Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Brussel: "De Domi optimati", 2015-03-21

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD-Brussel: "De Domi optimati", 2015-03-21

    Voor eventueel geïnteresseerden ...
    Er zijn 2 plaatsen vrij door annulatie...
    Kan nog ingeschreven worden tegen vanavond 10 uur ....
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #32
      Re: SD-Brussel: "De Domi optimati", 2015-03-21

      interessante en strak geregisseerde SD met veel vrijheid om foto's te nemen .
      Vlaams parlement en Federaal parlement op het hoofdmenu.
      de afwezigen hadden alweer ongelijk .....
      met dank aan de organisatoren !

      Dirk

      Comment


      • #33
        Re: SD-Brussel: "De Domi optimati", 2015-03-21

        Schitterende dag en zeer goed georganiseerd. Bedankt!
        Freddy
        Groeten, Freddy
        http://jalbum.net/nl/browse/user/album/1461346

        Comment


        • #34
          Re: SD-Brussel: "De Domi optimati", 2015-03-21

          Oorspronkelijk geplaatst door falcon-photos Bekijk bericht
          interessante en strak geregisseerde SD met veel vrijheid om foto's te nemen .
          Vlaams parlement en Federaal parlement op het hoofdmenu.
          de afwezigen hadden alweer ongelijk .....
          met dank aan de organisatoren !

          Dirk
          Ik kan dit enkel volgen.
          Alles bleef bijna een volledig ? wat we allemaal te zien zouden krijgen,
          maar de organisatoren zijn erin geslaagd ons dingen te laten zien + de vrijheid die we kregen
          om foto's te maken. Een dikke pluim voor al het werk die jullie daarin hebben gestoken.

          Groetjes,

          Dirk

          P.S. Wim, zal eens kijken wat mijn printer allemaal heeft geregistreerd vandaag

          Comment


          • #35
            Re: SD-Brussel: "De Domi optimati", 2015-03-21

            Bedankt voor de organisatie, het was een leuke dag.


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            ...leeg...

            Comment


            • #36
              Re: SD-Brussel: "De Domi optimati", 2015-03-21

              Bedankt heren inrichters voor deze prettige, leerzame en leuke dag!

              Comment


              • #37
                Re: SD-Brussel: "De Domi optimati", 2015-03-21

                Jongens een mooie SD dag gehad. Goed georganiseerd, veel leuke dingen gezien en natuurlijk terug interssant mensen leren kennen :-)
                Dank u .

                Comment


                • #38
                  Re: SD-Brussel: "De Domi optimati", 2015-03-21

                  Ik kan me alleen maar aansluiten bij bovenvermelde commentaren.
                  De "secret location" van Wim was ook dik in orde!

                  Ik kijk al uit naar de volgende SD Brussel

                  Comment


                  • #39
                    Re: SD-Brussel: "De Domi optimati", 2015-03-21

                    Wim en François bedankt voor deze super SD.
                    Ik heb er van genoten echt waar
                    thans ik niet vaak een grote stad bezoek
                    heb net mijn foto's op PC gezet, dus mijn selectie volgt nog
                    heb weer bekende en nieuwe gezichten gezien al was de groep te groot om met iedereen een babbeltje te kunnen doen .
                    op naar een volgende zou ik zeggen
                    maar dan wel met net iets meer conditie
                    de griep van afgelopen week deed me gisteren bij thuiskomst strike liggen
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                    Comment


                    • #40
                      Re: SD-Brussel: "De Domi optimati", 2015-03-21

                      Het was fijn rondkijken in de domi optimati, veel gezien en gretig foto's genomen.
                      Van harte dank aan de organisatoren voor deze boeiende dag !

                      Comment


                      • #41
                        Re: SD-Brussel: "De Domi optimati", 2015-03-21

                        Nog mensen die een mailtje hebben mogen ontvangen van
                        het Vlaams Parlement met de vraag om foto's te gebruiken voor publicatie?

                        Ik kreeg vandaag namelijk een mailtje met een vraag om een foto
                        in hoge resolutie te bezorgen.

                        Is geleden van de SD stoomtreinen, toen heb ik ook een mailtje ontvangen,
                        en hebben ze foto's gebruikt voor de folder die de mensen meekrijgen.

                        Groetjes,

                        Dirk

                        Comment


                        • #42
                          Re: SD-Brussel: "De Domi optimati", 2015-03-21

                          Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
                          Nog mensen die een mailtje hebben mogen ontvangen van
                          het Vlaams Parlement met de vraag om foto's te gebruiken voor publicatie?

                          Ik kreeg vandaag namelijk een mailtje met een vraag om een foto
                          in hoge resolutie te bezorgen.

                          Is geleden van de SD stoomtreinen, toen heb ik ook een mailtje ontvangen,
                          en hebben ze foto's gebruikt voor de folder die de mensen meekrijgen.

                          Groetjes,

                          Dirk
                          Proficiat Dirk, getuigd van respect bij de verantwoordelijke van het Vlaams Parlement om hun vraag/afspraak na te komen. Hopelijk hebben alle deelnemers aan deze SD hun mooiste foto's bezorgd aan Wim.
                          http://www.photo-patricske.be
                          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                          Comment


                          • #43
                            Re: SD-Brussel: "De Domi optimati", 2015-03-21

                            Patric,

                            Thx, maar ik denk dat ik niet de enige zal zijn die een mailtje heeft ontvangen voor
                            gebruik van een foto?

                            Ik vind het zelf niet een topfoto, maar blijkbaar kunnen ze hem gebruiken voor de
                            informatiemap zoals het omschreven staat in de mail.
                            Ik heb trouwens nog werk aan die foto want er lopen 2 horizontale reflexielijnen door de foto.
                            Eens kijken of ik dat kan wegwerken met lightroom, want heb geen fotoshop.

                            Als iedereen zijn foto's bezorgd heeft aan Wim? Ik dacht van niet. Daar kan Wim het beste op antwoorden.

                            Groetjes,

                            Dirk

                            Comment


                            • #44
                              Re: SD-Brussel: "De Domi optimati", 2015-03-21

                              Neen, niet iedereen heeft zijn woord gehouden , hoe spijtig ook.
                              Op de Algemene Leden Vergadering te Brugge heb ik hierover mijn opmerkingen gegeven en heb ik terzelfdertijde gemeld dat ik GEEN SD's meer organiseer omwille hiervan. Daarover wil ik nu hier geen discussie meer voeren. "De teerlingen zijn geworpen ... "


                              Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
                              Patric,

                              Thx, maar ik denk dat ik niet de enige zal zijn die een mailtje heeft ontvangen voor
                              gebruik van een foto?

                              Ik vind het zelf niet een topfoto, maar blijkbaar kunnen ze hem gebruiken voor de
                              informatiemap zoals het omschreven staat in de mail.
                              Ik heb trouwens nog werk aan die foto want er lopen 2 horizontale reflexielijnen door de foto.
                              Eens kijken of ik dat kan wegwerken met lightroom, want heb geen fotoshop.

                              Als iedereen zijn foto's bezorgd heeft aan Wim? Ik dacht van niet. Daar kan Wim het beste op antwoorden.

                              Groetjes,

                              Dirk
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment


                              • #45
                                Re: SD-Brussel: "De Domi optimati", 2015-03-21

                                Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                                Neen, niet iedereen heeft zijn woord gehouden , hoe spijtig ook.
                                Op de Algemene Leden Vergadering te Brugge heb ik hierover mijn opmerkingen gegeven en heb ik terzelfdertijde gemeld dat ik GEEN SD's meer organiseer omwille hiervan. Daarover wil ik nu hier geen discussie meer voeren. "De teerlingen zijn geworpen ... "
                                Wim, heb al gemerkt dat zij die op vele plaatsen het hoge woord voeren niet voldoen aan gemaakte afspraken. Zoals Mieke Vogels destijds zei: " Veel geblaat maar weinig wol ".
                                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                                Comment

                                Working...
                                X