Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ik heb zeker interesse om namiddag en avond te komen, als ik met iemand kan mee rijden vanuit antwerpen(deurne) ? met openbaar vervoer moet ik de laatste trein naar huis al nemen om 22.00 uur en eerst nog een bus naar station. dan mis ik een groot stuk avondfotografie.
mocht iemand mij kunnen meenemen ?
Ik ben ook van de partij voor zaterdag.
Jaja, ik kom wel al vanaf 's morgens 10u00 en zie jullie dan wel verschijnen in de namiddag.
Liggen de vrijkaarten klaar aan de ingang of breng je die pas in de namiddag mee?
Mee gaan eten en de nocturne lukken voor mij helaas niet.
Groetjes,
Edje C
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Ik ben ook van de partij voor zaterdag.
Jaja, ik kom wel al vanaf 's morgens 10u00 en zie jullie dan wel verschijnen in de namiddag.
Liggen de vrijkaarten klaar aan de ingang of breng je die pas in de namiddag mee?
Mee gaan eten en de nocturne lukken voor mij helaas niet.
Wat mag ik me juist voorstellen bij zo'n BD samenkomst? Lopen jullie dan samen rond en worden er tips e.d. uitgewisseld? Als beginneling wil ik dan zeker een kijkje komen nemen in Hasselt, aangezien dit slechts 10min van mijn deur is. Wie weet steek ik nog wel iets op van de ervaren fotografen hier
Gewoon doen!
Je kan zelf kiezen hoe je de SD beleeft, dus ook samen en tips uitwisselen.
Wanneer zal je aanwezig zijn en blijf je eten? Kwestie van organisatie ...
Wat mag ik me juist voorstellen bij zo'n BD samenkomst? Lopen jullie dan samen rond en worden er tips e.d. uitgewisseld? Als beginneling wil ik dan zeker een kijkje komen nemen in Hasselt, aangezien dit slechts 10min van mijn deur is. Wie weet steek ik nog wel iets op van de ervaren fotografen hier
ik heb zeker interesse om namiddag en avond te komen, als ik met iemand kan mee rijden vanuit antwerpen(deurne) ? met openbaar vervoer moet ik de laatste trein naar huis al nemen om 22.00 uur en eerst nog een bus naar station. dan mis ik een groot stuk avondfotografie.
mocht iemand mij kunnen meenemen ?
Comment