Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ik zou graag komen, maar heb een hekel om daar met de auto te geraken. Kan je je parkeren aan Flanders Expo en daar de tram nemen?
Of zijn er anderen die van Aalst/Brussel (E40) komen en willen carpoolen (split cost natuurlijk)?
Ik zou graag komen, maar heb een hekel om daar met de auto te geraken. Kan je je parkeren aan Flanders Expo en daar de tram nemen?
Of zijn er anderen die van Aalst/Brussel (E40) komen en willen carpoolen (split cost natuurlijk)?
1. Tim Delmoitie
2. timdelma
3. 1 persoon
Ik zie er naar uit! Mijn eerste SD!
Waarom niet met de trein, wandelingske, nog wat foto's maken...
[QUOTE=timdelma;4280126]Ik zou graag komen, maar heb een hekel om daar met de auto te geraken. Kan je je parkeren aan Flanders Expo en daar de tram nemen?
Je kan nog beter.
E17 Afrit Gentbrugge en onder de brug van de snelweg is er een P&R. Gratis.
Aan het kruispunt vlabij neem je tram 24 en die brengt je tot aan het centrum.
Wellicht gaan wij dat ook doen.
Op de web-pagina van de lijn kan je meer exacte gegevens vinden.
mvg
Marc
Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
M.v.g. Marc
wij vertrekken hier op tijd rond 10.00 dan nog op het gemak een hapje eten en klaar voor de start.
denk er wel aan dat zaterdag de Ronde Het Nieuwsblad in Gent aankomt!!!!
dus zijn wij er op tijd zodat het nog net iets makkelijker bereikbaar is
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
wij vertrekken hier op tijd rond 10.00 dan nog op het gemak een hapje eten en klaar voor de start.
denk er wel aan dat zaterdag de Ronde Het Nieuwsblad in Gent aankomt!!!!
dus zijn wij er op tijd zodat het nog net iets makkelijker bereikbaar is
De start en aankomst is op het St-Pietersplein, in het centrum en op de wandeling, gaan we daar weinig van merken
Eigenlijk véél te véél werk opstaan hier thuis maar ne mens moet er al eens van tussen uit hé.
Luc, je mag me toevoegen aan de deelnemerslijst, ik kom met véél plezier jullie vergezellen in Gent.
Kan zijn dat ik in de voormiddag daar al ben, kan ik wat aan mijn opdrachten werken voor de avondschool.
Groetjes en tot zaterdag.
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment