Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

macro Vlinder SD zaterdag 1 Augustus 2015

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: macro Vlinder SD zaterdag 1 Augustus 2015

    Spijtig dat ik er nu toch niet bij kan zijn, veel foto plezier
    GROETJES ROSIE
    Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
    panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

    Comment


    • #32
      Re: macro Vlinder SD zaterdag 1 Augustus 2015

      Beste Liliane,

      Het was weer een absolute voltreffer. Bedankt voor opnieuw een schitterende SD. Ik kijk alvast uit naar volgend jaar!

      Groeten

      Dirk

      Comment


      • #33
        Re: macro Vlinder SD zaterdag 1 Augustus 2015

        Liliane,
        Nogmaals hartelijk bedankt voor de fijne organisatie van deze SD.
        Het was weer af, op alle gebied.
        Dank zij jouw leesbril was mijn dag weer goed!

        Groeten,
        Jacques
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

        Comment


        • #34
          Re: macro Vlinder SD zaterdag 1 Augustus 2015

          Ook van mij een dikke pluim voor het organiseren van alweer een toffe SD

          Jammer dat ik niet tot het einde kon blijven vanwege ander verplichtingen maar ik ben al heel tevreden met het gedeelte dat ik wel mee kon doen.

          ik heb weer veel bij geleerd en wat nog belangrijker is de andere toffe BDers nog eens in actie gezien.

          Het was voor mij dan ook een zeer geslaagde voormiddag.

          Nu wordt het aftellen naar de volgende SD.

          Bedankt Liliane

          Grts.

          Ronald
          Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

          https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

          Comment


          • #35
            Re: macro Vlinder SD zaterdag 1 Augustus 2015

            Ook van mij een dikke merci, Liliane.
            Het was een heel fijne dag en de organisatie zoals steeds uitstekend en heel hartelijk.
            Ook aan alle mede BD'ers bedankt voor een heel fijne dag.
            Mvg,
            Chris
            Geniet van foto's maken

            Comment


            • #36
              Re: macro Vlinder SD zaterdag 1 Augustus 2015

              Bedankt Liliane, ook in vond het wel erg jammer dat ik niet het volledige programma kon meelopen, ook om wat BD-ers beter te leren kennen, volgende keer lukt het mij hopelijk wel.
              De koffie en de beestjes waren op de afspraak, dat heb je toch weer mooi geregeld, ik heb er toch van genoten
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #37
                Re: macro Vlinder SD zaterdag 1 Augustus 2015

                Ook een dank je wel voor de organisatie.
                Het was af, zoals gewoonlijk.
                De vlindertuin achteraf was een leuk extraatje.

                En bedankt voor de tips.
                Ook voor diegene i.v.m. het verscherpen.
                Heb het al toegepast.

                mvg
                Marc
                Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
                M.v.g. Marc

                Comment


                • #38
                  Re: macro Vlinder SD zaterdag 1 Augustus 2015

                  Dit was mijn eerste SD maar zeker niet mijn laatste.
                  Dit is te danken aan Liliane die dit allemaal goed georganiseerd heeft, mijn grootste waardering hiervoor Liliane.
                  En ook zij wist perfect te zeggen welke beestje we aan fotograferen waren, wat een kennis, super.
                  Ook dank voor alle aanwezigen, het was een toffe dag met leuke babbels.

                  Mvg,
                  Luc
                  Nikon D7100 | Nikkor 18-200mm | Nikkor 35mm |
                  Sigma 105mm F2.8 | Tokina 11-16mm F2.8 | SB800

                  Comment


                  • #39
                    Re: macro Vlinder SD zaterdag 1 Augustus 2015

                    Beste Liliane,
                    Ook langs deze weg mijn welgemeende dankjewel voor het initiatief en de organisatie. Het was weer à la Liliane : àf.
                    ik heb ervan genoten en kan de komende avonden nog vullen met het verwerken van behoorlijk veel foto's !
                    Ik kijk al uit naar de volgende volgende
                    Groetjes,
                    Dominiek
                    Master the craft, and the art will follow.
                    Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                    http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

                    Comment


                    • #40
                      Re: macro Vlinder SD zaterdag 1 Augustus 2015

                      Zo eindelijk tijd gevonden om hier mijn dank uit te spreken voor de deelnemers van deze SD en hun vertrouwen in me.
                      gisteren geen PC en toen hij weer ter beschikking was zat ik al lang in de lakenstraat .
                      Vandaag eerst genieten van het mooie weer met een fietstochtje met mijn man, de zondagen zijn ons heilig om samen iets te doen,dus 45 km in de benen .

                      Gisteren was een SD die anders in elkaar zat en van mijn ook weer een andere organisatie vereiste.
                      Geen boomkikkertjes dit jaar ik laat ze er een jaartje met rust na zware werken in hun leefgebied, maar volgend jaar staan ze weer op het programma.
                      Broodjes bestellen, tiketten kopen en alles in goede banen leiden
                      Alles is zeer goed mee gevallen.
                      in de voormiddag een goed gevulde vlinderweide iedereen zat al snel verscholen in het hoge gras en begroeiing.
                      Nieuwelingen in de macro fotografie op weg geholpen hoe deze tak van fotografie een beetje in elkaar zit,en als je dan nadien een kreetje van geluk over de weide hoorde omdat het gelukt is ,dat deed goed om te horen
                      Een babbeltje hier en tip daar ,de tijd ging er snel voorbij .

                      Dan op weg naar de Entomopolis in Zutendaal.
                      Na het nuttigen van de lunch doken we het museum in.
                      De eerste keer dat ik dit insectenmuseum als alternatief gebruikte voor de boomkikkertjes.
                      Er werden veel weetjes opgedaan waar we geen weet van hadden hoe sommige dieren in elkaar zitten.
                      Zoals de libellen in hun larve fase van 3 a 4 jaar onder water voor sommige soorten, maar een 15 tal in die hele periode lucht happen.
                      en nog van die kleine weetjes die interessant waren.
                      Nadien de vlinderkoepel gedaan met de inlandse vlindersoorten.sommige onder jullie zagen hier voor het eerst de Koninginnenpage denk voor deze personen een mooi moment.
                      Er werd gretig gefotografeerd .
                      Eens we hier terug buiten waren werd er nog wat nagebabbeld over van alles en nog wat en zo ook weer enkel tip uitgewisseld voor sommige onder jullie.

                      Dus terwijl ik deze nabeschouwing intyp voel ik me een gelukkig mens, die weer vele stralende gezichten heeft gezien gisteren.
                      Allen bedank voor jullie aanwezigheid en op naar de jubileum SD voor volgend jaar want na al die jaren van Macro SD dagen zit de teller nu op 23 en halen we volgend jaar de kaap van 25
                      Bij deze alle deelnemers van dit jaar "Bedankt" jullie aanwezigheid iedere keer,en alle andere deelnemers over al die andere jaren, het geeft me de juiste punch om verder te doen .

                      Tot volgend jaar
                      Groetjes Liliane
                      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                      Comment


                      • #41
                        Re: macro Vlinder SD zaterdag 1 Augustus 2015

                        Liliane,

                        Je organistatietalent kwam er weer ten volle uit. Een prachtige dag met een goede oogst en mijn smile werd breder en breder

                        Bedankt voor deze puik ineengestoken SD. Ik was er met plezier bij.
                        Rudi
                        Fuji XT-4 en wat glas
                        Web: Flickr

                        Comment


                        • #42
                          Re: macro Vlinder SD zaterdag 1 Augustus 2015

                          Hey Liliane,

                          Bedankt voor de organisatie van alweer een fantastische dag. Ik kijk al uit naar dat jubileumjaar!

                          Comment

                          Working...
                          X