Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
een mooie foto van dit kasteeltje trekken met zoveel concurrerende fotografen in de buurt is wel een heel moeilijke opdracht. Niettemin vind ik dat (vnl.) de eerste foto die je hierboven gepost hebt toch iets heeft.. de foto herinnert me aan de"reflecties-chalange" vooral de rimeplingen in 't water vind ik leuk.
Heel mooi de reflecties, goed gezien ! (ik liep blijkbaar te slapen rond het kasteel, heb zelf geen enkel reflectie-foto)
BD0251BE
Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote
Comment