Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macro SD Uitsluipen Libellen 10/05/2014

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Macro SD Uitsluipen Libellen 10/05/2014

Als nieuw BD lid, deze SD te laat gezien. Bij een volgende macro-uitstap ben ik ook zeker geinteresseerd!

Comment

Bij een 2de SD wil ik ook graag mee

Comment

zo de lijst staat erbij alsook de reservelijst die reeds goed vol zit
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
          zo de lijst staat erbij alsook de reservelijst die reeds goed vol zit
          Graag ook nog een plaatsje op de reservelijst en ik kruis mijn vingers voor een tweede dag.

Mvg,

Chris
          Geniet van foto's maken

Comment

Snel volzet. Mij mag je ook op de reserve lijst zetten.
            http://www.photo-patricske.be
            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Mocht er nog een plaatsje zijn op de reservelijst wil ik er ook graag bij.

groeten,

Rudi
              www.photo-rudi.be

Comment

Liliane, je weet dat ik ook graag op één van de SD's aanwezig ben , dus noteer maar mijn kandidatuur voor een een optiedag,

Bruno

Comment

Liliane, ik zou er ook graag bij zijn volgende sd dus je mag mij ook op de reservelijst zetten

Walried
                  Last edited by Walfried; 23 april 2014, 23:07.
                  START WITH WHAT YOU HAVE, BUILD AS YOU GROW
                  D800 Nikon 105 Macro, 24-70, 70-200, SB910

Comment

Succes met jullie SD en ben benieuwd naar de foto's

Comment

Ik schrijf me ook in voor de reservelijst inclusief eten.
                      Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
                      https://500px.com/marnix_photography

Comment

Ik wil me hierbij ook nog op de reservelijst zetten, indien er later in het voorjaar of zomer nog een shooting day wordt georganiseerd.
                        Alvast bedankt.

Comment

zo de laatste PM in naar de deelnemers onder weg
                          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

En zoals gewoonlijk was het dankzij het initiatief van "ons Liliane" terug een leuke dag. Het weer was niet betaald dat wat iedereen gehoopt had, maar zelfs dat kon de sfeer niet bederven. Maar ja, echte natuurfotografen aanvaarden nu eenmaal de grillen van die natuur en kunnen daarmee leven hé. Iedereen heeft er het beste van gemaakt, een paar nieuwe mensen zijn wat "ingewijd" in de macro wereld, en de "après shoot" was ook gezellig
                            Meer moet dat niet zijn.
                            Bedankt Liliane en succes bij de SDs die nog op de planning staan.
                            Master the craft, and the art will follow.
                            Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                            http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

Comment

ook langs mijn zijde ,Liliane bedankt voor de perfecte organisatie ,ik heb mij rot geamuseerd ,
                              vooral door weer verschillende mensen weer eens in werkelijkheid te hebben ontmoet ,
                              er waren er bij dat ik toch al lang verlangde eens te ontmoeten ,de sfeer zat er weer goed in ,ook hebben we weer het één en ander op gebied van tips met elkaar gedeeld ,wat ook de bedoeling is ,
                              het weer begon toch redelijk goed en droog maar we zijn toch bijna doornat naar onze auto terug gekeerd en ondanks dat zie ik toch dat ik weer een stel mooie foto's meegebracht heb ,
                              voordeel van slecht weer is dat de kleuren heel mooi en warm zijn ,dus voor mij meer dan geslaagd
                              tot devolgende zou ik zeggen

Comment

Het was ondanks het regenweer toch méér dan geslaagd Liliane.
                                Het is een beetje een familie-happening geworden
                                Tijdens de 2 eerste uurtjes lukte het me alleszins om enkele deftige prentjes te schieten; mijn dag was wat dit betreft ook al dik ok.
                                Anderzijds, de vrienden terug ontmoeten en er zelfs 'nieuwe' leren kennen was ook al geweldig.
                                Het Hepperhuis wordt stilaan onze vaste macro-stamkroeg....
                                Bedankt voor je inzet, dikke pluim voor je !

Comment

Working...
                                X