Als ik de groepsindelingen bij de SD zet, dan loop ik het risico dat men het niet altijd tijdig opmerkt/ziet.
Mocht dit niet kunnen dan mag een moderator mij hiervan op de hoogte brengen, waarvoor dank
Uiteindelijk gaat het erom dat we van elkaar leren.
Waarschijnlijk zitten we in elkaars buurt, maar kunnen we gemakkelijker per groepje afspraken maken dan dat we met een groep van 32 dit moeten doen. De kans dat we dan iemand uit het oog verliezen is dan gering
Voor alle info verder: Kijk even naar dit topic http://forum.belgiumdigital.com/f22/...-a-480876.html en de foto-opdrachten hier
Op dit moment zijn er dus 31 fotografen aangemeld, waaronder twee onder voorbehoud. Als het maximum van 32 fotografen is bereikt, sluiten we dit af. Dan hebben we 8 groepjes van vier fotografen. Dit lijkt me heel overzichtelijk voor de groepsleiders die e.e.a. kunnen/willen bijsturen.
Organisator: MGfoto
GROEP 1
Eddy007
MarcelRaspoet
HEYLO
Eric Vannerom
GROEP 2
TOSCANO
Gast(TOSCANO)
pjerreke
Leen Lauriks
GROEP 3
Wim.Vanmaele(OV)
Rx-ke
Kadoeter
ThaBu
GROEP 4
Spanjaart
Droopie007
Kerpen
Rufus1964
GROEP 5
Pbj
Canonex
blackje
Titto
GROEP 6
hypnomedi
photodante
Foto Véro
Gast Foto Véro
GROEP 7
ReneRaw
Queenbee
Cmanleader
Vanalleswa
OV= Onder Voorbehoud
Mocht dit niet kunnen dan mag een moderator mij hiervan op de hoogte brengen, waarvoor dank
Uiteindelijk gaat het erom dat we van elkaar leren.
Waarschijnlijk zitten we in elkaars buurt, maar kunnen we gemakkelijker per groepje afspraken maken dan dat we met een groep van 32 dit moeten doen. De kans dat we dan iemand uit het oog verliezen is dan gering
Voor alle info verder: Kijk even naar dit topic http://forum.belgiumdigital.com/f22/...-a-480876.html en de foto-opdrachten hier
Op dit moment zijn er dus 31 fotografen aangemeld, waaronder twee onder voorbehoud. Als het maximum van 32 fotografen is bereikt, sluiten we dit af. Dan hebben we 8 groepjes van vier fotografen. Dit lijkt me heel overzichtelijk voor de groepsleiders die e.e.a. kunnen/willen bijsturen.
Organisator: MGfoto
GROEP 1
Eddy007
MarcelRaspoet
HEYLO
Eric Vannerom
GROEP 2
TOSCANO
Gast(TOSCANO)
pjerreke
Leen Lauriks
GROEP 3