Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MT Zeeuws-Vlaanderen TWEEDE EDITIE 21/08

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Ik ben ook al terug thuis. Het was een leuke rit, en de "crémegelace" was inderdaad heel goed .

    Hier is het bewijs.
    De andere foto's volgen nog.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #62
      Originally posted by giantpat
      Voila,

      we zijn terug thuis geraakt. De rit is vlot verlopen, schitterend weer en gelukkig was van de beloofde hitte niet veel te merken, waarschijnlijk omdat we heel dikwijls "dicht bij het water" reden. In Kallo was het in ieder geval een stuk warmer dan onderweg.

      De dag afgesloten met twee porties ribbekes met frietjes, twee rumsteaks champignon met frietjes en een vol-au-vent ... idd, met frietjes.

      Afwezigen hadden ongelijk. Altijd interessant om eens kennis te maken met nieuwe mensen, Black Bandit en Domibal, Jaja kennen we uiteraard al.

      Zo, wie weet tot een volgende keer. Ik mik op 14/08 voor de rit met de collega's van het werk, BD'ers die dan ook mee willen zijn uiteraard welkom - ik zal woensdag 11/08 of donderdag 12/08 ten laatste melden of de rit dan doorgaat of niet en dan zien jullie maar.

      mvg,
      Giant Pat

      P.S.
      miljaar da was weeral goeie "crémdegelace" - doeme toch!!


      Ik kan mij daar alleen maar bij aansluiten.
      Fantastische route,zalig uren aan een stuk rijden met zo heel af en toe eens een bebouwd gebied dat dan nog maar bestaat met her en der eens een huis en verder alleen de geur van verse koeien.... , ja dat nederland ver open gestrekte gebieden heeft weten we allen maar ook vlaanderen heeft zo zijn plekjes die wondermooi zijn maar je moet ze wel weten te vinden en daarvoor hadden wij giantpat die ik bij deze wil bedanken voor de prachtige organisatie van deze tour.
      Pat heeft niets aan het toeval overgelaten, nog tijd, nog moeite gespaard om van de dag te maken wat hij geworden is.
      Leuk om kennis te maken met jullie allen en kijk al uit naar de volgende.......

      Bedankt,

      Chris.
      Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
      Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

      Comment


      • #63
        Merde, lees dit topic nu pas

        Wacht in ieder geval met plezier op jullie albums
        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

        Comment


        • #64
          Triker,

          dat is inderdaad jammer. Het topic is nochtans gestart op 19/07 ... en het gaf je de kans om "thuis te spelen".

          Misschien een volgende keer ...

          Kijk ook eens naar de dagimpressie van Black Bandit op http://forum.belgiumdigital.com/topi...TOPIC_ID=53814

          mvg,
          Giant Pat
          Do or Do Not - There is no try ...
          www.giantpat.be

          Comment


          • #65
            Hi Giant Pat,

            Ik zie dat jullie de rit reeds op 1/8 gereden hebben. Toen was ik nog onderweg vanuit Duitsland. (Was pas om 19:30h thuis)

            Laat maar iets weten voor de volgende rit. Ik ben wel geïnteresseerd om deze mee te rijden.
            Peter
            2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
            gspep.smugmug.com & steendorp.info

            Comment


            • #66
              GSPep: komt in orde ... je had al gemeld dat je niet kom op 1/8. Jammer genoeg waren we dan zeker van goed weer en in Belgie moet je dan je kans grijpen ...

              Voor de volgende rit had ik normaal gedacht aan het weekend van de 15e maar ik vermoed dat het eerder de 2e helft van september worden ... we zien wel ...

              mvg,
              Giant Pat
              Do or Do Not - There is no try ...
              www.giantpat.be

              Comment


              • #67
                Hi Giant Pat,

                Als ik meemag ben ik er op 21/8 bij.

                Is het vertrek weer op Linkeroever?
                Peter
                2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
                gspep.smugmug.com & steendorp.info

                Comment


                • #68
                  GSPep,

                  uiteraard ben je zeer welkom. De rit is ongewijzigd, vertrek en aankomst op Linkeroever (de deelnemers kunnen ook in Zwijndrecht de autosnelweg nemen om naar huis te rijden (of ergens anders naartoe natuurlijk)).

                  nu maar hopen op gunstige weergoden

                  mvg,
                  Giant Pat
                  Do or Do Not - There is no try ...
                  www.giantpat.be

                  Comment


                  • #69
                    Nog een plaatske vrij?? en goed weer?
                    Rudy

                    Comment


                    • #70
                      Hallo Rudy,

                      plaats genoeg natuurlijk er zijn natuurlijk niet echt limieten.
                      Wat het weer betreft das wat anders natuurlijk ... bij slecht weer gaat de rit niet door en het weerbericht voor zaterdag is niet echt super goed ... "begin van de dag regenachtig en na de middag zonniger".

                      Tja, wat gaan we daar nu mee doen?

                      mvg,
                      Giant Pat
                      Do or Do Not - There is no try ...
                      www.giantpat.be

                      Comment


                      • #71
                        Gaan natuurlijk!!

                        En zing onderweg het lied; " Als wij mannen met baarden zijn..."...

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by giantpat
                          Hallo Rudy,

                          plaats genoeg natuurlijk er zijn natuurlijk niet echt limieten.
                          Wat het weer betreft das wat anders natuurlijk ... bij slecht weer gaat de rit niet door en het weerbericht voor zaterdag is niet echt super goed ... "begin van de dag regenachtig en na de middag zonniger".

                          Tja, wat gaan we daar nu mee doen?

                          mvg,
                          Giant Pat
                          Beetje regen kan geen kwaad, maar ja...
                          tzal morgenavond of zelfs zaterdagochtend beslissen worden zeker?
                          Of hoe zie jij dat met jou groep?

                          Comment


                          • #73
                            Rudy (en GSPep),

                            de "GO" is gegeven, met een beetje chance gaat de rit gewoon door morgen. Mocht het om 9u gieten van regenen niet natuurlijk.

                            Rudy stuur mij eens een mailtje dan stuur ik je mijn GSM-nr, dan kan je morgen nog verwittigen als je niet moest komen ... of wel je ziet maar. We vertrekken om 10u STIPT.

                            mvg,
                            Giant Pat
                            Do or Do Not - There is no try ...
                            www.giantpat.be

                            Comment


                            • #74
                              Ok,

                              Het vertrek is toch nog steeds aan de Picobello ?
                              Peter
                              2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
                              gspep.smugmug.com & steendorp.info

                              Comment


                              • #75
                                Yep,

                                ik ben echt eens benieuwd naar het nieuws. Ik heb op ATV, VRT en de nederlandse TV gekeken en ze spreken allemaal van regen 'smorgens ... als het regent als we opstaan dan bel ik het wel af denk ik (zal dat dan ook melden op BD). Ik heb geen zin om in de regen te vertrekken. Onderweg een buitje op het hoofd krijgen dat kan altijd natuurlijk.

                                Vorig weekend een weekendje Ardennen gedaan, heel de zaterdag al in de regen gereden dus voor mij hoeft dat niet ...

                                We blijven hopen,
                                mvg,
                                Giant Pat
                                Do or Do Not - There is no try ...
                                www.giantpat.be

                                Comment

                                Working...
                                X