Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 de Macro SD 9 Augustus 2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: 5 de Macro SD 9 Augustus 2014

    Slechts weer, slecht nieuws

    aquariusjk, zimbru en Wim.Vanmaele annuleren voor nu zaterdag. Spijtig

    Maar gezien meer dan 50% kans op regen en de lange verplaatsing en het al te dure materiaal zien we ons genoodzaakt verstek te laten en hopen op een betere, zonnerige volgende keer.

    Liliane, in ieder geval een straffe mersie bookoe voor de gedane en geleverde diensten .... Volgende keer beter ...
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #32
      Re: 5 de Macro SD 9 Augustus 2014

      Ik zal er zaterdag helaas niet bij kunnen zijn.

      Comment


      • #33
        Re: 5 de Macro SD 9 Augustus 2014

        zo mijn laatste SD voor dit jaar zit er weer op
        door het voorspelde weer of iets anders bleven we met 9 personen over om aan deze SD te beginnen
        het weer zag er al de ganse week slecht uit voor zaterdag
        maar ik volgde het op de voet waardoor ik deze SD toch liet doorgaan
        het weer is in zijn totaal heel goed meegevallen, enkel s'morgens rond zeven een kleine bui voor de rest een zonovergoten dag met een verfrissende windt in de doort

        enkel door een voorspelde bui rond zeven uur zijn we er dus pas om zeven aan begonnen in plaats van zes uur (dus een uurtje langer slapen voor de deelnemers)
        eens we samen kwamen aan de kapel die op het moment van de bui ook als schuilplaats diende hebben we met elkaar kennis gemaakt met een kopje koffie en een stukje cake of wafel
        eens de regen weg was zijn we rond 7.30 het gebied in gegaan.

        dit keer niet direct de vlinderweide wegens te nat dan zitten de vlinder erg diep in het gras maar trokken we voor allen nog een onbekend stukje in van dit grote gebied
        hier troffen we juffertjes enkel libellen tijgerspinnen en ander klein grut aan. zelfs een ree sprong nog weg voor de voeten van tim
        dan langzaam via de plas terug naar de auto's waar we nog aan de vlinderweide voorbij kwamen en toch nog enkele vlinders hebben kunnen fotograferen.

        eens onze honger gestild in het Hepperhuys ging het richting boomkikkertjes
        op de vertrouwde plaats van vorig jaar is het zwak gesteld dit jaar dus enkel andere plekjes opgezocht in dit mooie natuurgebied .
        waar we kikkertjes genoeg aan troffen voor iedereen

        we hebben hier enkel uurtjes kunnen van genieten en dan terug naar de auto's in hepeneert,
        waar we nog gezellig hebben afgesloten met een ijsje en een drankje bij Carine.
        dus al bij al een zeer geslaagde dag voor mij die volgend jaar weer voor herhaling vatbaar is maar dan wel maar 3 in plaats van 5 x
        want al is het nog z'n vertrouwd gegeven voor me geworden er kruipt toch ieder keer weer veel tijd in met alles bij te houden en in goede banen te leiden
        dus aan alle deelnemers van dit jaar een hartelijke dank voor het komen tot in het mooie maasland

        en tot volgend jaar

        groetjes liliane
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #34
          Re: 5 de Macro SD 9 Augustus 2014

          hopelijk wel volgend jaar
          mvg tweetty
          bd0379be

          Comment

          Working...
          X