Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik ga mee en waarschijnlijk mijn zoontje ook maar dat is nog niet helemaal zeker.
Zijn er nog meer mensen uit Nederland die deze verre reis gaan maken . Misschien is carpoolen een goed idee voor het milieu en de centjes... en de gezelligheid!
hallo Nicolas, als alles goed is zullen wij er ook met zen twee zijn , Nina en Swa dus ...
ik had ook nog even een practisch vraagje .. ik zie dat we al ruim over de 20 personen zitten .. gaat er gebruik gemaakt worden van het groepstarrief ?? dat scheelt toch 4.40€ per persoon (daar kunnen we al een lekker pintje van drinken hé )
indien ja moet er volgens de site wel minstens 10 werkdagen op voorhand gereserveerd worden ...iets om niet te vergeten dus
groetjes, Nina
Originally posted by Nina
gaat er gebruik gemaakt worden van het groepstarrief ?? dat scheelt toch 4.40€ per persoon (daar kunnen we al een lekker pintje van drinken hé )
indien ja moet er volgens de site wel minstens 10 werkdagen op voorhand gereserveerd worden ...iets om niet te vergeten dus
groetjes, Nina
Ter informatie:
Sommigen (ik ook) mogen daar gratis binnen ...
Als mijn hulp nodig is voor jullie groepsticket, dan wil ik wel solidair zijn. Maar toch even informeren bij de deelnemers of je zonder mijn solidariteit ook nog van het groepstarief kan genieten.
Ik zal inderdaad de groep tarief gebruiken.
Meer informatie over de tarief en voor het eten zullen komen deze week.
Nico
hallo Nicolas, als alles goed is zullen wij er ook met zen twee zijn , Nina en Swa dus ...
ik had ook nog even een practisch vraagje .. ik zie dat we al ruim over de 20 personen zitten .. gaat er gebruik gemaakt worden van het groepstarrief ?? dat scheelt toch 4.40€ per persoon (daar kunnen we al een lekker pintje van drinken hé )
groetjes, Nina
Groep tarief begin na 20 deelnemers. Dus ik denk het is OK zonder je solidariteit.
Toch bedankt
Nicolas
Originally posted by lut
gaat er gebruik gemaakt worden van het groepstarrief ?? dat scheelt toch 4.40€ per persoon (daar kunnen we al een lekker pintje van drinken hé )
groetjes, Nina
Ter informatie:
Sommigen (ik ook) mogen daar gratis binnen ...
Als mijn hulp nodig is voor jullie groepsticket, dan wil ik wel solidair zijn. Maar toch even informeren bij de deelnemers of je zonder mijn solidariteit ook nog van het groepstarief kan genieten.
Hallo Nicolas,
Wegens eens andere (verplichte ) aktiviteit ben ik helaas genoodzaakt mij af te melden voor deze shooting.
Ik vind het erg jammer en hoop dat jullie een erg fijne dag zullen hebben! Veel plezier en succes! Ik zie de foto's/albums wel verschijnen!
Dag dag
Vonne
The only real failure is to give up trying!
http://www.yvonnew.com
http://www.vonne.web-log.nl
and HFC forever!
Moet langs deze kant helaas afzeggen voor die dag wegens andere verplichtingen. Had er graag bij geweest want staat alang in het lijstje Paradisio.
Nog een fijne leuke Sd Gewenst
Mvg
Umco
Wij moeten helaas ook afzeggen voor deze SD. Jammer, want aan de vele foto's te zien die al in Paradisio werden genomen, leek het ons echt wel de moeite om mee te gaan. Een gezellige, zonnige SD gewenst.
Tja mensen, ik zal er dus zoals al op voorhand gezegd, niet kunnen bijzijn, maar amuseer jullie.
Het is bij mij zoals bij Umco, ik zie altijd die hele mooie foto's en wil er ook wel naartoe gaan. Maar dan een andere keer hé?
Comment