Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is er belangstelling voor een SD in A'dam ???

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Is er belangstelling voor een SD in A'dam ???

    Hoi!!

    Ik wil er ook graag bij zijn!!


    Groetjes,

    Loes

    Comment


    • #17
      Re: Is er belangstelling voor een SD in A'dam ???

      Oorspronkelijk geplaatst door raf
      @Joost : Ik denk dat ze aan de walletjes niet graag zullen hebben dat je fotos maakt van de etalages met fijne vleeswaren ...
      Tsk tsk... daar had ik nog helemaal niet bij stilgestaan... (figuurlijk zowel als letterlijk niet ). Maar inderdaad, fotograferen op de wallen is vragen om moeilijkheden (begin maar vast te oefenen hoe hard je kunt meppen met een BigMa ).

      Comment


      • #18
        Re: Is er belangstelling voor een SD in A'dam ???

        Zoals gewoonlijk heel veel interesse, maar alles zal natuurlijk weer afhangen van de datum .

        Jo(han)
        Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

        Comment


        • #19
          Re: Is er belangstelling voor een SD in A'dam ???

          ik vind het interessant klinken - heb voorkeur voor de wandeling. een bezoek aan de zoo alleen zou ik wellicht niet meedoen. moet ook passen in de agenda en zo - maar dat is voor iedereen hier.
          Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

          Comment


          • #20
            Re: Is er belangstelling voor een SD in A'dam ???

            Prima initiatief, Hanske
            Als de datum gepast is, gaan ik en natuurlijk ook JeeJee mee.

            Zonder dierentuin, als rasechte Amsterdammer kun je ons toch meevoeren naar die plaatsen waar wij als niet-Amsterdammers nooit zullen heengaan ?
            Een echte stadswandeling zint ons wel.

            Groetjes,
            Nikon D70

            Comment


            • #21
              Re: Is er belangstelling voor een SD in A'dam ???

              Er bestaat een "Vlaamse Wandeling" in Amsterdam, een wandeling die de historische kant van de stad die, als ik het goed voor heb, voor een groot deel door Vlamingen tot een grote stad werd, belicht.
              Inlichtingen hierover kan je krijgen in de "brakke grond", het Vlaams cultureel centrum.
              MDB-VL
              Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

              Comment


              • #22
                Re: Is er belangstelling voor een SD in A'dam ???

                Wanneer je meer inlichtingen wil over de Vlaamse wandeling kan je zeker ook terecht bij Hugo Rau, dit is een vriend van mij die deze Vlaamse wandeling heeft op punt gezet, hij heeft jaren in de Brakke Grond gewerkt, is nu met rust (gepensioneerd) maar nog steeds actief en woont momenteel in Oudenaarde. Om naar Amsterdam te gaan, in groep, doe je dat voordeligst en gemakkelijkst met de trein. Ik ben er ook van overtuigd dat Hugo Rau ons gratis zou willen gidsen en misschien kunnen we tegen een zeer voordelig groepstarief eten in ons Vlaams cultureel centrum.....................
                Last edited by mdb; 25 augustus 2004, 16:23.
                MDB-VL
                Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

                Comment


                • #23
                  Re: Is er belangstelling voor een SD in A'dam ???

                  Ja, (een beetje interesse)

                  - Geen dierentuin!

                  - Parkeren : heb bij eerdere bezoeken aan Amsterdam de auto gans weekend in parking onder Arena gezet.

                  - Shootinglokatie : de Jordaan natuurlijk
                  BD0251BE
                  Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

                  Comment


                  • #24
                    Re: Is er belangstelling voor een SD in A'dam ???

                    Deze jongen zou zeker interesse hebben. Maar ik moet toegeven dat de datum voor mij doorslaggevend zal zijn, mijn weekends zijn tamelijk goed gevuld. Ik was in januari 2002 laatst in A'dam. Verbleef er 3 volle dagen en het heeft er die 3 dagen zoo geregend dat ik de walletjes van uit een Taxi gezien heb, iets gaan drinken op het Leidse Plein, gaan eten op de Amsterdam, maar niet veel buiten geweest. Het weer blijft natuurlijk steeds een risico, dat moet je erbij nemen.
                    Ben ook geen liefhebber van een dierentuinbezoek, daarvoor moet je volgens mij niet in A'dam zijn, de stad moet toch heel wat te bieden hebben.
                    Ik denk dat ik de trein zou verkiezen, dus parkeerprobleem is geen probleem.
                    Van uit Oostende kan ik rechtstreeks naar A'pen Berchem en daar de Thalys nemen.
                    We zien wel, ik hou dit topic in de gaten.
                    http://pieterbie.skynetblogs.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: Is er belangstelling voor een SD in A'dam ???

                      Hanske,

                      Ik zal er graag bij zijn als ik de mogelijkheid heb.
                      Datum zal doorslaggevend zijn.

                      Rudi
                      Rudi
                      Fuji XT-4 en wat glas
                      Web: Flickr

                      Comment


                      • #26
                        Re: Is er belangstelling voor een SD in A'dam ???

                        ben deze zomer nog in A'dam geweest, zonder deftige camera weliswaar, grmblgrmbl

                        moest het eventueel op een 'aangename' datum doorgaan, zie ik het wel zitten om eventueel nog eens terug te gaan.
                        Alleen jammer dat heel de stad een grote bouwput is...

                        Enne, als er campeerliefhebbers zijn: blijf zeker en vast weg van camping Zeeburg, tenzij je niet wil slapen.

                        Camping Vliebos is veel dichter gelegen, veel properder en veeeeeeeeeeel rustiger...

                        Misschien een BD-campeer-weekend
                        mvg,
                        Dieter

                        Comment


                        • #27
                          Re: Is er belangstelling voor een SD in A'dam ???

                          Hee Hanske, ga je het eindelijk doen Mits ik vrij kan zijn die dag gaan we zeker mee !
                          Workshops, zie website http://www.fotomon.nl http://www.albumverkoop.nl

                          Comment


                          • #28
                            Re: Is er belangstelling voor een SD in A'dam ???

                            JAAAAAAAAAAAAAAAAAA,

                            Ik wil wel mee, mits geen zoo (Artis heb ik nu wel gezien, dan kun je beter naar de Beekse Bergen gaan) en mits het natuurlijk uitkomt.
                            Ik ben dan wel geboren in deze stad, maar verder vind ik het een hele lelijke stad. Dus ik ben erg benieuwd naar de mooie plekjes + de verrassende foto's die hiervan te maken zijn.
                            Als het kan neem ik mijn man ook graag mee.
                            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                            --------

                            Comment


                            • #29
                              Re: Is er belangstelling voor een SD in A'dam ???

                              Jaaaaaaa....

                              En nu hopen dat de datum ook nog zal meevallen... (mijn vrouw moet om het WE werken )

                              Maar voor mij (ons) ook geen zoo
                              Groetjes,
                              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                              Comment


                              • #30
                                Re: Is er belangstelling voor een SD in A'dam ???

                                "Ook ik sluet me as aud-Mokummer geleeijk àn, natuurlek. Motte we zekers doen!"
                                Ik heb ruim 25 jaar in Amsterdam gewoond in verschillende wijken, incl de Jordaan. 'k Ken de stad nog redelijk goed, en raadt daarom een ieder aan de trein te nemen, vanuit Antwerpen rijdt de Internationale trein, en de Thalys. Parkeren is echt te duur, c.q. onmogelijk in de binnenstad.
                                Tegenwoordig woon ik in Lelystad, zo'n 50 km van A'dam, en passeer dagelijks Ams-CS. Dat is een prachtig verzamelpunt, op Perron 1 bv. bij de Koninklijke Wachtkamer. 't is maar 'n hint.

                                Ik ben benieuwd hoe dit zich ontwikkeld! Top idee, Hanske!
                                Groets, Gerhard
                                Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

                                Comment

                                Working...
                                X