Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tweede Macro SD uitsluipen ven de libellen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tweede Macro SD uitsluipen ven de libellen

Liliane ik wil je hartelijk bedanken voor de goede ontvangst en het heel leerrijke verloop van deze perfecte dag.
    Zeker tot een volgende SD.

Walfried
    START WITH WHAT YOU HAVE, BUILD AS YOU GROW
    D800 Nikon 105 Macro, 24-70, 70-200, SB910

Comment

Liliane,
      Dank je voor de heerlijke en leerrijke dag.

Jacques
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Liliane,

Heel erg bedankt voor deze organisatie die tot in de puntjes was verzorgd.
        Bewonderenswaardig vond ik ook je kennis over het onderwerp.

Ik kijk al uit naar de volgende SD.

Rudi
        www.photo-rudi.be

Comment

Liliane het was een prachtige voormiddag.
          Al die enthousiaste mensen,het prachtige weer en dan die ochtendversnaperingen van jou
          Meer kan een mens niet wensen, zelfs de libellen waren op de afspraak!
          Ik vind het uitermate jammer dat ik het namiddag gedeelte van de boomkikkers moest missen door andere verplichtingen,
          maar ik moet ook een reden vinden om nog te kunnen weerkeren natuurlijk.
          Alvast bedankt iedereen voor deze toffe voormiddag.
          En nu ga ik dat geheugenkaartje eens uit mijn toestel halen………………………...
          MVG. Hugo

Comment

Liliane,

Heel erg bedankt voor een superdag. Het begon al met een warm onthaal. Je leek de hele dag wel onvermoeibaar. Heen en weer, zodat iedere deelnemer toch de beloofde insecten en kikkertjes op de plaat kon vastleggen. En steeds met de nodige uitleg.
            Ook alle andere deelnemers bedankt voor het tonen van de waarnemingsplaatsjes en de uitleg. Het was een superdag. Ik denk dat ik daar in Limburg de macromicrobe helemaal te pakken heb gekregen. Ik kijk al uit naar de foto's en een volgende SD.

Groetjes,

Chris
            Geniet van foto's maken

Comment

Liliane,
              Ik kan daar nog weinig aan toevoegen, alles was perfect.
              Veel bijgeleerd en unieke foto's genomen, hopelijk ontdekken we enkele mooie reeksen op het forum,
              Bedankt,
              Primaatje

Comment

Liliane,
                Meer hoef ik niet meer te schrijven, merendeel deed dat al.
                Ne tof mersie bookoe. Heb mijn eigen wandelingetje gedaan, rekening houdende dat het een ingekorte dag was en wegens de schaarste aan uitsluipingen (ik heb ide vorig jaar al eens mogen waarnemen) heb k de kans gelaten aan die die het nog niet hadden waargenomen.
                Het aantal opgebrachte beelden is stukken minder dan gewoonlijk, maar ik denk dat ik moeilijker wordt en meer eisender ... maar ben tevreden.
                Kijk al uit naar de volgende in de rij.
                Wat me wel raar lijkt ...
                Dit is dus een plaats waar uitsluipingen voort komen en nog niet min, maar helaas, het aantal libellen dat je kan waarnemen is niet navenant. Ik denk dat ik eens een goede leermeester nodig heb (er zou nu bij jouw een lichtje moeten branden) voor de waarnemingen in hun laatste levenscyclus. Uitvliegen om te kunnen paren.
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

Comment

zo eindelijk tijd om hier even een verslag van de zaterdag neer te typen,wat kan een mens het toch druk hebben
                  zoals belooft was het weer super
                  zon en warm genoeg voor de kikkertjes
                  we begonnen aan de plassen, oei schrok ik eigenlijk toch wel even
                  zo weinig uitsluipingen dat er waren maar de natuur heb ik niet in de hand hé
                  dat is nu waar ik altijd de nacht voor de SD van wakker lig wat als .......
                  de afgelopen week was er een grote temperatuur's terugval dat werkt ook op de uitsluipingen
                  na een beetje zoeken toch voldoende gevonden om iedereen te laten genieten van een voor sommige eerste uitsluiping van een libelle.
                  we hadden het geluk om er een rombout bij te hebben (beekrombout of plasrombout daar ben ik nog niet uit)
                  maar weet wel dat je deze niet alle dagen tegen komt, voor mij was het ook de eerste keer
                  na een kleine pauze op de parking gingen we op weg naar de kikkertjes
                  deze zaten goed verscholen tussen het groen waardoor je goed moest zoeken
                  maar ja we zitten ook nog niet echt juli-augustus als de kleintjes van de partij zijn er je er bijna op trapt hé
                  maar dat komt nog

de lunch was maar in een gesloten groep van 3 personen maar daarom niet minder leuk
                  zo leer je de mensen waar je mee op pad trekt net iets beter kennen
                  maar de straffe verhalen op gebied van fotografie blijven dan wel wat achterwege
                  dus dat zal voor een volgende keer zijn Christel en Marnix

ben nu al weer op verkenning aan het gaan op de vlinderweide voor de kommende SD dagen
                  en het ziet er goed uit de weide is na de regen van afgelopen week goed op gang gekomen (het is schrale droge bosgrond) dus bat belooft
                  icarus, vuurvlinder, hooibeestje en juffertjes heb ik er al aangetroffen afgelopen week
                  nu nog de rest maar dat komt in orde

dus op naar de volgende in juni

groetjes liliane
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
                  X