SD Gent 28 februari 2015
Bedankt aan alle deelnemers, ik vond het super. Najaar een avondshoot in de Kuip Van Gent , beloofd!!!!!
Afspraak aan het Kanon “DE DULLE GRIET” om 14 uur
einde ten laatste om 19 u .
Adres Grootkanonplein
9000 Gent
Betalende parking onder de vrijdagsmarkt (amper 1 min van de startplaats), maar ook goed bereikbaar via het openbaar vervoer.
Wat we niet doen, is de historische kuip van Gent.
Wat dan wel? Een mooi stukje Gent , waar het rustig is en ook iets te zien is voor fotografen.
Patershol
Roa
Prinsenhof
Oud begijnhof
Veerleplein
Op de wandeling zijn er verschillende kerken, waarvan er waarschijnlijk een 2-tal open gaan zijn
Op volgende link al wat meer info
https://www.facebook.com/events/4396...ilter=upcoming
Ik voorzie niets om te eten, maar eindigen wel ,waar er genoeg mogelijkheden zijn om iets te eten en te drinken.
Ook iets drinken tijdens de wandeling zal moeilijk zijn, zeer weinig drankgelegenheden.
De personen die erbij waren in Brugge weten ondertussen dat ik de volledige wandeling uitwerk en de nodige randinformatie opzoek. Daarom dat het voor echtgenote(n)s ook wel eens interessant kan zijn, ook als ze geen foto’s nemen.
Iedereen welkom om dit mooie Gent eens te bezoeken.
Inschrijven via deze topic en via mail.
1 Naam en Voornaam
2 Nicknaam
3 Aantal personen
Deelnemerslijst
1/ Pack94 1
2/ MP61 2
3/Heembeek 2
4/Lieven Lema 1
5/Yelle 1
6/Boske 2
7/ Kadoeter 1 (1)
8/ bulke41 1
9/ falcon-photos 1 (1)
10/ Dwarsligger 2
11/Djiezeskraaist 1
12/ Lilybie 2
13/ Tindelma 1
14/ Stapperke 1
15/Edje c 1
16/ Pjerreke 1
Aantal deelnemers incl. mezelf en mijn vrouw; 23 (25)
Tot dan
Luc
En we hoeven niet te stoppen, voor de echte liefhebbers wil ik, nadat we de innerlijke mens versterkt hebben, een deel van de bestaande lichtwandeling doen. En dit gaat vooral in de Kuip van Gent zijn. Maar dat zien we op de dag zelf wel.
Bedankt aan alle deelnemers, ik vond het super. Najaar een avondshoot in de Kuip Van Gent , beloofd!!!!!
Afspraak aan het Kanon “DE DULLE GRIET” om 14 uur
einde ten laatste om 19 u .
Adres Grootkanonplein
9000 Gent
Betalende parking onder de vrijdagsmarkt (amper 1 min van de startplaats), maar ook goed bereikbaar via het openbaar vervoer.
Wat we niet doen, is de historische kuip van Gent.
Wat dan wel? Een mooi stukje Gent , waar het rustig is en ook iets te zien is voor fotografen.
Patershol
Roa
Prinsenhof
Oud begijnhof
Veerleplein
Op de wandeling zijn er verschillende kerken, waarvan er waarschijnlijk een 2-tal open gaan zijn
Op volgende link al wat meer info
https://www.facebook.com/events/4396...ilter=upcoming
Ik voorzie niets om te eten, maar eindigen wel ,waar er genoeg mogelijkheden zijn om iets te eten en te drinken.
Ook iets drinken tijdens de wandeling zal moeilijk zijn, zeer weinig drankgelegenheden.
De personen die erbij waren in Brugge weten ondertussen dat ik de volledige wandeling uitwerk en de nodige randinformatie opzoek. Daarom dat het voor echtgenote(n)s ook wel eens interessant kan zijn, ook als ze geen foto’s nemen.
Iedereen welkom om dit mooie Gent eens te bezoeken.
Inschrijven via deze topic en via mail.
1 Naam en Voornaam
2 Nicknaam
3 Aantal personen
Deelnemerslijst
1/ Pack94 1
2/ MP61 2
3/Heembeek 2
4/Lieven Lema 1
5/Yelle 1
6/Boske 2
7/ Kadoeter 1 (1)
8/ bulke41 1
9/ falcon-photos 1 (1)
10/ Dwarsligger 2
11/Djiezeskraaist 1
12/ Lilybie 2
13/ Tindelma 1
14/ Stapperke 1
15/Edje c 1
16/ Pjerreke 1
Aantal deelnemers incl. mezelf en mijn vrouw; 23 (25)
Tot dan
Luc
En we hoeven niet te stoppen, voor de echte liefhebbers wil ik, nadat we de innerlijke mens versterkt hebben, een deel van de bestaande lichtwandeling doen. En dit gaat vooral in de Kuip van Gent zijn. Maar dat zien we op de dag zelf wel.
Aan alle deelnemers
Gelieve zo spoedig mogelijk enkele goede foto’s te plaatsen op “Shooting Days Foto’s”.
Dit om nog een verslag met foto’s te kunnen maken voor “Shoot”.
.
Gelieve zo spoedig mogelijk enkele goede foto’s te plaatsen op “Shooting Days Foto’s”.
Dit om nog een verslag met foto’s te kunnen maken voor “Shoot”.
Comment