Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

    Oorspronkelijk geplaatst door FKVK Bekijk bericht
    Tof, wij doen mee
    Naam: FKVK + partner
    Haringhappen: Ja
    Avondmaal: Ja
    Boot: Ja
    Oorspronkelijk geplaatst door yvesj Bekijk bericht
    trein naar Leuven is al goed genoeg, hoeft niet per se naar Heverlee (da's trouwens even ver)
    Mij mag je dan ook bij op de lijst zetten
    Naam: yvesj
    Haringhappen: Neen ( t gedacht alleen al )
    Avondmaal: Ja

    thx

    Yves
    Voor deze shooting day is ook een tijdelijke besloten groep aangemaakt via FACEBOOK om jullie foto's onderling te laten beoordelen. Meestal nodig ik ook twee ervaren fotografen uit om jullie foto's met een kritische blik te laten beoordelen. Wie dit zullen zijn merken jullie vanzelf Mochten jullie beiden een FB account hebben dan kunnen jullie mij dit via PM laten weten indien jullie dit wenselijk vinden. Ik voeg jullie dan toe aan deze groep. Na een paar weken als er voldoende bijdrages zijn geweest verdwijnt deze besloten groep. Natuurlijk zou het ook fijn zijn om hier jullie foto's te tonen in Shooting Days Foto's van deze dag in Amsterdam. Het staat jullie volledig vrij
    Van jullie beiden heb ik dus nog geen FB account...
    Last edited by Guest4; 18 december 2014, 12:38.

    Comment


    • #32
      20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

      Hallo,

      Wij hebben er net de Light festival wandeling op zitten en genieten nu na in de Amstelhoeck - op een paar honderd meter van de vertrekplaats van de wandeling.
      De wandeling is redelijk goed aangegeven en de moeite waard. Originele kunstwerken met een vaak fraaie invalshoek.
      Je moet zeker tellen op 2 uur en ik gebruikte geen statief. (Hoeft niet voor een Fuji ;-) .
      Wij vertrekken morgenavond en konden er dus net niet bijzijn.
      Succes en een fijne SD gewenst aan iedereen.
      Wij hebben een P+R gebruikt en betaalden €6,00 voor een ganse dag parking+tram heen en terug Centraal Station (Zeeburg P+R).

      Jaja
      Last edited by jaja; 18 december 2014, 19:54.
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #33
        Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

        Bedankt voor de info Jacques. Wij lopen met een gids vanaf het donker wordt en dan hebben we ruim 3 1/2 uur omdat enkele deelnemers met de Thalys terug gaan. De carpoolers gaan met het systeem wat jij voorstelde hierboven.
        Ben wel benieuwd naar een paar foto's van jou zonder statief

        Comment


        • #34
          Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

          Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
          Tip voor mensen die met de auto komen;



          Voor de mensen die denken dat je in Noord nog gratis kunt parkeren; dit is verleden tijd, is nu ook betaald.

          Er kan een mannetje extra op de lijst, ik ga op eigen houtje of ik ga niet (voor zover dit een verrassing is)
          Veel plezier daar en laat eventueel ook wat foto's zien in het topic Shooting day's foto's al was het maar om aan te tonen hoe verschillend we wel niet zijn in onze fotografische keuzes. Je was natuurlijk welkom geweest, maar ik respecteer je besluit. Bedankt voor de tip ivm met het parkeren.

          Comment


          • #35
            Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

            Alle deelnemers morgen een fijne fotodag toegewenst. Ik had er graag bij geweest maar helaas.
            groetjes
            pjerreke

            Comment


            • #36
              Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

              Oorspronkelijk geplaatst door pjerreke Bekijk bericht
              Alle deelnemers morgen een fijne fotodag toegewenst. Ik had er graag bij geweest maar helaas.
              groetjes
              pjerreke
              Bedankt Pierre Beterschap voor jou en snel herstel.

              Comment


              • #37
                Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

                Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                Bedankt Pierre Beterschap voor jou en snel herstel.
                er komt wel een andere keer ! verzorg je !
                gr, JOHAN , nikon D90, D7100

                Comment


                • #38
                  Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

                  Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                  Bedankt voor de info Jacques. Wij lopen met een gids vanaf het donker wordt en dan hebben we ruim 3 1/2 uur omdat enkele deelnemers met de Thalys terug gaan. De carpoolers gaan met het systeem wat jij voorstelde hierboven.
                  Ben wel benieuwd naar een paar foto's van jou zonder statief
                  Even geduld voor de foto's ;-)
                  De NL buit was groot: Den Haag, Amsterdam en vandaag Rotterdam.
                  Dat wordt heel veel RAW's bewerken.
                  Maar die van het Light festival - zonder statief - komen er zeker aan,
                  Een fijne wandeling morgen voor iedereen !
                  Ik ben ook benieuwd naar jullie foto's ..,

                  Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #39
                    Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

                    Bedankt MG voor de toffe uitstap. Ben uiteindelijk op het voorziene uur thuisgeraakt, weliswaar met wat tussenstops en overstappen :-)

                    Comment


                    • #40
                      Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

                      ja, het was heel leuk !
                      gr, JOHAN , nikon D90, D7100

                      Comment


                      • #41
                        Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

                        Oorspronkelijk geplaatst door yvesj Bekijk bericht
                        Bedankt MG voor de toffe uitstap. Ben uiteindelijk op het voorziene uur thuisgeraakt, weliswaar met wat tussenstops en overstappen :-)
                        Ben ik heel blij mee Yves We hebben nog even gewacht bij het station, maar het is dus goed gegaan en das leuk te vernemen

                        Alle deelnemers, hartelijk dank voor een zeer gezellige dag in Amsterdam

                        Comment

                        Working...
                        X