Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: BD-Lenzendag i.s.m. Sigma - 21 mei 2016, Duffel
Toffe locatie, ben er al dikwijls geweest....historisch belangrijk fortje; ligt bij wijze van spreken in mijn achtertuin, maar ik kan spijtig genoeg niet erbij zijn. Veel plezier!
Ja, ben geïnteresseerd.
Voorlopig onder voorbehoud. Weekend definitieve beslissing.
Nickname: Zie auteur inschrijving
Voor vzw-leden: BD lidnummer: Ja
Aantal deelnemers: Tel 1 bij het aantal ingeschrevenen
Gewenste Sigma-lenzen (maximum 3) Max 1
Gewenste cameravatting (Canon, Nikon, Sony E)nr 2
Interesse in avondmaal (ja/neen) soms
Allee, serieus nu
Nickname: Wim.Vanmaele
Voor vzw-leden: BD0082BE
Aantal deelnemers: 1
Gewenste Sigma-lenzen (maximum 3): 12-24mm F4.5-5.6 II DG HSM NIKON (Ultra Breedhoek)
Gewenste cameravatting (Canon, Nikon, Sony E): Nikon
Interesse in avondmaal (ja/neen); ja
Beste,
bij deze wil ik me graag aanmelden voor de lenzendag in Duffel.
Ik kom er samen met een vriend , Stefan Standaert (nog geen lid van BD).
Hij wil graag volgende lenzen testen: 24-105mm F4.0 DG OS HSM | Art CANON en 24-70mm F2.8 IF EX DG HSM CANON
Ik wil graag volgende lenzen testen: 105mm F2.8 Macro EX DG OS HSM NIKON, de 150-600mm F5-6.3 DG OS HSM | Contemporary NIKON en de 8-16mm F4.5-5.6 DC HSM NIKON ( maar als ik voor 1 lens moet kiezen, dan de macro).
We willen eventueel ook graag 's avonds de voeten onder tafel steken.
Comment