Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD LIER uit de steigers op zaterdag 19 juli 2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: SD LIER uit de steigers op zaterdag 19 juli 2014

    Was er graag bij geweest vandaag maar de tropische temperaturen hebben voor mij roet in het eten gegooid.
    Niet dat ik daar zelf niet tegen kan, gewoon een Duveltje meer drinken, maar mijn moedertje van 75 laat ik niet graag alleen op zulke dagen.
    Zij is zwaar op de sukkel met haar gezondheid, zowel fysiek als mentaal, en haar alleen laten met dit weer was geen optie voor mij.
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Comment


    • #47
      Re: SD LIER uit de steigers op zaterdag 19 juli 2014

      Hierbij wil ik de organisatoren in de eerste plaats maar zeker ook alle deelnemers van de SD Lier willen bedanken voor de fijne namiddag.
      Ik kijk weeral uit naar de volgende SD, alhoewel ik door andere verplichtingen niet altijd kan deelnemen.

      Groeten en tot een volgende keer,

      Mark
      http://markwijnants.zenfolio.com/
      Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

      Comment


      • #48
        Re: SD LIER uit de steigers op zaterdag 19 juli 2014

        Het was inderdaad tof - zelfs met de gids erbij was er genoeg tijd om foto's te maken en het terrasje was er op het juiste moment
        Bedankt!
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

        Comment

        Working...
        X