Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macro SD zaterdag 21 juni 2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Macro SD zaterdag 21 juni 2014

    bij deze ben je toegevoegd aan de lijst beaulieu
    tot volgende week zaterdag
    groetjes liliane
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #32
      Re: Macro SD zaterdag 21 juni 2014

      Ok dank u voor je berichten.
      Moet ik nu reserveren voor het etentje , of gewoon ter plaats te bestellen.
      Tot zaterdag 6h15 en hopen dat de weer goden met ons zijn

      Comment


      • #33
        Re: Macro SD zaterdag 21 juni 2014

        Hallo Liliane,
        Als er nog plaats is mag je mij er ook aan toevoegen, ga ook mee eten.
        groetjes
        Eddy

        Comment


        • #34
          Re: Macro SD zaterdag 21 juni 2014

          Oorspronkelijk geplaatst door bauwerke Bekijk bericht
          Hallo Liliane,
          Als er nog plaats is mag je mij er ook aan toevoegen, ga ook mee eten.
          groetjes
          Eddy
          heb je net toegevoegd aan de lijst PM is onderweg
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #35
            Re: Macro SD zaterdag 21 juni 2014

            Als er nog een plaatsje vrij is, mag je me inschrijven. Ik ga dan ook mee eten. Grtz.



            Sent from my iPad using Tapatalk

            Comment


            • #36
              Re: Macro SD zaterdag 21 juni 2014

              Oorspronkelijk geplaatst door Shoot2take Bekijk bericht
              Als er nog een plaatsje vrij is, mag je me inschrijven. Ik ga dan ook mee eten. Grtz.



              Sent from my iPad using Tapatalk
              jij was de laatste dus deze SD is volzet gegevens volgen in PM
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment


              • #37
                Re: Macro SD zaterdag 21 juni 2014

                Beste Liliane, de macro Sd was weer knap in elkaar gestoken, maar dat wisten we al .
                We hadden niet al teveel variatie tussen de insecten, maar het was toch best leuk
                Weer nieuwe personen leren kennen en anderen weer teruggezien na al die tijd.
                Ik heb ervan genoten, gezellige bende

                Comment


                • #38
                  Re: Macro SD zaterdag 21 juni 2014

                  zo ik een beetje bij geslapen
                  was weer een topdag voor mij gisteren
                  oude bekende en nieuwe gezichten

                  het eerste deel van de dag zag er zo uit:

                  enkel op een weide bleven de vlindertjes even uit wegens de vlinderdip (geen blauwtjes) en schaapscheerderskou, maar met het goede weer wat er weer aankomt zit dat dik snor voor achter drie weken
                  dus maar richting plas waar meer zat na mijn verkenning in het gebied op donderdag.
                  wel veel dikkopjes tegen gekomen en koevinkjes zandoogjes en hooibeestjes gezien juffertjes en toch wel enkele libellen
                  plus al dat andere dan zoals nog enkele eendagsvliegen wat nu op z'n einde loopt.

                  weer alle bij kunnen praten bij een gezellig middagmaal
                  dan naar de kikkertjes
                  we hebben er toch wel redelijk wat kunnen vinden.

                  zo ik bedank jullie allen voor deze gezellige dag.
                  maar nu ben ik er weer op uit voor een dagje zee
                  tot later
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment


                  • #39
                    Re: Macro SD zaterdag 21 juni 2014

                    Liliane, bij deze nogmaals dank voor de perfect georganiseerde SD.
                    Sommigen van ons waren niet zo zichtbaar, ofwel lagen ze laag bij de grond of waren ze goed gecamoufleerd.
                    Het was een gezellige groep en zoals steeds voor herhaling vatbaar!

                    Thanks!!!
                    BD0681BE -
                    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                    Comment


                    • #40
                      Re: Macro SD zaterdag 21 juni 2014

                      Beste Liliane,
                      Dank voor het initiatief en de puike organisatie.
                      Het was een groot gebied met toch voldoende mogelijkheden hoor. Iedereen is toch wel de gehele tijd bezig geweest, dat is dus OK hé. Was het niet met foto's maken, dan was het met oefenen in het zoeken en vinden van fotomodellen . Ook dat is macro-fotografie hé, dat hoort er bij. De beestjes moeten niet altijd vanzelf voor onze lens springen hé.

                      Beste SD deelnemers,
                      Dank voor het toffe gezelschap !
                      Het was andermaal een leuke bende, mensen die elkaar kunnen vinden in dezelfde passie.
                      Onze nieuwkomers hebben ook heel snel aansluiting gevonden bij de groep "gevestigde waarden". En ook dat is belangrijk !

                      Tot een volgende gelegenheid !

                      Dominiek
                      Master the craft, and the art will follow.
                      Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                      http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

                      Comment


                      • #41
                        Re: Macro SD zaterdag 21 juni 2014

                        Door mijn werk heb ik zelden de kans om deel te nemen aan een shooting day.
                        De sd macro fotografie was voor mij mijn éérste contact met jullie.
                        Dank u aan iedereen en zeker aan Liliane voor deze toffe dag.
                        Jullie zijn technisch zeer sterk en ik voel me nog een groentje naast jullie.
                        Tot een volgende keer ..............Erik

                        Comment


                        • #42
                          Re: Macro SD zaterdag 21 juni 2014

                          Hallo allemaal,
                          voor mij was het de eerste keer dat ik deelnam aan een SD en ook de eerste keer dat ik echt met macro-fotografie in de natuur bezig was. Ik vond het een heel boeiende ervaring : tot in de puntjes georganiseerd (bedankt Liliane), een toffe bende waar ik me thuis in voelde en ook heel wat beestjes die ik nog nooit van zo dichtbij bekeken had. Als ik het resultaat van een aantal onder jullie zie en daar mijn fotokes mee vergelijk dan heb ik nog heel wat bij te leren ...
                          Hopelijk kan ik er de volgende keer weer bij zijn. Groetjes, Herman.

                          PS. Een aantal van mijn foto's staan wel op www.waarnemingen.be Als je daar kijkt bij overzichten, en dan bij gebruikers (H. Gabriels) dan kom je bij mijn foto's terecht. Op deze website horen ze thuis, maar nog niet op een website voor fotografie ...
                          Nikon D500 - Nikon 18-200 VR - Nikon 105 macro - Nikon 50, 1.8 - Tamron 150-600 G2
                          Tamron 24-70 2.8 G2 - Tamron 15-30 2.8 - Tamron 70-210 4.0
                          Nikon Z6II - FTZ adapter - Nikon Z 24-200 - Z 24-120 - Z 35 1.8 Viltrox 85 1.8

                          Comment

                          Working...
                          X