Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bedankt Teddy, Mic en alle andere

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    y'r welcome .. om het een beetje MB-beschaafd te houden heb ik er een JPG met minimale compressie van gemaakt. het origineel is een weinig onderbelicht (was bang voor massief wit in de lucht)

    de full size groepsfoto vind je hier

    edit:
    de quote maakt duidelijk tegen wie ik het had
    Originally posted by Jochen
    Visio,

    Kan je de groepsfoto ergens online zetten in groot formaat? ...voor onze persoonlijke albummekes hee

    Thanks!

    Comment


    • #17
      Originally posted by teddy-bear
      DIE foto's die toen gemaakt zijn wil ik wel héél graag zien [/I]
      ja, ik had er nog een fotootje van. jammer genoeg maar eentje .. maar als elke aanwezige er een fotootje van heeft, dan heb je alles bij elkaar een heel album

      Comment


      • #18
        Originally posted by giantpat
        Lap, het moet weer eens lukken ... ik sta er niet op op de groepsfoto ...

        Bij deze ook een oproep aan alle die aanwezig waren - jullie mogen foto's van mij en/of mijn moto steeds doorsturen naar mijn adres giantpat@hotmail.com

        Thanx,
        mvg,
        Giant Pat
        giant Pat> ik ben heel slecht met namen, en jammer genoeg ook met nicknames .. omschrijf eens je moto, en ik zoek uit of ik er een of meer shot(s) van heb

        is het toevallig deze?



        wie zat hier eigenlijk achterop te glunderen?

        Comment


        • #19
          Originally posted by Visio

          wie zat hier eigenlijk achterop te glunderen?

          Achterop zit Kat. Ze glundert altijd op een SD. Misschien thuis ook, maar dat moeten we aan Pieter vragen !

          Comment


          • #20
            Hier dan een paar foto's uit mijn camerake van BD-ers op de moto. Teddy,nog eens bedankt voor het korte maar fantastische ritje met jou op Harrietje. Een foto van jou en mij heeft Frederik gemaakt dus dat is nog even wachten

            Eerst natuurlijk onze chief met zijn moto op de achtergrond



            Lut en Giantpat



            En 1/2 trouwboek met Triker

            Groetjes Vicky

            Comment


            • #21
              Hi, hi, Toffe foto... je kan goed mijn nutteloze en mislukte poging zienom mijn buikje-intrek zien.

              Foto > Triker+1/2trouwboek zij was hem juist aan het "kietelen"

              Comment


              • #22
                Hehe, het is dan ook altijd zo plezant op Sd's he..

                Wie nog foto's heeft van mij of mijn schatje mag die mij ook altijd doormailen! Het zijn leuke herinneringen...
                http://katrijn.fotopic.net
                Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

                Comment


                • #23
                  Vicky, volgende keer als Rob de Nijs er weer is laat ik het u zeker weten Leuk on je/jullie eens ontmoet te hebben
                  http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by teddy-bear
                    Na lang en moeizaam overedingswerk en alle bezwaren de kop ingedrukt, is zij uiteindelijk "bezweken" en heeft een toertje met Harrietje mee gedaan
                    DIE foto's die toen gemaakt zijn wil ik wel héél graag zien
                    Teddy, ze straalde hoor



                    En ook van mijn kant heel fel bedankt voor de mooie dag! Het was eraan te zien dat er veel werk in gestoken is, chapeau!
                    :: http://www.dpix.be ::

                    Comment


                    • #25
                      Teddy, ze straalde hoor
                      Ge moogt gerust zijn dat ik heb genoten en de volgende keer doe ik mijn warmste kleren aan (allé als het dan zo'n weer is) en dan ga ik een groter stuk op de moto mee
                      Groetjes Vicky

                      Comment


                      • #26
                        Idd, erg plezant zo'n Motto shooting. Voor herhaling vatbaar.
                        En bedankt aan iedereen voor deze heerlijke dag.

                        Comment


                        • #27
                          De eerste foto in in topic vind ik heel goed, de sfeer staat er op en het oog w. naar teddy geleid. (Net de bedoeling)

                          Is de close-up foto van teddy met PS geblurred of hoe komt dit ? Moet eerlijk toegeven dat ik dit niet 100 % geslaagd vind (maar da's maar mijn mening)

                          In het album vind ik heel mooie composities terug en vooral veel mooi contrast in de foto's
                          BD0251BE
                          Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

                          Comment

                          Working...
                          X