Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

    De bestellingen voor het avondmaal zijn al doorgegeven, Jeroen, maar ik ben er vrij gerust in dat we ter plaatse met de chef nog wel iets kunnen regelen...
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

    Comment


    • #47
      Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

      Beste , ik moet jammer genoeg annuleren, veel plezier daar met ze'n allen
      fons

      Comment


      • #48
        Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

        Ben al thuis.

        Leuke bedoening! Schitterend dat BD voor die prijs (gratis!!) zoiets in mekaar gebokst krijgt!

        Wat ben ik blij dat ik voor zo'n kleine jaarlijkse bijdrage lid mag zijn van zo'n toffe club.

        Bedankt mensen voor deze organisatie!!
        "Just do it !"

        http://jr52.be/index.html

        Comment


        • #49
          Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

          Hoi,

          wij zijn ook al thuis (we waren met 4), iedereen tevreden, het was zeer goed, leerrijk en BD zal er enige leden bijkrijgen in de toekomst. Als er nog zoiets komt, dan ben ik er zeker weer bij indien mogelijk.

          Nog proficiat dus van ons allen.

          Eugène
          BD1766BE

          Comment


          • #50
            Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

            Een welgemeende dankjewel aan de inrichters voor dit zeer geslaagde initiatief.
            Ook een dikke proficiat aan de lesgever Piet voor zijn bevattelijke en gradueel opgebouwde uitleg.
            Kortom een erg leerrijke ervaring die wat mij betreft zeker mag herhaald/vervolgd worden.

            Graag tot een volgende,
            Dirk
            Canon EOS 5D Mark IV | EF 17-40 f/4 L | EF 24-70 f/12.8 L | EF 24-105 f/4 L | EF 70-200 f/4 L IS | EF 50 f/1.4 | EF 85 f/1.8 | EF 15 f/2.5 | 2 x Speedlite 580EX II | Speedlite 430EX II

            Comment


            • #51
              Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

              Oorspronkelijk geplaatst door Dededan Bekijk bericht
              Een welgemeende dankjewel aan de inrichters voor dit zeer geslaagde initiatief.
              Ook een dikke proficiat aan de lesgever Piet voor zijn bevattelijke en gradueel opgebouwde uitleg.
              Kortom een erg leerrijke ervaring die wat mij betreft zeker mag herhaald/vervolgd worden.

              Graag tot een volgende,
              Dirk
              Ik kan het niet beter schrijven, volledig mee eens.
              mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

              Comment


              • #52
                Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

                Het was mijn eerste SD (na bijna tien jaar lid van 't forum te zijn), en die is bijzonder in de smaak gevallen, ook letterlijk, met de lekkere zalm. Veel beterschap aan Piet ondertussen, en de foto's van de lieftallige dames zullen snel per Dropbox aan het bestuur overgemaakt worden.

                Ook een welgemeende merci aan Jaja, die met zijn aanstekelijk enthousiasme iedereen wist te begeesteren.

                Ik ben thuis al overeengekomen dat ik indien mogelijk één SD per maand ga meedoen.
                ______
                www.vue.photo

                Comment


                • #53
                  Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

                  Een welgemeende dank aan het bestuur en de inrichters voor de meer dan geslaagde dag gisteren op die schitterende locatie.
                  Dank aan Piet van de firma Servix & Partners voor zijn kundige uitleg terzake.

                  Tot de volgende,
                  Jacques

                  PS:Verslag verzonden per PB aan 'baloo'
                  BD0681BE -
                  Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                  Comment


                  • #54
                    Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

                    Fijne dag. Goede demo's. Tof gezelschap en lekker eten. Mss 1 min puntje. .. iets teveel volk aanwezig. Zeker bij de modellen leek het eerder op een bv opgejaagd door wat paparazzo.
                    Ik hoop dat de sd' s vaker samenvallen met een vrij gat in mijn agenda.

                    Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
                    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                    Comment


                    • #55
                      Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

                      Anaisje en ikzelf vonden dit een heel leuke dag en doen in alle opzichten ons petje af voor de inrichters er van, voor de lieve jonge dames die posseerden ('k wil er direct weer mee in zee gaan ;-) ) en vooral de mensen welke er tijd in staken om ons iets bij te leren. Ook dikke merci aan Mijnheer Van Den Heuvel die niet overdreven heeft met zijn commerciële pet voor zijn deskundige demonstratie. Nu weet ik wel heel zeker dat mijn "seconikske" uit het analoge tijdperk aan vernieuwing toe is... :-)
                      Nogmaals dikke proficiat aan de mensen die daar aan meegewerkt hebben, voor hun enthousiaste inzet en die dit mogelijk maakten.

                      Groetjes
                      Marc
                      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                      Comment


                      • #56
                        Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

                        Bedankt allemaal voor de goede ontvangst en de leerrijke dag. Het is altijd tof wanneer mensen elkaar treffen gedreven door een passie! Top.

                        Comment

                        Working...
                        X