carpool het beste in een reactie in dit onderwerp.
1. Fotosdirk *
2. Lightyear
3. Baloo *
4. mutley69
5. MP61, verhinderd
6. Lut (2 personen) *
7. Jeevanhoof (3personen) *
8. Newfy *
9. FKVK, 2 personen *
10. Wim.vanmaele 1 of 2 personen *
Comment